Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenMoet Pixmania dat niet oplossen?
Ik zie het daar alleszins niet staan. Daar wringt wel iets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenMoet Pixmania dat niet oplossen?
Marjan heeft met wel een ander toestel beloofd wanneer het op de markt komt in Belgie, maar daar wacht ik nu al op van in november...
PS: Het gaat hier over een Coyote Nav V2My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenHoe zit da nu met dat mogelijk verbod in Frankrijk?
Ik was van plan een Coyote te kopen maar mijn plannen maar in de koelkast gestoken. Even afwachten wat de politiek gaat doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenDoe de groeten aan Marjan!
Na 10 mails en een 5-tal telefoongesprekjes heeft ze me laten stikken met een toestel waarvoor ik in BE geen abonnement kan verkrijgen... 'k Heb het nochtans via een Belgische site aangekocht (Pixmania) maar het toestel is geblokkeerd voor Frankrijk. € 299 in de vuilbak, bedankt Coyote!!
Aan mij zullen ze in ieder geval geen frank meer verdienen...
bellen of mailen allemaal zever, geen antwoord bij coyote
Comment
-
nonkel is precies mistevreden over zijn wikango hij heeft hem nu 2 maand en is reeds 3 keer geflitst, waarvan 1 keer toen hij dezelfde weg naar huis nam als ik na een familie feest
gezien mijn coyote dood is heb ik vandaag weer een wikango gebruikt.
de bouwkwaliteit is toch echt wel veel beter dan die van coyote....maar wat ben je daar mee als het systeem niet werkt. Vandaag een flitser voorbij gereden op de N44 en geen verkenners voor me. Met de coyote heb ik er daar altijd een stuk of 30 :oCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Ik heb steeds wel verkenners zelfs s'morgens vroeg om 5 uur , trouwens je zou moeten weten als je geen verkenners voor je hebt dat het risico groter is dat je toch geflitst word.
Nu zoals reeds al vermeld " er is geen één systeem waterdicht he "
En als nonkel 3 keer geflitst word op 2 maand , dan denk ik dat hij beetje verkeerd bezig is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenEergisteren 53 verkenners op de A35 dus voorlopig nog niets van in huis gekomen alleszins.
Comment
-
Het gaat precies bergaf met de service van Coyote ? Dat het wat minder gesteld is met de technische kwaliteit zijnde bouw/mechaniek/abo's , dat blijft precies constant, maar vroeger werd dat vrijwel altijd zonder mopperen door Marjan opgelost. Misschien interne andere functie gekregen, vandaar die 'franstaligen' ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenZeg, trouwens. Als jij nu naar de franse site van Coyote gaat en daar je coyote registreert en je abbo afsluit, dan werkt dat toch gewoon?
Is hun probleem dat ze dan constant roaming kosten betalen he..My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
eerste mobiele die gemeld word op mijn V2 , maar te laat...
ik kwam uit de tunnel van A12 in Wilrijk richting Antwerpse ring.
ze stonden net achter het einde van de tunnel.
de coyote zegt " opgepast , mobiele...." en flits , ik stond er al op...
staat nochtans ingesteld om te verwittigen op 2km.
zware teleurstelling..
Comment
-
Gisteren mail gehad van H.endrik van Coyotesystems met de vermelding dat het blijkbaar legaal blijft in Frankrijk ...
COYOTE IS EN BLIJFT 100 % LEGAAL IN FRANKRIJK!
COYOTE CONTINUE A ÊTRE AUTORISE EN FRANCE!
Dus stel iedereen maar op zijn gemak en profiteer van deze gratis publiciteit! Maandag meer nieuws hierover!.
Alors rassurez tout le monde et profitez de cette publicité gratuite! Lundi plus d'info là-dessus!
Prettig weekend,
Bon weekend,
H.endrik
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sammy11 Bekijk Berichteneerste mobiele die gemeld word op mijn V2 , maar te laat...
ik kwam uit de tunnel van A12 in Wilrijk richting Antwerpse ring.
ze stonden net achter het einde van de tunnel.
de coyote zegt " opgepast , mobiele...." en flits , ik stond er al op...
staat nochtans ingesteld om te verwittigen op 2km.
zware teleurstelling..Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenGisteren mail gehad van H.endrik van Coyotesystems met de vermelding dat het blijkbaar legaal blijft in Frankrijk ...
gelukkig maar he..4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenDat is zowat het enige nadeel die ik al heb ondervonden aan coyote...en alle anderen in zijn soort. De GPS ontvangst valt weg in een tunnel dus ben je tijdelijk ongedekt gezien de coyote niet meer weet waar je bent. Rekening mee houden dus in het vervolg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sammy11 Bekijk Berichtenok , maar 2km voor den tunnel zei de coyote ook al niks...
Comment
-
Ben nogmaals een coyote test aan 't doen naast de gebruikelijke Wikango omdat ik de iCoyote app een maand gratis op m'n telefoon kan testen. 2 mobiele meldingen gehad voorlopig en beiden vals.
Verder stel ik mij echt wel vragen bij het aantal verkenners soms.. Op een bepaald stuk van de rijksweg te Roeselare (omstreeks 20.30u - niet zeer veel auto's op baan eigenlijk) had ik zogezegd 300+ verkenners ?? Dat kan toch niet, op wat baseert het coyote-systeem zich dan, al de verkenners die gedurende de hele dag gepasseerd zijn of zo ?
Verder merkte ik bvb op dat ik met m'n iCoyote op de E403 omstreeks 00.00-01.00u zo'n +- 15 verkenners had, de dichtsbijzijnde wel op 25km voor mij.. Tjah.. Zo kan je altijd wel verkenners hebben natuurlijk
Volgens mij berekent Wikango op een andere manier 't aantal verkenners (ik heb mijn Wikango nog nooit een verkenner weten aangeven op 25km afstand, deze zitten altijd dichter), waardoor je soms een vertekend beeld krijgt bij de Coyote van 't aantal dat er effectief dicht voor je rijden.
't Staat wel buiten kijf dat coyote nog meer gebruikers heeft, maar ben nog steeds niet overtuigd dat 't apparaat je efficiënter helpt dan een Wikango.
Één voordeel van de iCoyote op telefoon tov de Wikango app op telefoon is dat de iCoyote wel "stabieler" werkt en minder de neiging heeft om te gaan flippen. Ligt dus zeker niet aan m'n telefoon maar wel aan de Wikango software voor android phones dat het soms niet accuraat werkt.
Comment
-
120 euro op de R1 gereden paar weken terug, gisteren 17 verkenners en flitser was ook nog niet gemeld toen ik er, gelukkig aan 120, passeerde (E17 Kortrijk-Gent tussen DEerlijk & Waregem (rechterkant, achter een km-paaltje (een xxx,x km paaltje, kleintje dus)). Heb 'm dan maar als eerste gemeld
Comment
Comment