Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
    Weet trouwens iemand of die vaste flitspalen in een systeem van coyote zelf zitten of via een extern bedrijf?
    Heeft Coyote zo geen paar mensen in dienst die constant de (nieuwe) vaste flitspalen gaan opsporen?

Comment

• de zuignaphouder geïnstalleerd (eig voor onze pa besteld, maar wou het ook eens proberen)

pos
      hij is enorm stevig vast te zetten op de voorruit
      redelijk gemakkelijk om de coyote te (de)monteren in de houderklem

neg
      ge moet die laten "rusten" op bvb je dashboard, anders bibbert dat ding, bijzonder irritant
      klem-systeem lijkt fragiel, ik ga de mijne zo min mogelijk uit de wagen halen

toch nog eentje voor pa bestellen

Comment

• Al eens geprobeerd met een "zuignaphouder" uit de Saturn of MediaMarkt ? Die hebben aftermarket-dingen die een paar euro kosten, en met wat aanpassing zijn die uitermate geschikt voor een Coyote te bevestigen. Die dingen zitten rotsvast, en houden de ingestelde positie ook op de N49 tussen Antwerpen en Kallo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
          de zuignaphouder geïnstalleerd (eig voor onze pa besteld, maar wou het ook eens proberen)

pos
          hij is enorm stevig vast te zetten op de voorruit
          redelijk gemakkelijk om de coyote te (de)monteren in de houderklem

neg
          ge moet die laten "rusten" op bvb je dashboard, anders bibbert dat ding, bijzonder irritant
          klem-systeem lijkt fragiel, ik ga de mijne zo min mogelijk uit de wagen halen

toch nog eentje voor pa bestellen
          Ik heb gewoon een beugel van Brodit, en kleef de houder van Coyote er op. Je kan de Coyote eruit halen door gewoon te schuiven... Geen trilling, geen prullen, netjes
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Ah, goeie tips, want pa wil er 2
            En heb er zelf ook nog 1 nodig

Comment

Ah, goeie tips, want pa wil er 2
              En heb er zelf ook nog 1 nodig
              Als ge wilt, trek ik ne foto?
              ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                bwa, 'k ga naar MediaMarkt,
                kan ik 'net' naartoe na mijn winkeltje afgesloten te hebben

Comment

bwa, 'k ga naar MediaMarkt,
                  kan ik 'net' naartoe na mijn winkeltje afgesloten te hebben
                  Ah, tja foto's zitten in de mail

Comment

• Wat vinden de forummers van de update van de iPhone applicatie?

Ikzelf vind het een grote vooruitgang (oa het aantal bevestigingen wordt nu getoond), alleen de muziekspeler is er serieus op achteruit gegaan. Daarvoor gebruikte ik die regelmatig maar nu is het zelfs bijna onbruikbaar geworden. Jammer...
                    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Ik heb vorige week de iCoyote voor Android geïnstalleerd. Geen idee of dat de update is. Over de werking kan ik me nog niet volledig uitspreken aangezien ik nog geen meldingen van een mobiele flitser gekregen heb (en ook nog geen mobiele flitsers gepasseerd). De basis van de app (flitspalen, risicozones, snelheid) werkt wel goed.

In ieder geval heb je er tot 30 september een Coyotegebruiker bij.

Comment

• Is het perfect mogelijk om een coyote tweedehands te kopen? Of komen daar achteraf problemen van i.v.m. account voor abonnement?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                          Is perfect mogelijk. Je zal wel een houdertje moeten vinden voor op je fiets.
                          Altijd handig om te weten waar de files, wegenwerken zijn hé op m'n fiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                            Is perfect mogelijk. Je zal wel een houdertje moeten vinden voor op je fiets.
                            Hoe?
                            Heb de mijne verkocht en mijn account door gegeven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                              toch maar zo'n brodit besteld, bestaat voor de 1reeks
                              ni voor de Morgans

edit en voor de pa zo'n magneet-houder,
                              hij rijdt er nu al 2dagen meer rond, morgen eens vragen of dat "goed bevonden" is
                              Last edited by ; 22/07/2011, 18:30.

Comment

• gisteren een garmin 1695 gekocht, leuk speelgoed
                                overmorgen frankrijk doorkruisen, hopelijk doet hij zijn werk.

