Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mint Sauce Bekijk Berichten
    Ik ga hier eventjes zwaar Avertinoo promoten he (ik voel mij nu zo eenzaam op de baan): 4,99 euro, and that's it. 't is te zeggen, als je een iPhone met data-abo hebt. Maar zelfs dat data-abo voor je telefoon is goedkoper dan het Coyote abonnement.
    Behalve als je vaak in het buitenland rijdt.

Comment

• Alanus , en de wikango is deze juist betreft de snelheid die je rijd ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blazer Bekijk Berichten
        Alanus , en de wikango is deze juist betreft de snelheid die je rijd ?
        De GPS-snelheid (of dat nu van een radarmelder of GPS komt maakt niet uit) is de juiste snelheid, een auto heeft altijd een tellerafwijking.

Comment

• [QUOTE=alanus;4587963]
          Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
          Kzou ook wel gaan voor coyote. Ik persoonlijk nog nooit gehoord van wikango. ]

Dat is omdat de coyote in vlaanderen meer gepromoot word.
          Nochthans bestaat wikango blijkbaar al veel langer dan coyote.
          Ik heb al 8 jaar een inforad die zijn werk nog steeds naar behoren doet en dat kennen de meeste mensen ook niet.
          Als je eens wat opzoekwerk doet zal je zien dat er heel wat toestellen bestaan waarvan de coyote nooit de hoogste score haalt.
          Maar als je alleen maar de reklame volgt dan kom je automatisch bij de coyote uit.
          Dat van die promotie is gelul. Wikango was in België eerste met een app, maar omdat ik wat beters te doen heb dan een telefoon uit zijn houder te halen en met wat plastieken dingen aan mijn dashboard te hangen, werd de coyote vrij snel populair, ook door het grotere aantal verkenners.

De reclame waar jij op doelt is de mond-op-mond reclame en aandacht in de pers.

Comment

• Zo'n inforad-ding , da's toch enkel voor vaste palen, niet voor mobiele controle's ? Kun je niet vergelijken met een Coyote of een Wikangoo ... Ik gebruik die dingen voor mobiele controle's, flitspalen heb ik al genoeg op de onboard gps. Bij Wikangoo kun je de alarmering voor vaste palen onderdrukken als je niet sneller gaat dan toegestane snelheid, dus enkel toeters als er een mobiele melding is.

Comment

• [quote=wooter;4588807]
              Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
              Dat van die promotie is gelul. Wikango was in België eerste met een app, maar omdat ik wat beters te doen heb dan een telefoon uit zijn houder te halen en met wat plastieken dingen aan mijn dashboard te hangen, werd de coyote vrij snel populair, ook door het grotere aantal verkenners.

De reclame waar jij op doelt is de mond-op-mond reclame en aandacht in de pers.
              Voor mij maakt het geen verschil of er nu een telefoon / coyote / wikango of iets anders op mijn dashboard staat. Het is allemaal even groot dus daar zie ik het probleem niet van in.
              En wat betreft de promotie, je kan geen automagazine openslaan of er staat reklame in van coyote. Idem als je een autozaak binnenstapt. En zo krijg je natuurlijk ook meer mond aan mond reklame en vervolgens aandacht in de pers.
              Hetzelfde gebeurt nu voor de wikango in Vlaanderen. (mond aan mond bedoel ik, de mond op mond zoals jij bedoelt is voor op een ander forum )
              Trouwens als het van de Fransen afhangt zijn ze binnenkort allemaal verboden.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                Zo'n inforad-ding , da's toch enkel voor vaste palen, niet voor mobiele controle's ? Kun je niet vergelijken met een Coyote of een Wikangoo ... Ik gebruik die dingen voor mobiele controle's, flitspalen heb ik al genoeg op de onboard gps. Bij Wikangoo kun je de alarmering voor vaste palen onderdrukken als je niet sneller gaat dan toegestane snelheid, dus enkel toeters als er een mobiele melding is.
                Inforad heeft een tegenhanger voor de coyote modellen maar is voorlopig alleen in het Frans. http://www.youtube.com/watch?v=xTcg9xdzH4I
                De mijne is zoals je zegt alleen vaste flitspalen en plaatsen waar ze zouden kunnen staan.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• morgen poging 2 om naar Coyote te BELLEN
                  op 12/05 mijn credit-card-betaling gedaan
                  en vandaag (na mijn zuid-frankrijk-tripje) nog geen verwerking v/d abo-verlening
                  dat is 10dagen = ????????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                    op 12/05 mijn credit-card-betaling gedaan
                    Bij mij was dat letterlijk minder dan 30 sec. Logisch ook, het is een volledig geautomatiseerd systeem. Er zal dus wel iets mislopen zijn...
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• hoe contacteer ik coyote het beste? op mails reageren ze niet...
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                        hoe contacteer ik coyote het beste? op mails reageren ze niet...
                        Bellen, aan de lijn blijven, gemiddeld 5-10 minuten in wacht.

