Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Kan inderdaad maar dan moet je wel een iphone of android phone hebben.
    Ik ben de Wikango app voor de iPhone al enkele dagen aan het uittesten. Aantal gebruikers is idd beter dan bij Avertinoo, maar het display is een stuk minder:

- werkt (nog) niet in landscape
    - geen map? Of heb ik iets niet juist ingesteld? Bij avertinoo kan je op een knopje drukken om een kaart met alle gemelde controles te zien. Dat lijkt niet te bestaan bij de Wikango app...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mint Sauce Bekijk Berichten
      Ik ben de Wikango app voor de iPhone al enkele dagen aan het uittesten. Aantal gebruikers is idd beter dan bij Avertinoo, maar het display is een stuk minder:

- werkt (nog) niet in landscape
      - geen map? Of heb ik iets niet juist ingesteld? Bij avertinoo kan je op een knopje drukken om een kaart met alle gemelde controles te zien. Dat lijkt niet te bestaan bij de Wikango app...
      Die app voor op de telefoons moet toch idd nog wat bijgeschaafd worden, heb ik ook al gemerkt. Is toch iets meer buggy dan mijn wikango one iig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
        You are biased.
        Pot en ketel enzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Pot en ketel enzo

Ik heb al met beide gewerkt hé Dirkbruins die hier op 't forum zit ook. Ik heb helemaal niks tegen Coyote, integendeel, het apparaat doet wat 't moet doen, alleen jammer van die abo kosten.

't Is alleen een beetje sneu dat andere systemen soms wel zeer rap afgekraakt worden terwijl dat gewoon statements zijn zonder enige eigen ervaring, daarom dat ik daar dan wel 's op reageer.

Comment

• vandaag mij een wikango max millenium aangeschaft , en moet zeggen ziet er wel degelijk uit .
            Die man in de winkel heeft ook een coyote v2 laten zien en is veel fragieler gebouwd .

Ook de registratie van mijn toestel is mooi verlopen binnen de 10 min was ik al verbonden .

alle instellingen eens overlopen , en binnen het 1/2 uurtje had ik al twee updates gekregen .

Nu nog wat testwerk op de baan , volgende week vertrek in op reis , doe ik een paar duizend km op de snelwegen , ben is benieuwd .

Mensen let op volgens de winkelier zijn het de laatste wikango's max millenium voor 299 € , prijs zou verhoogt worden naar 349 € .

Ze zijn ook bezig om indien je een wikango one hebt met live abonee , en je wens een max te kopen dat je het live abonnement zou kunnen opplaatsen .

Comment

• vraagjes voor de wikango gebruikers :

Toen ik alle instellingen deed kwam ik bij

" parameters live "
              " live activering "
              Om een service te activeren, hoeft u alleen maar de activeringscode van 16 tekens in te voeren met
              behulp van de joystick om deze vervolgens te bevestigen.

nu bij een milenium heb je toch geen code ! dus heb ik dit overgeslagen is dit oke ?
              Alles werkt ik kreeg ook te zien hoeveel gebruikers er waren binnen 10 km.

Bij de instellingen : parameters accu kan je het laadniveau aanpassen van 0 tot 100 % het staat bij mij op 60 % wat bedoeld men met deze instelling ? op hoeveel % zet ik dit het best ?

Nu wat betreft de laatste versie van software , ik had volgende parameters

FW: 20100930
              DB: 20110401

Kan misschien ondertussen al verandert zijn hoor, maar moet ik er hier van uitgaan dat de laatste update is van 1 april 2011.

Heb ook gezien dat er nog geen update voor software bestaat voor de max .

Groeten
              Marc

Last edited by ; 21/05/2011, 22:45.

Comment

• Die activeringscodes zijn voor een max met een normaal abo, wat je mits een code kan verlengen tot een "millenium" abo..
                Vermits je al een millenium hebt, mag je dit skippen.
                Ik heb nu ook een goeie week mijn Wikango max millenium, en ben zeer tevreden van de overstap.
                Het aantal verkenners op gekende wegen wordt veel beter weergegeven. De "extra" verkenners die je op de coyote gemeenschap hebt, hoe ver zitten die al verwijderd van je ? Hoelang geleden zijn die gepasseerd ? Hoeveel in jouw richting, hoeveel in de andere richting ?
                Komende van een V1 is dit een enorme verbetering, voor de prijs van een V2/Plus Coyote met 1 jaar abo, heb je nu een lifetime abo met een nieuw toestel. Rap gekozen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blazer Bekijk Berichten
                  vandaag mij een wikango max millenium aangeschaft , en moet zeggen ziet er wel degelijk uit .
                  Die man in de winkel heeft ook een coyote v2 laten zien en is veel fragieler gebouwd .

Ook de registratie van mijn toestel is mooi verlopen binnen de 10 min was ik al verbonden .

alle instellingen eens overlopen , en binnen het 1/2 uurtje had ik al twee updates gekregen .

Nu nog wat testwerk op de baan , volgende week vertrek in op reis , doe ik een paar duizend km op de snelwegen , ben is benieuwd .

Mensen let op volgens de winkelier zijn het de laatste wikango's max millenium voor 299 € , prijs zou verhoogt worden naar 349 € .

Ze zijn ook bezig om indien je een wikango one hebt met live abonee , en je wens een max te kopen dat je het live abonnement zou kunnen opplaatsen .
                  Ik heb sedert een week of 2 ook een Wikango Max ... maarre wat wil millenium zeggen?