Comment

• Service en Support van Coyote ++TOP++

Hey,

Mijn coyote V1 was defect, ik had die gekocht via Coolblue aka gpsshop.be.
                                  Coolblue gecontacteerd over mijn probleem, toestel opgestuurd, toestel hersteld, toestel terug naar mij verzonden maar ik kreeg een lege doos. ==> toestel gestolen.
                                  Coolblue zich in alle bochten gewrongen om zich toch maar van het verantwoordelijkheid te ontrekken, eerst mij 58 EUR willen crediteren, nadien een toestel, dewelke dubieus van aard was, want ik kon die niet registeren.
                                  Efin het hele verhaal kan je hier lezen.

http://www.klachtenpunt.be/klachten/coolblue-/56
                                  Topic: "Coolblue een goed nieuws show tot je op hun service beroep moet doen"

Uiteindelijke heeft Coyote Systems mij geholpen.

Het was geen vliegtuig, en ook geen vogel het was Mega Marjan to the rescue !!!

Ondertussen was Marjan ook op de hoogte van mijn ervaringen met Coolblue (omdat ik dat dubieus toestel niet kon registeren) en tilde ze kenbaar ook nogal zwaar aan het feit dat Coolblue coyote klanten zo behandeld en met een kluitje in het riet probeert te sturen. Ook stelde ze zich serieuse vragen over de herkomst van dat toestel dewelke Coolblue me had opgestuurd.

Zij heeft me direct zonder veel patati en patata een oplossing aangeboden, eerstdaags nadien was ze bij mij in de streek en heb ik van haar een spliternieuw toestel gekregen en bovendien nog 2 maanden abonement extra voor de periode dat ik mijn coyote niet had kunnen gebruiken.

Dus iedereen die wordt belogen, wordt bestolen, wordt bedrogen, geef een seintje en ze kom er aan want tegen onrecht, tegen kwaad, staat mega Marjan altijd paraat !

Ik wil er in deze toch eens op wijzen dat het gebaar van Coyote volledig op goodwill steunt, want in pricipe treft coyote geen enkele schuld, zij hebben mijn oud toestel hersteld en het is Coolblue en zijn derde partij Taxipost die mijn apparaat kwijt gespeeld zijn, en dus in gebreke waren.

Anyway voor mij is het probleem opgelost door de goodwill van Coyote, maar ben ik zwaar teleurgesteld in coolblue aka gpsshop.be

Ordinaire BOX movers, meer zijn ze in mijn ogen niet meer, ik wil jullie deze informatie niet onthouden mocht je van plan zijn ooit een toestel via hen te kopen. Je after sales service ga je best op ander zoeken.

De firma Coolblue heeft al naam en faam op het internet omwille van het snelle leveren en waarschijnlijk hun massa omzet, ik zelf heb er in het verleden al meerdere telefoons en andere hebbedingetjes gekocht maar daar nog nooit problemen mee gehad, maar nu ik eens service nodig had heb ik moeten vaststellen dat hun service een dikke nul is en als je er een probleem hebt sta je in de kou, en probeert men u met een kluitje in het riet te sturen. Jammer dat al die "internet AWARD certificaten" daar nu eens geen rekening mee houding.

Nogmaals Chapeau voor Coyote Systems, die weten ten minste nog wat klanten service is.

Ik dank in deze nog eens Coyote Systems in de gedaante van Marjan Decoster voor hun optreden.

Comment

• Mijn eerste Coyote komt ook van Coolblue, maar toen ie defect was heb ik garantie rechtstreeks met Coyote geregeld.

Comment

• Ze hebben er ook voldoende ervaring mee want die toestellen geven nogal vaak de geest
                                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t_vandenborre Bekijk Berichten
                                        Hey,

Mijn coyote V1 was defect, ik had die gekocht via Coolblue aka gpsshop.be.
                                        Coolblue gecontacteerd over mijn probleem, toestel opgestuurd, toestel hersteld, toestel terug naar mij verzonden maar ik kreeg een lege doos. ==> toestel gestolen.
                                        Coolblue zich in alle bochten gewrongen om zich toch maar van het verantwoordelijkheid te ontrekken, eerst mij 58 EUR willen crediteren, nadien een toestel, dewelke dubieus van aard was, want ik kon die niet registeren.
                                        Efin het hele verhaal kan je hier lezen.

http://www.klachtenpunt.be/klachten/coolblue-/56
                                        Topic: "Coolblue een goed nieuws show tot je op hun service beroep moet doen"

Uiteindelijke heeft Coyote Systems mij geholpen.

Het was geen vliegtuig, en ook geen vogel het was Mega Marjan to the rescue !!!

