Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de zuignaphouder geïnstalleerd (eig voor onze pa besteld, maar wou het ook eens proberen)
pos
hij is enorm stevig vast te zetten op de voorruit
redelijk gemakkelijk om de coyote te (de)monteren in de houderklem
neg
ge moet die laten "rusten" op bvb je dashboard, anders bibbert dat ding, bijzonder irritant
klem-systeem lijkt fragiel, ik ga de mijne zo min mogelijk uit de wagen halen
Al eens geprobeerd met een "zuignaphouder" uit de Saturn of MediaMarkt ? Die hebben aftermarket-dingen die een paar euro kosten, en met wat aanpassing zijn die uitermate geschikt voor een Coyote te bevestigen. Die dingen zitten rotsvast, en houden de ingestelde positie ook op de N49 tussen Antwerpen en Kallo.
de zuignaphouder geïnstalleerd (eig voor onze pa besteld, maar wou het ook eens proberen)
pos
hij is enorm stevig vast te zetten op de voorruit
redelijk gemakkelijk om de coyote te (de)monteren in de houderklem
neg
ge moet die laten "rusten" op bvb je dashboard, anders bibbert dat ding, bijzonder irritant
klem-systeem lijkt fragiel, ik ga de mijne zo min mogelijk uit de wagen halen
toch nog eentje voor pa bestellen
Ik heb gewoon een beugel van Brodit, en kleef de houder van Coyote er op. Je kan de Coyote eruit halen door gewoon te schuiven... Geen trilling, geen prullen, netjes
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ah, goeie tips, want pa wil er 2
En heb er zelf ook nog 1 nodig
Als ge wilt, trek ik ne foto?
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
bwa, 'k ga naar MediaMarkt,
kan ik 'net' naartoe na mijn winkeltje afgesloten te hebben
Ah, tja foto's zitten in de mail
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Wat vinden de forummers van de update van de iPhone applicatie?
Ikzelf vind het een grote vooruitgang (oa het aantal bevestigingen wordt nu getoond), alleen de muziekspeler is er serieus op achteruit gegaan. Daarvoor gebruikte ik die regelmatig maar nu is het zelfs bijna onbruikbaar geworden. Jammer...
Ik heb vorige week de iCoyote voor Android geïnstalleerd. Geen idee of dat de update is. Over de werking kan ik me nog niet volledig uitspreken aangezien ik nog geen meldingen van een mobiele flitser gekregen heb (en ook nog geen mobiele flitsers gepasseerd). De basis van de app (flitspalen, risicozones, snelheid) werkt wel goed.
In ieder geval heb je er tot 30 september een Coyotegebruiker bij.
Mijn coyote V1 was defect, ik had die gekocht via Coolblue aka gpsshop.be.
Coolblue gecontacteerd over mijn probleem, toestel opgestuurd, toestel hersteld, toestel terug naar mij verzonden maar ik kreeg een lege doos. ==> toestel gestolen.
Coolblue zich in alle bochten gewrongen om zich toch maar van het verantwoordelijkheid te ontrekken, eerst mij 58 EUR willen crediteren, nadien een toestel, dewelke dubieus van aard was, want ik kon die niet registeren.
Efin het hele verhaal kan je hier lezen.
Het was geen vliegtuig, en ook geen vogel het was Mega Marjan to the rescue !!!
Ondertussen was Marjan ook op de hoogte van mijn ervaringen met Coolblue (omdat ik dat dubieus toestel niet kon registeren) en tilde ze kenbaar ook nogal zwaar aan het feit dat Coolblue coyote klanten zo behandeld en met een kluitje in het riet probeert te sturen. Ook stelde ze zich serieuse vragen over de herkomst van dat toestel dewelke Coolblue me had opgestuurd.
Zij heeft me direct zonder veel patati en patata een oplossing aangeboden, eerstdaags nadien was ze bij mij in de streek en heb ik van haar een spliternieuw toestel gekregen en bovendien nog 2 maanden abonement extra voor de periode dat ik mijn coyote niet had kunnen gebruiken.
Dus iedereen die wordt belogen, wordt bestolen, wordt bedrogen, geef een seintje en ze kom er aan want tegen onrecht, tegen kwaad, staat mega Marjan altijd paraat !
Ik wil er in deze toch eens op wijzen dat het gebaar van Coyote volledig op goodwill steunt, want in pricipe treft coyote geen enkele schuld, zij hebben mijn oud toestel hersteld en het is Coolblue en zijn derde partij Taxipost die mijn apparaat kwijt gespeeld zijn, en dus in gebreke waren.
Anyway voor mij is het probleem opgelost door de goodwill van Coyote, maar ben ik zwaar teleurgesteld in coolblue aka gpsshop.be
Ordinaire BOX movers, meer zijn ze in mijn ogen niet meer, ik wil jullie deze informatie niet onthouden mocht je van plan zijn ooit een toestel via hen te kopen. Je after sales service ga je best op ander zoeken.
De firma Coolblue heeft al naam en faam op het internet omwille van het snelle leveren en waarschijnlijk hun massa omzet, ik zelf heb er in het verleden al meerdere telefoons en andere hebbedingetjes gekocht maar daar nog nooit problemen mee gehad, maar nu ik eens service nodig had heb ik moeten vaststellen dat hun service een dikke nul is en als je er een probleem hebt sta je in de kou, en probeert men u met een kluitje in het riet te sturen. Jammer dat al die "internet AWARD certificaten" daar nu eens geen rekening mee houding.