Mails, ik heb gisteren reactie gehad op een mail na een 2 weken.

Comment

• Hoe zit da nu met dat mogelijk verbod in Frankrijk?

Ik was van plan een Coyote te kopen maar mijn plannen maar in de koelkast gestoken. Even afwachten wat de politiek gaat doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                            Bellen, aan de lijn blijven, gemiddeld 5-10 minuten in wacht.

Mails, ik heb gisteren reactie gehad op een mail na een 2 weken.
                            Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                            hoe contacteer ik coyote het beste? op mails reageren ze niet...
                            Heb je naar support@coyotesystems.be gemaild? Ik heb al 2 x 6 minuten aan de lijn gehangen voor niets. Heb nu mijn nummer opgegeven om te laten terugbellen. Ik ben benieuwd...

Comment

• 'k heb eens proberen bellen

ze hadden niemand die nederlands sprak na 2 keer doorverbinden, dan ben ik maar in mijn lekker frans begonnen en dan konden ze me niet echt helpen. Ze gingen terug bellen binnen een uurke. Ben eens benieuwd
                              Captain Turbo
                              General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                Heb je naar support@coyotesystems.be gemaild? Ik heb al 2 x 6 minuten aan de lijn gehangen voor niets. Heb nu mijn nummer opgegeven om te laten terugbellen. Ik ben benieuwd...
                                Dat adres, ja.

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                'k heb eens proberen bellen

ze hadden niemand die nederlands sprak na 2 keer doorverbinden, dan ben ik maar in mijn lekker frans begonnen en dan konden ze me niet echt helpen. Ze gingen terug bellen binnen een uurke. Ben eens benieuwd
                                Ik heb 3x gebeld. De eerste keer na 5 minuten toegelegd. De tweede en derde keer na een kleine 10 minuten iemand gesproken. (in het NederFrans weliswaar). Die derde keer gaf men aan mij terug te bellen de volgende dag na een interne navraag. Nooit gebeurd.

In geen enkel geval ben ik rechtstreeks geholpen tijdens een telefoongesprek. Onrechtstreeks mogelijks wel, want in de ontvangen reply-mail verwezen ze naar m'n telefoongesprekken.

Je moet dus bellen om je probleem of dossier te pushen, niet om een instant solution te verwachten of krijgen. Het is meer een luisterend oor, dan een fixende service desk.

Comment

• my phone isn't moving
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Comment

• Geachte heer Wieter-Jan Huyghe,

Volgens jou probleem wil ik u vragen om het toestel weer binnen te brengen voor reparatie of vervanging .Ik stuur u een aparte e-mail met feedback formulier dat belangrijk is voor je SAV.

Dit is nodig om je toestel terug te sturen zonder de accessoires en zonder het emballage doos.Dit formulier bevat een return-code en het adres waar je de coyote moet naartoe sturen .

Stuur ons een mail , colissimo of parcel tracking om het te kunnen volgen en houd uw afgifte bewijs goed bij .
                                    Na ontvangst van het toestel in ons kantoor, zal u een periode van 10 tot 15 werkdagen moeten tellen alvorens je coyote toestel terug te mogen ontvangen .

tot uw beschikking voor verdere informatie

Met vriendelijke groet,

Djennie.
                                    zo zo
                                    Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Comment

• als ik ga volgende week naar hun kantoor

Comment

• Ik heb daar ooit ook eens naartoe gebeld voor een inruilactie die er toen was om je oude toestel met korting te vervangen door een Plus toestel. NA 10 minuten wachten, 2 keer automatisch doorgeschakeld, in een wachtrij en vervolgens lijn afgesloten. Toen wist ik dat ik geen coyote meer hoefde...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                          als ik ga volgende week naar hun kantoor
                                          Doe de groeten aan Marjan!
                                          Na 10 mails en een 5-tal telefoongesprekjes heeft ze me laten stikken met een toestel waarvoor ik in BE geen abonnement kan verkrijgen... 'k Heb het nochtans via een Belgische site aangekocht (Pixmania) maar het toestel is geblokkeerd voor Frankrijk. € 299 in de vuilbak, bedankt Coyote!!
                                          Aan mij zullen ze in ieder geval geen frank meer verdienen...
                                          My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Working...
                                          X