Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Voor wie geen abo kosten meer wilt betalen bij de coyote, mijn wikango is te koop Klik
    Waarom doe je hem alweer weg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
      hoe zou het komen dat mijn coyote in frankrijk geen enkele vaste flitspaal aangaf?
      ik krijg nu zelfs geen biep meer bij vaste flitspalen enkel als ik te rap rij
      resetten helpt niet

vraag gestuurd naar coyote en geen antwoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
        Waarom doe je hem alweer weg?

Ik heb nu een HTC Desire HD android telefoon en heb daar Wikango nu ook opstaan, 2x is niet nodig, al is de standalone Wikango wel nog wat handiger natuurlijk en zit je met het dataverkeer niet zoals bij een smartphone..

Comment

Ik heb nu een HTC Desire HD android telefoon en heb daar Wikango nu ook opstaan, 2x is niet nodig, al is de standalone Wikango wel nog wat handiger natuurlijk en zit je met het dataverkeer niet zoals bij een smartphone..

Ok dan!

Comment

• Why you facepalmin' me man

Comment

Why you facepalmin' me man
              Je had een standalone Wikango, je hebt 'em nu op je smartphone, en nu lijkt het alsof je beseft dat de standalone beter is -al is het jouw verkoopspraatje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                Je had een standalone Wikango, je hebt 'em nu op je smartphone, en nu lijkt het alsof je beseft dat de standalone beter is -al is het jouw verkoopspraatje.
                Kan mss wel zo lame overkomen maar 't is imo wel gewoon zo, beide hebben hun voor- en nadelen

Comment

Kan mss wel zo lame overkomen maar 't is imo wel gewoon zo, beide hebben hun voor- en nadelen
                  Heb je eigenlijk getest of de app en het apparaat dezelfde meldingen geven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                    Heb je eigenlijk getest of de app en het apparaat dezelfde meldingen geven?

Yep, en dat is effectief zo.

Voorlopig gaat het best goed op de telefoon, alleen heb ik de indruk dat 'ie tijdens stilstand in de nabijheid van flitspalen (en je dan weer in beweging komt met de auto) hij soms kort eventjes flipt en een melding van een flitspaal begint te geven terwijl 'ie eigenlijk helemaal niet in jouw richting staat. Eens je een paar tiental meters gereden hebt is 't weer accuraat en weet m'n HTC weer waar ik zit. Met de standalone had ik deze "bug" die ik net omschreef dan wel weer niet.

Comment

• wikango

De wikango op de iphone werkt heel goed.
                      Alleen duurt het zo een 2 seconden voor hij je snelheid gevonden heeft als je vertraagt of versneld.
                      Verder moet ik de radio heel stil zetten anders hoor ik hem niet en de batterij gaat er ook snel vandoor.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Niet lame, gewoon grappig.

Comment

• Heeft er iemand ervaring met de Coyote plus?

Naar wat ik hier verneem is de build quality van vroegere Coyotes niet fantastisch? Is dit bij deze nieuwe versie beter?

Alvast bedankt!
                          '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                          '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Ik heb nu al een maandje de plus en eigenlijk zijn die knoppen nog altijd niet perfect bedienbaar! Maar soit, 't is zeker al een stuk beter dan de V2.
                            Verder is 't wel handig met zijn groter scherm!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Zijn er hier gebruikers van Eklaireur?

Ik gebruik momenteel Avertinoo op mijn iPhone, maar het aantal gebruikers hier in het Leuvense stelt toch wat teleur.

Of moet ik concluderen dat Coyote toch veruit de grootste userbase heeft?

Iemand uit het Leuvense die kan zeggen hoeveel verkenners hij zo typisch voor zich heeft op zijn Coyote? Bijvoorbeeld rond 18u op 1 van de steenwegen in/uit Leuven? Bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mint Sauce Bekijk Berichten
                                Zijn er hier gebruikers van Eklaireur?

Ik gebruik momenteel Avertinoo op mijn iPhone, maar het aantal gebruikers hier in het Leuvense stelt toch wat teleur.

Of moet ik concluderen dat Coyote toch veruit de grootste userbase heeft?

Iemand uit het Leuvense die kan zeggen hoeveel verkenners hij zo typisch voor zich heeft op zijn Coyote? Bijvoorbeeld rond 18u op 1 van de steenwegen in/uit Leuven? Bedankt!
                                Dat zijn er altijd wel wat.
                                Maar je weet nooit of die voor u zijn hé.
                                Op een steenweg weet je alleen maar hoeveel er zijn in een straal van, ik denk 5 km, rond u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                  Dat zijn er altijd wel wat.
                                  Maar je weet nooit of die voor u zijn hé.
                                  Op een steenweg weet je alleen maar hoeveel er zijn in een straal van, ik denk 5 km, rond u.
                                  Bij Avertinoo weet ik zowel hoeveel er in de buurt zijn (10km straal), en dat zijn er meestal wel een stuk of 50, maar hij geeft ook aan hoeveel er effectief voor en achter mij zijn op bijv. de Diestsesteenweg, inclusief het tijdsverschil. Maar dat is vaak niemand, of bijv. 1 iemand 95 minuten geleden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten

Op N weg niet he

Comment

• Eens je op je display de wegnummer krijgt met het aantal coyote's, betekent dat dat dat het aantal coyote's voor je zijn. Pas zonder wegnummer is het zo dat de Coyote je collega's in een straal van 5km meet.

Comment

• kostprijs

hallooookes iedereeeen,

wil er eens mij iemand zeggen wat het allemaal kost op zijn geheel... een verkoper heeft mij wijs gemaakt dat je bij de garmin 1695 bovenop het coyote abonnenment nog moeten betalen. normaal is het 12 euro per maand, en die verkoper zegt dat er nog 100 euro per jaar bij komt. kan er mij daar iemand eventueel in helpen aub? grtjs bjorn

Comment

• Ik ga hier eventjes zwaar Avertinoo promoten he (ik voel mij nu zo eenzaam op de baan): 4,99 euro, and that's it. 't is te zeggen, als je een iPhone met data-abo hebt. Maar zelfs dat data-abo voor je telefoon is goedkoper dan het Coyote abonnement.

Comment

Working...
                                          X