Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarnet m'n coyote immens dankbaar geweest! Op de ring van Ieper tussen FLV/Sitra en de lichten van Brielen, net na de oprit komende van boezinge.

Ik krijg opeens de melding van een mobiele (tussen 2 kruispunten met aan de lichten vaste flitspalen). Ik dacht; weer zo'n onnozelaar die geduwd heeft voor de vaste, maar gelukkig vertraagd. Na de melding eens goed rondgekeken en in m'n achterruitkijkspiegel een heel minimiem deel van een grijze wagen gezien, ver naast de baan tussen de struiken.
    Dan maar eens teruggekeerd om te zien wat het was (want ik had geen driepekkel gezien)

En daar stond ie dan; mijns insziens fantastisch geplaatst. 't duurde een eind voor m'n gsm in cameramodus ging, maar toch nog een fotootje genomen.

OPGELET: ze staan er momenteel nog altijd!
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
      Daarnet m'n coyote immens dankbaar geweest! Op de ring van Ieper tussen FLV/Sitra en de lichten van Brielen, net na de oprit komende van boezinge.

Ik krijg opeens de melding van een mobiele (tussen 2 kruispunten met aan de lichten vaste flitspalen). Ik dacht; weer zo'n onnozelaar die geduwd heeft voor de vaste, maar gelukkig vertraagd. Na de melding eens goed rondgekeken en in m'n achterruitkijkspiegel een heel minimiem deel van een grijze wagen gezien, ver naast de baan tussen de struiken.
      Dan maar eens teruggekeerd om te zien wat het was (want ik had geen driepekkel gezien)

En daar stond ie dan; mijns insziens fantastisch geplaatst. 't duurde een eind voor m'n gsm in cameramodus ging, maar toch nog een fotootje genomen.

OPGELET: ze staan er momenteel nog altijd!
      Hopelijk stonden ze daar gisteren rond 15uur niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tekikken Bekijk Berichten
        hallooookes iedereeeen,

wil er eens mij iemand zeggen wat het allemaal kost op zijn geheel... een verkoper heeft mij wijs gemaakt dat je bij de garmin 1695 bovenop het coyote abonnenment nog moeten betalen. normaal is het 12 euro per maand, en die verkoper zegt dat er nog 100 euro per jaar bij komt. kan er mij daar iemand eventueel in helpen aub? grtjs bjorn
        300 euro voor een wikango max millenium, kopen en geen abonnementskosten meer. Ik ben er alvast meer tevreden van dan mijn coyote V1...

Comment

• A

Oorspronkelijk geplaatst door tekikken Bekijk Berichten
          hallooookes iedereeeen,

wil er eens mij iemand zeggen wat het allemaal kost op zijn geheel... een verkoper heeft mij wijs gemaakt dat je bij de garmin 1695 bovenop het coyote abonnenment nog moeten betalen. normaal is het 12 euro per maand, en die verkoper zegt dat er nog 100 euro per jaar bij komt. kan er mij daar iemand eventueel in helpen aub? grtjs bjorn
          Bjorn ,
          bij aankoop van een Garmin Nuvi zit een gratis proefperiode van 90 dagen voor Coyote , en 1 jaar voor LiveServices. Na 90 dagen is de Coyotefunctie niet meer operationeel, dus als je die wil moet je abonnement betalen. Wil je de Live Service na 1 jaar nog verder gezet, kost dat ook ongeveer 100 euro per jaar aan abo , vandaar waarschijnlijk de verwarring.
          LiveService is eigenlijk zowat de actuele wegentoestand, een iets uitgebreide vorm van TMC, je ziet direct welke wegen er rood gekleurd zijn, geel etc , je kan kiezen voor alternatieven , welke zijn voorhanden, hoe lang is de reistijd daar etc. ... Dat is "Live - functie" op Garmin1695.

Comment

• Bij Essec staat de v1 nu aan 75 euro.

Comment

• Danku coyote

volledig onzichtbaar, pas te zien als je er voorbij bent. Vandaar de shitfoto
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Waar?

Comment

• E17 alweer, net na deinze.
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                    E17 alweer, net na deinze.
                    Richting Gent dus?

Comment

• Richting gent ja. Smerig plekske
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                        Richting gent ja. Smerig plekske
                        kan je mij dat eens googel earthen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                          300 euro voor een wikango max millenium, kopen en geen abonnementskosten meer. Ik ben er alvast meer tevreden van dan mijn coyote V1...
                          Hier net hetzelfde. Beter dan mijn ex -coyote.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                            Bij Essec staat de v1 nu aan 75 euro.
                            Ze moeten wel want anders krijgen ze die niet meer aan de straatstenen verkocht
                            Laatste mail (12/05/2011) met prijzen die ik heb binnen gekregen : V1 : 119€ (te duur dus) - V2 : 149€ - V2 Plus : 169€

Comment

• Ik ben eigenlijk aan het kijken om er ene te kopen.

