Oorspronkelijk geplaatst door Wouter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichtenhoe zou het komen dat mijn coyote in frankrijk geen enkele vaste flitspaal aangaf?
resetten helpt niet
vraag gestuurd naar coyote en geen antwoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenWaarom doe je hem alweer weg?
Ik heb nu een HTC Desire HD android telefoon en heb daar Wikango nu ook opstaan, 2x is niet nodig, al is de standalone Wikango wel nog wat handiger natuurlijk en zit je met het dataverkeer niet zoals bij een smartphone..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenIk heb nu een HTC Desire HD android telefoon en heb daar Wikango nu ook opstaan, 2x is niet nodig, al is de standalone Wikango wel nog wat handiger natuurlijk en zit je met het dataverkeer niet zoals bij een smartphone..
Ok dan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenWhy you facepalmin' me man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenJe had een standalone Wikango, je hebt 'em nu op je smartphone, en nu lijkt het alsof je beseft dat de standalone beter is -al is het jouw verkoopspraatje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenKan mss wel zo lame overkomen maar 't is imo wel gewoon zo, beide hebben hun voor- en nadelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenHeb je eigenlijk getest of de app en het apparaat dezelfde meldingen geven?
Yep, en dat is effectief zo.
Voorlopig gaat het best goed op de telefoon, alleen heb ik de indruk dat 'ie tijdens stilstand in de nabijheid van flitspalen (en je dan weer in beweging komt met de auto) hij soms kort eventjes flipt en een melding van een flitspaal begint te geven terwijl 'ie eigenlijk helemaal niet in jouw richting staat. Eens je een paar tiental meters gereden hebt is 't weer accuraat en weet m'n HTC weer waar ik zit. Met de standalone had ik deze "bug" die ik net omschreef dan wel weer niet.
Comment
-
wikango
De wikango op de iphone werkt heel goed.
Alleen duurt het zo een 2 seconden voor hij je snelheid gevonden heeft als je vertraagt of versneld.
Verder moet ik de radio heel stil zetten anders hoor ik hem niet en de batterij gaat er ook snel vandoor.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenKan mss wel zo lame overkomen maar 't is imo wel gewoon zo, beide hebben hun voor- en nadelen
Comment
-
Heeft er iemand ervaring met de Coyote plus?
Naar wat ik hier verneem is de build quality van vroegere Coyotes niet fantastisch? Is dit bij deze nieuwe versie beter?
Alvast bedankt!'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
'12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v
Comment
-
Zijn er hier gebruikers van Eklaireur?
Ik gebruik momenteel Avertinoo op mijn iPhone, maar het aantal gebruikers hier in het Leuvense stelt toch wat teleur.
Of moet ik concluderen dat Coyote toch veruit de grootste userbase heeft?
Iemand uit het Leuvense die kan zeggen hoeveel verkenners hij zo typisch voor zich heeft op zijn Coyote? Bijvoorbeeld rond 18u op 1 van de steenwegen in/uit Leuven? Bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mint Sauce Bekijk BerichtenZijn er hier gebruikers van Eklaireur?
Ik gebruik momenteel Avertinoo op mijn iPhone, maar het aantal gebruikers hier in het Leuvense stelt toch wat teleur.
Of moet ik concluderen dat Coyote toch veruit de grootste userbase heeft?
Iemand uit het Leuvense die kan zeggen hoeveel verkenners hij zo typisch voor zich heeft op zijn Coyote? Bijvoorbeeld rond 18u op 1 van de steenwegen in/uit Leuven? Bedankt!
Maar je weet nooit of die voor u zijn hé.
Op een steenweg weet je alleen maar hoeveel er zijn in een straal van, ik denk 5 km, rond u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenDat zijn er altijd wel wat.
Maar je weet nooit of die voor u zijn hé.
Op een steenweg weet je alleen maar hoeveel er zijn in een straal van, ik denk 5 km, rond u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenOp een steenweg weet je alleen maar hoeveel er zijn in een straal van, ik denk 5 km, rond u.
Op N weg niet he
Comment
-
kostprijs
hallooookes iedereeeen,
wil er eens mij iemand zeggen wat het allemaal kost op zijn geheel... een verkoper heeft mij wijs gemaakt dat je bij de garmin 1695 bovenop het coyote abonnenment nog moeten betalen. normaal is het 12 euro per maand, en die verkoper zegt dat er nog 100 euro per jaar bij komt. kan er mij daar iemand eventueel in helpen aub? grtjs bjorn
Comment
Comment