Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Coyote is het na anderhalf jaar aan het begeven.
    Valt de hele tijd stil of geeft de snelheid niet aan.
    Soit hij heeft goed dienst gedaan, kan je dat abonnement eigenlijk overzetten naar een V2 ?
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
      Coyote is het na anderhalf jaar aan het begeven.
      Valt de hele tijd stil of geeft de snelheid niet aan.
      Soit hij heeft goed dienst gedaan, kan je dat abonnement eigenlijk overzetten naar een V2 ?
      Laat je hem soms in de auto staan achter de vooruit bij warm (zonnig) weer? Die batterij ziet daar wel serieus van af...

Comment

• Je kan het abonnement laten overzetten, maar op anderhalf jaar valt dat ding nog onder garantie dus als je het terugstuurt krijg je een nieuwe V1.

Comment

• Zijn die nog courant verkrijgbaar, de V1 ?
          En diegene die rechtstreeks van Coyote komen, zijn dat dan nieuwe of 'gereviseerde / nagezien / herstelde' - toestellen ?

Comment

• de icoyote is nu ook beschikbaar voor android

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieterb Bekijk Berichten
              de icoyote is nu ook beschikbaar voor android

https://market.android.com/details?i...=search_result
              Ik heb het daar ook afgehaald.
              Wordt dit nu automatisch gelinkt aan mijn bestaande abo ( ik heb met hetzelfde email adres geregistreerd).
              Of staat dit daar volledig los van.
              2012 Renault Megane RS

Comment

• Installed.

Ik zou het ook graag vast hangen aan mijn abbo

Dus mocht iemand hier iets concreet over weten, laat maar weten !

Comment

• Nevermind
                  Last edited by Frédéric_01; 05/07/2011, 19:27.
                  Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                  2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                  2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                  2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                  2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                    Bert , eens vragen aan de wouter.

Vertelde mij dat er een trucje was.
                    ge moet ergens op klikken, ik heb dat indertijd hier es beschreven, maar van buiten weet ik 't ook niet meer
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Hm nee, ik weet van niks, had het hier ergens gelezen dacht ik that's all.

Comment

• Hmm, daarnet moest ik naar de kust. Plots merkte ik op dat ik nergens geen weg-indicaties meer krijg.
                        Ik check dus maar even in de opties van het toestel, en plots staat daar einde abonnement 19/07/2010. Hoewel mijn abonnement tot 21/01/2012 betaald is.

Daar ben ik niet happy mee, aangezien ik nu toch op die rit geen coyote 'bescherming' had.
                        Ik heb een mailtje naar het support adres + marjan gestuurd, hopelijk zetten ze dit snel recht.
                        2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                          Hmm, daarnet moest ik naar de kust. Plots merkte ik op dat ik nergens geen weg-indicaties meer krijg.
                          Ik check dus maar even in de opties van het toestel, en plots staat daar einde abonnement 19/07/2010. Hoewel mijn abonnement tot 21/01/2012 betaald is.

Daar ben ik niet happy mee, aangezien ik nu toch op die rit geen coyote 'bescherming' had.
                          Ik heb een mailtje naar het support adres + marjan gestuurd, hopelijk zetten ze dit snel recht.
                          Heb net hetzelfde aan de hand momenteel...

Heb net m'n voucher voor 1 gratis maand ingegeven, om voorlopig even verder te kunnen...
                          1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik heb vervallen op 20/4, maar wel een bestelbevestiging dat ik een abonnement zou hebben tot januari 2012. Prutsers. Ik denk dat er weer eentje met zijn vette vingers op de SQL query gevallen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                              Ik vermoed idd een probleem gisteren bij Coyote want ik kreeg gisteren ook plots uit het niet 'einde abonnement' en dat terwijl hij nog tot eind dit jaar loopt, maar het heeft zichzelf meteen opgelost!

Vraagje, deze zomer op terugweg uit Italie door zwitserland waar de coyote verboden is... Wat doe ik dan met dat spel??? Ergens in de koffer steken of mijn caravan leggen of zoiets?

EDIT: en geeft hij in zwitersland de locatie aan van vaste palen???
                              Bij jezelf inbrengen zal de veiligste oplossing zijn. Je auto en caravan zullen vermoedelijk doorzocht worden van zodra ze maar het minste vermoeden hebben dat je met stinkende zaakjes bezig bent...
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• 't is inderdaad weer van dat... einde abonnement staat weer op 30/04....

iemand al feedback van coyote?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lievenvw Bekijk Berichten
                                  't is inderdaad weer van dat... einde abonnement staat weer op 30/04....

iemand al feedback van coyote?
                                  Het probleem zou bekend zijn...
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                    Ik vermoed idd een probleem gisteren bij Coyote want ik kreeg gisteren ook plots uit het niet 'einde abonnement' en dat terwijl hij nog tot eind dit jaar loopt, maar het heeft zichzelf meteen opgelost!

Vraagje, deze zomer op terugweg uit Italie door zwitserland waar de coyote verboden is... Wat doe ik dan met dat spel??? Ergens in de koffer steken of mijn caravan leggen of zoiets?

EDIT: en geeft hij in zwitersland de locatie aan van vaste palen???
                                    In Zwitserland zet ik de coyote gewoon in het dashboardvakje. Gps (met aanduiding van vaste palen) laat ik plakken. Nooit problemen mee gehad aan de grens op die manier.

Comment

• Sinds februari is mijn abbonnement al afgelopen en ontving ik ook geen updates of mobiele meer.

Gisteren krijg ik opeens op mijn scherm

'U NADERT DE DEFINITIEVE AFSLUITING VAN UW ABBONNEMENT'

Ik druk OK.

'143 VASTE RADARS TOEGEVOEGD'

?

Comment

• Beste uitvinding ooit.

edit: op de auto na dan.
                                        Captain Turbo
                                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                          Beste uitvinding ooit.

edit: op de auto na dan.
                                          Inderdaad!

Vorige week nog trip gedaan naar zuiden van Frankrijk en toch wel een 4-tal keren gered geweest (oa in zone 70 voor de brug op weg naar Monaco toch wel serieus geluk gehad ).

Wel heel veel risico-zones gezien en na een tijdje gewoon minder gehoor aan gegeven tenzij er 110 stond.

Weet trouwens iemand of die vaste flitspalen in een systeem van coyote zelf zitten of via een extern bedrijf?
                                          2009 BMW E91 320d
                                          2002 BMW E46 M3
                                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Working...
                                          X