Nogmaals Chapeau voor Coyote Systems, die weten ten minste nog wat klanten service is.
Ik dank in deze nog eens Coyote Systems in de gedaante van Marjan Decoster voor hun optreden.
Mijn coyote V1 was defect, ik had die gekocht via Coolblue aka gpsshop.be.
Coolblue gecontacteerd over mijn probleem, toestel opgestuurd, toestel hersteld, toestel terug naar mij verzonden maar ik kreeg een lege doos. ==> toestel gestolen.
Coolblue zich in alle bochten gewrongen om zich toch maar van het verantwoordelijkheid te ontrekken, eerst mij 58 EUR willen crediteren, nadien een toestel, dewelke dubieus van aard was, want ik kon die niet registeren.
Efin het hele verhaal kan je hier lezen.
Het was geen vliegtuig, en ook geen vogel het was Mega Marjan to the rescue !!!
Ondertussen was Marjan ook op de hoogte van mijn ervaringen met Coolblue (omdat ik dat dubieus toestel niet kon registeren) en tilde ze kenbaar ook nogal zwaar aan het feit dat Coolblue coyote klanten zo behandeld en met een kluitje in het riet probeert te sturen. Ook stelde ze zich serieuse vragen over de herkomst van dat toestel dewelke Coolblue me had opgestuurd.
Zij heeft me direct zonder veel patati en patata een oplossing aangeboden, eerstdaags nadien was ze bij mij in de streek en heb ik van haar een spliternieuw toestel gekregen en bovendien nog 2 maanden abonement extra voor de periode dat ik mijn coyote niet had kunnen gebruiken.
Dus iedereen die wordt belogen, wordt bestolen, wordt bedrogen, geef een seintje en ze kom er aan want tegen onrecht, tegen kwaad, staat mega Marjan altijd paraat !
Ik wil er in deze toch eens op wijzen dat het gebaar van Coyote volledig op goodwill steunt, want in pricipe treft coyote geen enkele schuld, zij hebben mijn oud toestel hersteld en het is Coolblue en zijn derde partij Taxipost die mijn apparaat kwijt gespeeld zijn, en dus in gebreke waren.
Anyway voor mij is het probleem opgelost door de goodwill van Coyote, maar ben ik zwaar teleurgesteld in coolblue aka gpsshop.be
Ordinaire BOX movers, meer zijn ze in mijn ogen niet meer, ik wil jullie deze informatie niet onthouden mocht je van plan zijn ooit een toestel via hen te kopen. Je after sales service ga je best op ander zoeken.
De firma Coolblue heeft al naam en faam op het internet omwille van het snelle leveren en waarschijnlijk hun massa omzet, ik zelf heb er in het verleden al meerdere telefoons en andere hebbedingetjes gekocht maar daar nog nooit problemen mee gehad, maar nu ik eens service nodig had heb ik moeten vaststellen dat hun service een dikke nul is en als je er een probleem hebt sta je in de kou, en probeert men u met een kluitje in het riet te sturen. Jammer dat al die "internet AWARD certificaten" daar nu eens geen rekening mee houding.
Nogmaals Chapeau voor Coyote Systems, die weten ten minste nog wat klanten service is.
Ik dank in deze nog eens Coyote Systems in de gedaante van Marjan Decoster voor hun optreden.
Mijn ervaring met coolblue is net het omgekeerde.
Toen een produkt (575€) die ik bij hun gekocht had na 6 maand stuk ging na een valpartij en het bedrijf van oorsprong het niet in garantie wou nemen, heeft coolblue mij een nieuw exemplaar bezorgd.
Nog nooit ben ik zo tevreden geweest van een winkel als op het moment dat ik mijn nieuw produkt thuis kreeg.
Maar zoals altijd heb je bij bepaalde zaken tevreden en ontevreden klanten.
Jouw coyote zal wel echt verdwenen (ik heb het ook al eens voorgehad) zijn maar het is wel de meest voorkomende claim bij internet bedrijven dat de produkten gestolen zijn omdat ze er dan nog één zouden krijgen.
Wat coyote betreft zouden ze beter 2 exemplaren in de doos steken want stuk gaan ze allemaal.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Mijn ervaring met coolblue is net het omgekeerde.
Toen een produkt (575€) die ik bij hun gekocht had na 6 maand stuk ging na een valpartij en het bedrijf van oorsprong het niet in garantie wou nemen, heeft coolblue mij een nieuw exemplaar bezorgd.
Nog nooit ben ik zo tevreden geweest van een winkel als op het moment dat ik mijn nieuw produkt thuis kreeg.
Maar zoals altijd heb je bij bepaalde zaken tevreden en ontevreden klanten.
Jouw coyote zal wel echt verdwenen (ik heb het ook al eens voorgehad) zijn maar het is wel de meest voorkomende claim bij internet bedrijven dat de produkten gestolen zijn omdat ze er dan nog één zouden krijgen.
Wat coyote betreft zouden ze beter 2 exemplaren in de doos steken want stuk gaan ze allemaal.
Je kunt ook vertrouwen op de Duitse degelijkheid en een STIG aanschaffen. Is iets duurder, maar wel zo robuust. Er is een onafhankelijke test gedaan op www.snelheidsboete.be, waar ook de Coyote en de Stinger zijn getest. Zelf had ik een Coyote, maar ben er van ellende vanaf gestapt.
Comment