Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Flitspaal thv Bertem is blijkbaar draaibaar in beide richtingen! Gisteren niet gewaarschuwd door coyote!!!!(reed richting Gent)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
      Flitspaal thv Bertem is blijkbaar draaibaar in beide richtingen! Gisteren niet gewaarschuwd door coyote!!!!(reed richting Gent)
      Tiens, nog niet gezien...
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
        Ik ook niet.
        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
          Ik ook niet.
          idem
          123

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten

Sorry voor de paniek, was een slachtoffer aan de overzijde. Flitspaal is blijkbaar niet draaibaar (voorlopig toch)

Comment

• goed nieuws: http://datanews.rnews.be/nl/ict/nieu...098934131.htm#

Comment

• ...Volgens hem herinneren de toestellen de bestuurders aan de maximumsnelheid...

Comment

• Is het mogelijk om iCoyote in te stellen dat hij altijd de maximum snelheid toont zoals bij het "echte" bakje?

Comment

• ik ben gelijk niet overtuigd van die garmin 1695, die coyote functie geeft me niet echt een "veilig" gevoel. als ik over wat locale baantjes naar mijn werk rij heb ik soms 85 verkenners. dat zijn boerebanen e.d.
                    heeft 1 op 5 bestuurders al zo'n coyote zitten dan?

Comment

• 1 op 5 van de boeren en loonwerkers op die boerenbaantjes misschien ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                        ik ben gelijk niet overtuigd van die garmin 1695, die coyote functie geeft me niet echt een "veilig" gevoel. als ik over wat locale baantjes naar mijn werk rij heb ik soms 85 verkenners. dat zijn boerebanen e.d.
                        heeft 1 op 5 bestuurders al zo'n coyote zitten dan?
                        Die 85 verkenners zijn niet enkel 'Coyote-verkenners' maar ook gebruikers van LiveView.
                        Groene Rode en Gele verkeersinformatie wordt daar ook aan onttrokken. Eén en ander staat in't bijgeleverde boekske.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                          Die 85 verkenners zijn niet enkel 'Coyote-verkenners' maar ook gebruikers van LiveView.
                          Groene Rode en Gele verkeersinformatie wordt daar ook aan onttrokken. Eén en ander staat in't bijgeleverde boekske.
                          ik heb daar enkel zo een dun boekje bij gekregen waarin niks staat over die verkenners.

Comment

• ik krijg sinds enkele dagen de vermelding "abonnement beeindigd" , terwijl ik in juli 2011 voor 1 jaar betaald heb...

Comment

• Opgelet

Al enkele weken kreeg ik geen enkele mobiele controle en ook geen melding van het aantal verkenners.

Gezien mijn drukke agenda heb ik er pas deze week eens werk kunnen van maken om naar de klantendienst te bellen.

Toen ik na verschillende updates (van op afstand geïnstalleerd) vandaag voor de 4de maal belde kreeg ik iemand aan de lijn die me vertelde dat er verschillende problemen zijn met de Coyotes:
                              • Een bepaalde groep krijgt bericht van het einde van het abonnement terwijl dat niet zo is.
                              • Een andere groep krijgt enkel meldingen van vaste palen.
                              Ik moet jullie niet uitleggen dat ik mijn brievenbus de komende weken dus met een bang hart zal in de haten houden ... en dat mijn vertrouwen in de Coyote sterk gedaald is .

Met de uitleg en compensatie die ze geven ben ik ook niet tevreden. Voor elke dag dat het systeem niet gewerkt heeft krijg ik een dag abonnement extra. Het spijtige is natuurlijk dat ik dus enigenlijk al weken zonder Coyote rondrijd ... zonder dat ik het wist!!!
                              2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                              2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Heb ook gisteren die melding gekregen, maar hij blijft werken. Paar maanden geleden, toen ze bij Coyote serverproblemen hadden, kreeg ik geen dataverbinding, en ook geen info rond verkenners te zien. Toen ik in hem menu naar de vervaldatum ging kijken, stond die nog netjes op 12/05/2012...
                                1991 BMW E30 318is

Comment

• Tesamen met mij zullen er in oktober 2009 wel een deel van jullie een abo gepakt hebben op Autogids omdat er toen een Mini Coyote bijkwam.
                                  Bijna abo loopt binnenkort dus af, en nu zag ik plots dat je bij een 1-jaar abonnement op Autogids deze maand een Mini Coyote plus krijgt. Is dat de moeite? Mini Coyote plus vs V1 , en kun je dan gemakkelijk uw abo overzetten naar uw nieuwe toestel ?
                                  2012 Renault Megane RS

Comment

• Ik ben overgestapt naar Wikango. Laatst had ik 1 dag lang geen connectie, wat dan ook duidelijk te merken is, en had hiervoor een mail gestuurd. 2 uur later een mail terug dat er problemen waren met de provider van de verbinding, en even later was er terug connectie mogelijk. Ik ben overtuigd Wikango gebruiker, de Coyote ligt stof te vangen in de kast.

Comment

• Mijn abo verloopt in November en zit al sinds Augustus zonder abo of niets volgens mij. Heb niets doorgekregen. Ik heb nergens erg zot gedaan aangezien ik zag datk geen verkenners had en ie maar geen verbinding maakte, toch die chance

Maar toch jammer dat je dan betaalt voor een jaar en je dan 3 maand op voorhand uw plan mag trekken. miljaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                        Mijn abo verloopt in November en zit al sinds Augustus zonder abo of niets volgens mij. Heb niets doorgekregen. Ik heb nergens erg zot gedaan aangezien ik zag datk geen verkenners had en ie maar geen verbinding maakte, toch die chance

Maar toch jammer dat je dan betaalt voor een jaar en je dan 3 maand op voorhand uw plan mag trekken. miljaar
                                        Hmm, viel het dan niet op dat hij geen mobiele radars meer aangaf?

Neem anders eens contact op met Marjan, die zal uw probleem zeker oplossen.

Comment

• Heb reeds 4 weken zelfde probleem,mijn abo verloopt 19/8/2012....;Iedere dag mail gezonden ,enkel op 2 reactie gekregen dat men het ging oplossen.Wat kan je meer doen?
                                          Wat is het mailadres van Marjan?

Comment

Working...
                                          X