Comment

• Geen abonnementskosten, het werkt levenslang.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                      Geen abonnementskosten, het werkt levenslang.
                      Aaa oke thx

Wel veel goedkoper dan Coyote dan?

Comment

• De mijne staat nu hier op tafel in de living is aan het opladen , en ik heb perfect ontvangst
                        ik heb hier nu 30 gebruikers in een straal van 10 km vind ik al niet slecht op dit uur , en ik woon zeker niet tegen een snelweg hoor.

kamikaze ,
                        alvast bedankt voor de verduidelijking betreft de activering .
                        en dat van mijn accu parameters heb ik ondertussen ook gevonden , is dus gewoon de stand van de batterij opdat moment

morgen ga ik al eens een ritje doen om te testen , maar als dit ding zelfs in mijn living werkt zie ik niet in waarom ik het voor mijn voorruit zou plaatsen , ga morgen eens testen of het werkt als ik het onderaan ter hoogte van de versnellingspook plaats.

Comment

• Merci zwart piepding 1e foto is ook een flitsvuilbak, zeer goed weggestopt :o
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• [quote=Frédéric_01;4587502]Kzou ook wel gaan voor coyote. Ik persoonlijk nog nooit gehoord van wikango. ]

Dat is omdat de coyote in vlaanderen meer gepromoot word.
                            Nochthans bestaat wikango blijkbaar al veel langer dan coyote.
                            Ik heb al 8 jaar een inforad die zijn werk nog steeds naar behoren doet en dat kennen de meeste mensen ook niet.
                            Als je eens wat opzoekwerk doet zal je zien dat er heel wat toestellen bestaan waarvan de coyote nooit de hoogste score haalt.
                            Maar als je alleen maar de reklame volgt dan kom je automatisch bij de coyote uit.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik heb op mijn HTC HD2 (Android) zowel Wikango als iCoyote staan. (beiden legaal)
                              In tegendeel tot wat de andere hier beweren vind ik Wikango een hoop stront. Dat ding werkt voor geen meter.
                              Zowel in't stad als op de autosnelweg slaat dat ding helemaal door in tegenstelling tot de iCoyote die perfect zijn werk doet.
                              En de interface van iCoyote is ook veel gebruiksvriendelijker en overzichtelijker.

Comment

• [QUOTE=alanus;4587963]
                                Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                                Kzou ook wel gaan voor coyote. Ik persoonlijk nog nooit gehoord van wikango. ]

Dat is omdat de coyote in vlaanderen meer gepromoot word.
                                Nochthans bestaat wikango blijkbaar al veel langer dan coyote.
                                Ik heb al 8 jaar een inforad die zijn werk nog steeds naar behoren doet en dat kennen de meeste mensen ook niet.
                                Als je eens wat opzoekwerk doet zal je zien dat er heel wat toestellen bestaan waarvan de coyote nooit de hoogste score haalt.
                                Maar als je alleen maar de reklame volgt dan kom je automatisch bij de coyote uit.
                                Zal eens naar wouter gaan. Die heeft een wikango te koop en zal wat meer uitleg kunnen geven.
                                Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                                2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                                2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                                2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                                2015 Golf 7 GTD

Comment

• amaai Tuut , met stront rondrijden is ook nie alles he

op gsm hebben ze allemaal probs zo te horen , veel bugs en dergelijke .

ga straks het eerste ritje met de max doen zullen wel zien he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

Merci zwart piepding 1e foto is ook een flitsvuilbak, zeer goed weggestopt :o
                                    Bedankt voor de foto!
                                    2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3
                                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• eerste ritje achter de rug , op het eerste zicht doet hij wat hij moet doen , werkt goed en overal goede ontvangst ook zonder het voor de ruit te plaatsen .

wat me wel opviel is dat hij geregeld van de modus weg overschakeld naar de modus zone , ook als je gewoon op een rechte baan rijd .
                                      weet iemand wat hier de reden voor is ?

wat me ook opviel is dat ik op de wikango minder snel rijd dan op mijn kilometerteller, welke is nu juist ?

Marc
                                      Last edited by ; 22/05/2011, 17:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blazer Bekijk Berichten
                                        eerste ritje achter de rug , op het eerste zicht doet hij wat hij moet doen , werkt goed en overal goede ontvangst ook zonder het voor de ruit te plaatsen .

wat me wel opviel is dat hij geregeld van de modus weg overschakeld naar de modus zone , ook als je gewoon op een rechte baan rijd .
                                        weet iemand wat hier de reden voor is ?

wat me ook opviel is dat ik op de wikango minder snel rijd dan op mijn kilometerteller, welke is nu juist ?

Marc
                                        De Wikango zal idd wel nauwkeuriger zijn. Is bijna bij iedere wagen zo.

Nu ik toch al een tijdje dit forum meelees mij ook maar eens geregistreerd

Iemand er al aan gedacht om 1 abonnement te kopen en dat te delen met 2 mensen? Waarbij de ene gebruik maakt van het Coyote toestelletje en de andere de applicatie op zijn smartphone? Dat zou toch moeten werken, niet?

Comment

• wat me ook opviel is dat ik op de wikango minder snel rijd dan op mijn kilometerteller, welke is nu juist ?

Marc[/quote]

De snelheidsmeter op een voertuig is nooit juist.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X