Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door blazer Bekijk BerichtenNu zoals reeds al vermeld " er is geen één systeem waterdicht he "'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sammy11 Bekijk Berichteneerste mobiele die gemeld word op mijn V2 , maar te laat...
ik kwam uit de tunnel van A12 in Wilrijk richting Antwerpse ring.
ze stonden net achter het einde van de tunnel.
de coyote zegt " opgepast , mobiele...." en flits , ik stond er al op...
staat nochtans ingesteld om te verwittigen op 2km.
zware teleurstelling..'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenheb ook de indruk dat coyote door het groeiende succes de klantenservice laat liggen
en probleem opgelost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenGisteren mail gehad van H.endrik van Coyotesystems met de vermelding dat het blijkbaar legaal blijft in Frankrijk ...
Comment
-
Mijn moeder haar Coyote is "ontploft" na hem uit mekaar te hebben gehaald gezien dat het de batterij was blijkbaar die de geeft heeft gegeven. Bij het uit mekaar halen hebben we gemerkt dat er een Sim kaart in de coyote zit, kunnen we die gebruiken om in de volgende coyote te plaatsen?
Comment
-
waarom zou je dat willen doen? check eens of je er mee kunt bellenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenMijn moeder haar Coyote is "ontploft" na hem uit mekaar te hebben gehaald gezien dat het de batterij was blijkbaar die de geeft heeft gegeven. Bij het uit mekaar halen hebben we gemerkt dat er een Sim kaart in de coyote zit, kunnen we die gebruiken om in de volgende coyote te plaatsen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenMijn moeder haar Coyote is "ontploft" na hem uit mekaar te hebben gehaald gezien dat het de batterij was blijkbaar die de geeft heeft gegeven. Bij het uit mekaar halen hebben we gemerkt dat er een Sim kaart in de coyote zit, kunnen we die gebruiken om in de volgende coyote te plaatsen?
Comment
-
Heb icoyote gedownload en abonnement in orde gebracht maar nu linkt icoyote bij opstarten nog altijd door naar abonnement site. Is dit normaal of duurt het echt wel even vooraleer dit dan werkt?Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door little viper Bekijk Berichtenhallo,
Zonet een Mini Coyote plus gekocht.
ik krijg mij niet correct ingelogd (REGISTRATIE) op hun site.
Id code en serienummer is ok.
Maar waar staat die promo code??
Thanks voor de hulp
Comment
-
Aangezien ik geen zin heb om de volle 218 pagina's te lezen, stel ik hier vlug mijn vraag... Misschien iemand die kan helpen...
Ik heb mijn Coyote geregistreerd via het internet, het duurde eventjes voor hij verbinding had met GPS en GSM, maar dat kwam waarschijnlijk door dat de Coyote standaard geleverd worden met een lege batterij... Pas na enkele minuten kon ik alles ingeven via internet...
Mijn probleem is namelijk dat als ik mijn Coyote opstart in de auto (al stilstaand of al rijdend) moet hij eerst een tijd lang 'zoeken naar GPS', vervolgens komt er op 'afsluiten' en als ik hem kort daarna terug aanleg, legt hij pas verbinding met GPS... Eens de verbinding tot stand is gekomen, dan geeft hij alles naar behoren aan...
Deze week nog gesignaleerd geweest voor 2 zwaantjes aan de afrit van Kruishoutem, dus hij heeft al z'n dienst bewezen, alleen vind ik het jammer dat ik zolang moet wachten...
Iemand?
Comment
-
Is er geen verschil in opstarten tussen "blijven stilstaan en dan vertrekken als sat's gevonden zijn" of "direct doorrijden en blijven zoeken naar sat's" ? Tweede geval zal waarschijnlijk langer duren, da's een gekend fenomeen. Als hij in het eerste geval er ook zo lang overdoet, probeer eens 'op te starten' op een andere locatie met een beter zicht op het uitspansel. ( vrij links en rechts, geen hoogbouw etc) . Eventueel kan je checken met een handheld GPS, die hebben soms zo'n satellietkaartje zodat je kan zien wie waar hangt.
Comment
-
Wat je eigenlijk doet is 'm opzetten, dan een kwartier wachten tot ie zelf uitvalt, dan terug opzetten en dan vindt ie satellieten...
Probeer eens zoals Dirk zegt 'm pas op te zetten als je vrij zicht naar de hemel hebt, en als je na een 5 minuutjes geen fix hebt 'm handmatig uit te zetten en terug aan te zetten om de procedure te herhalen.
Denk er ook aan dat de Coyote met z'n achterkant naar de hemel een betere ontvangst heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk BerichtenSoms rij ik +4000km/u
... voor een apparaat waarop de snelheid met max 3 cijfertjes wordt weergegeven.
Zou 'm ook terugsturen in uw geval
Comment
-
Het enige waar ik last van heb maar dat had men vorige coyote ook. Als je hem afzet soms springt die gewoon weer op.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
Comment