Ondertussen was Marjan ook op de hoogte van mijn ervaringen met Coolblue (omdat ik dat dubieus toestel niet kon registeren) en tilde ze kenbaar ook nogal zwaar aan het feit dat Coolblue coyote klanten zo behandeld en met een kluitje in het riet probeert te sturen. Ook stelde ze zich serieuse vragen over de herkomst van dat toestel dewelke Coolblue me had opgestuurd.

Zij heeft me direct zonder veel patati en patata een oplossing aangeboden, eerstdaags nadien was ze bij mij in de streek en heb ik van haar een spliternieuw toestel gekregen en bovendien nog 2 maanden abonement extra voor de periode dat ik mijn coyote niet had kunnen gebruiken.

Dus iedereen die wordt belogen, wordt bestolen, wordt bedrogen, geef een seintje en ze kom er aan want tegen onrecht, tegen kwaad, staat mega Marjan altijd paraat !

Ik wil er in deze toch eens op wijzen dat het gebaar van Coyote volledig op goodwill steunt, want in pricipe treft coyote geen enkele schuld, zij hebben mijn oud toestel hersteld en het is Coolblue en zijn derde partij Taxipost die mijn apparaat kwijt gespeeld zijn, en dus in gebreke waren.

Anyway voor mij is het probleem opgelost door de goodwill van Coyote, maar ben ik zwaar teleurgesteld in coolblue aka gpsshop.be

Ordinaire BOX movers, meer zijn ze in mijn ogen niet meer, ik wil jullie deze informatie niet onthouden mocht je van plan zijn ooit een toestel via hen te kopen. Je after sales service ga je best op ander zoeken.

De firma Coolblue heeft al naam en faam op het internet omwille van het snelle leveren en waarschijnlijk hun massa omzet, ik zelf heb er in het verleden al meerdere telefoons en andere hebbedingetjes gekocht maar daar nog nooit problemen mee gehad, maar nu ik eens service nodig had heb ik moeten vaststellen dat hun service een dikke nul is en als je er een probleem hebt sta je in de kou, en probeert men u met een kluitje in het riet te sturen. Jammer dat al die "internet AWARD certificaten" daar nu eens geen rekening mee houding.

Nogmaals Chapeau voor Coyote Systems, die weten ten minste nog wat klanten service is.

Ik dank in deze nog eens Coyote Systems in de gedaante van Marjan Decoster voor hun optreden.
                                        Mijn ervaring met coolblue is net het omgekeerde.
                                        Toen een produkt (575€) die ik bij hun gekocht had na 6 maand stuk ging na een valpartij en het bedrijf van oorsprong het niet in garantie wou nemen, heeft coolblue mij een nieuw exemplaar bezorgd.
                                        Nog nooit ben ik zo tevreden geweest van een winkel als op het moment dat ik mijn nieuw produkt thuis kreeg.
                                        Maar zoals altijd heb je bij bepaalde zaken tevreden en ontevreden klanten.
                                        Jouw coyote zal wel echt verdwenen (ik heb het ook al eens voorgehad) zijn maar het is wel de meest voorkomende claim bij internet bedrijven dat de produkten gestolen zijn omdat ze er dan nog één zouden krijgen.

Wat coyote betreft zouden ze beter 2 exemplaren in de doos steken want stuk gaan ze allemaal.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• STIG Legale Radar Detecor

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                          Mijn ervaring met coolblue is net het omgekeerde.
                                          Toen een produkt (575€) die ik bij hun gekocht had na 6 maand stuk ging na een valpartij en het bedrijf van oorsprong het niet in garantie wou nemen, heeft coolblue mij een nieuw exemplaar bezorgd.
                                          Nog nooit ben ik zo tevreden geweest van een winkel als op het moment dat ik mijn nieuw produkt thuis kreeg.
                                          Maar zoals altijd heb je bij bepaalde zaken tevreden en ontevreden klanten.
                                          Jouw coyote zal wel echt verdwenen (ik heb het ook al eens voorgehad) zijn maar het is wel de meest voorkomende claim bij internet bedrijven dat de produkten gestolen zijn omdat ze er dan nog één zouden krijgen.

Wat coyote betreft zouden ze beter 2 exemplaren in de doos steken want stuk gaan ze allemaal.
                                          Je kunt ook vertrouwen op de Duitse degelijkheid en een STIG aanschaffen. Is iets duurder, maar wel zo robuust. Er is een onafhankelijke test gedaan op www.snelheidsboete.be, waar ook de Coyote en de Stinger zijn getest. Zelf had ik een Coyote, maar ben er van ellende vanaf gestapt.

Comment

Working...
                                          X