Maar op den duur weet ik niet meer wat gekocht.
                              Door al die verschillende reviews te lezen.

Meestal rij ik alleen in het weekend, dus eigenlijk niet zoveel.
                              Maar dan wil ik wel dat het betrouwbaar is.

Moet ik dan gaan voor een coyote ( zoja welke versie) of dan toch maar de wikango?
                              Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                              2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                              2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                              2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                              2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                                Ik ben eigenlijk aan het kijken om er ene te kopen.

Maar op den duur weet ik niet meer wat gekocht.
                                Door al die verschillende reviews te lezen.

Meestal rij ik alleen in het weekend, dus eigenlijk niet zoveel.
                                Maar dan wil ik wel dat het betrouwbaar is.

Moet ik dan gaan voor een coyote ( zoja welke versie) of dan toch maar de wikango?

Ik heb nu meer dan één jaar de Coyote V1 en ben daar uiterst tevreden over.
                                Het is opvallend dat er steeds meer verkenners zijn. Het systeem geeft feilloos alle vaste flitsers en de risicozones aan, Soms wel eens een valse melding van een mobiele, maar liefst één te veel dan één te weinig !
                                Je moet niet echt een laagvlieger zijn, een ogenblik onoplettendheid is als genoeg voor een fikse boete. De Coyote heeft zich snel terugbetaald !
                                Ik blijf Coyoye fan !

Comment

• kan er iemand het émailadres van Marian nog eens posten, heb problemen met mijn V2 en via het émailadres vanop de site krijg ik nooit een antwoord

Comment

• Kzou ook wel gaan voor coyote. Ik persoonlijk nog nooit gehoord van wikango. Denk dat er meer gebruikers zijn van coyote. De v1 zou ik niet kopen. Naar het schijnt is de update veel beter. Maar je hebt v2 en v2plus.

Wat is het verschil?
                                    Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                                    2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                                    2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                                    2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                                    2015 Golf 7 GTD

Comment

Kzou ook wel gaan voor coyote. Ik persoonlijk nog nooit gehoord van wikango. Denk dat er meer gebruikers zijn van coyote. De v1 zou ik niet kopen. Naar het schijnt is de update veel beter. Maar je hebt v2 en v2plus.

Wat is het verschil?
                                      Heb je een smartphone? Dan kan je wikango gratis uittesten.

Verschil tussen de V2 en V2plus is dat je bij de V2plus coyote bijstand hebt. Dat kan je gebruiken bij autopech, ik denk dat coyote samen werkt met touring wegenhulp. Maar het gebruik van coyote bijstand is niet gratis.
                                      Ook zitten de toetsen op het toestel iets anders. Hier nog een linkje naar die coyote bijstand: http://www.minicoyoteplus.com/nl_bijstand.html .

Comment

Kzou ook wel gaan voor coyote. Ik persoonlijk nog nooit gehoord van wikango. Denk dat er meer gebruikers zijn van coyote. De v1 zou ik niet kopen. Naar het schijnt is de update veel beter. Maar je hebt v2 en v2plus.

Wat is het verschil?
                                        You are biased.

Eventjes mezelf quoten uit een ander topic

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                        Hier ook nog steeds een enorm tevreden Wikango gebruiker. Heb reeds met een coyote naast de wikango gereden en het verschil in verkenners is vaak miniem, gebruikers komen er idd snel dagelijks bij.

Je mag die coyote die zowat al vanaf de verpakking door de povere bouwkwaliteit uiteenvalt hebben.

Toen ik de coyote naast de wikango testte viel het ook op dat mijn wikango risicozone's aangaf die de coyote niet vermeldde. Wou het toeval dat ze daar een paar dagen er voor stonden te flitsen..

Ben iig nog altijd overtuigd van de Wikango dus tot nu toe, is tevens zeer goed afgewerkt en de stem is klaar en duidelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                        Misschien nog een interessant feit, teruggevonden op alertegps:

"Als er een Live waarschuwing wordt doorgegeven door een ander lid van de gebruikersgroep ruim 1.2 miljoen gebruikers (stand aug 2010), verschijnt het bovenstaande scherm."

"Ruim 1.3 miljoen gebruikers in Europa actief met dit systeem (stand: oktober 2010)"

Da's een 100.000 gebruikers bij op 2 maand tijd, als dat zo verdergaat..

Dit komt van "misterspeedcontrol.nl" ivm de Coyote " Momenteel zijn er in Europa meer dan 1.250 000 tevreden Coyote gebruikers."

Op Europese schaal gezien dus evenveel Coyote als Wikango gebruikers (als we de websites mogen geloven). In België heeft de Coyote wél nog de overhand, rest de vraag voor hoe lang nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                                          Heb je een smartphone? Dan kan je wikango gratis uittesten.
                                          Kan inderdaad maar dan moet je wel een iphone of android phone hebben.

Comment

Working...
                                          X