Oorspronkelijk geplaatst door Bouver
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bullebak Bekijk BerichtenHeb reeds 4 weken zelfde probleem,mijn abo verloopt 19/8/2012....;Iedere dag mail gezonden ,enkel op 2 reactie gekregen dat men het ging oplossen.Wat kan je meer doen?
Wat is het mailadres van Marjan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenHmm, viel het dan niet op dat hij geen mobiele radars meer aangaf?
Neem anders eens contact op met Marjan, die zal uw probleem zeker oplossen.Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenAja natuurlijk, ie gaf geen verkenners weer.. Enkel het uur :/2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten...nu zag ik plots dat je bij een 1-jaar abonnement op Autogids deze maand een Mini Coyote plus krijgt.My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Nog altijd geen aktie bij coyote..Dinsdag is het 5 weken dat ik geen connectie meer heb.Coyote laat je volledig in de kou staan.Geen reaktie bij de helpdesk,niks bij Marjan.....Heel triestig zulk een service.
Ik zal deze week een aangetekende brief sturen en zal hun in gebreke stellen.
Comment
-
mijne v2 heeft nu ook kuren ...
zolang hij aangesloten is op stroom werkt hij prima en valt hij niet uit, op de batterij herstart hij heel (te) regelmatig, maar pas na bvb 15 minuten, dan vrijwel constant
natuurlijk heel vervelend he
eerste stap de klantendienst eens contacteren zeker?4 rings driver
Comment
-
Comment
-
Idem. Ik heb deze weel wel een update gekregen van nieuwe radarpalen, vlak na het opstarten, maar hij herkent werkelijk niets meer, ben paar keer naar Gent Antwerpen Brussel Luik geweest, maar E17, E40, E314 wordt niet meer weergegeven. Ik heb een fake-mobiele melding ingegeven, display zegt wel " uw melding is verstuurd " , daarna snelweg af , teruggedraaid, voorbij de plaats van mijn melding, omgedraaid en terug voorbij ... noppes. Abo geldig tot 06/12 volgens display.
Comment
-
Op het Coyote forum, hier http://www.moncoyote-forum.com/t1300...elgique#239404 hebben er een paar de issues aangemeld. Allemaal met SFR simkaart blijkbaar ( ik heb ook een SFR sim).
Als ik in mijn coyote naar het 'Coyote info' scherm ga, dan heb ik daar staan GSM:31C ik dacht dat die laatste letter normaal gezien een F moest zijn.Last edited by Cash; 25/09/2011, 18:37.
Comment
-
Zelf rijd ik door heel Europa en heb diverse apparaten getest. Coyote is best aardig, maar heb soms ook last van grapjassen. Ze melden elke keer een controle terwijl die er niet staan. Via een Duits bedrijf heb ik een elektrosmogmeter gekocht. Het is geen radar detector of radarverklikker, maar je kan het er wel voor gebruiken. Is legaal, maar wel wat duurder dan de coyote, maar ook de vereniging van Beroepschauffeurs schrijft er over.
MOD: Ik heb de links eruit gehaald want het leest als spam, en in tegenstelling tot wat beweert wordt, is het illegaal in België.
§6 Onverminderd de bepalingen van de wet van 30 juli 1979 op de radioberichtgeving zijn verboden de vervaardiging, de invoer, het bezit, het te koop aanbieden, de verkoop en de gratis bedeling van elke uitrusting of elk ander middel dat tot doel heeft de vaststelling van overtredingen van de wet betreffende de politie over het wegverkeer, ... , te verhinderen of te bemoeilijken, of de toestellen bedoeld in artikel 62 van dezelfde wet op te sporen. Reclame voor deze uitrustingen, alsook het aanbieden van hulp of het verstrekken van advies om deze te monteren, zijn eveneens verboden.
-- wooter
Comment
-
Net mailtje van Marjan gekregen:
Voor deze toestellen volstaat het een korte mail te sturen naar support@coyotesystems.be
Dit met onderstaande gegevens:
ID:
GSM:
GSP:
Einde abo op website:
Foutmelding dat je toestel aangeeft:
Verkenners: ja of nee
Met deze info kunnen we dit oplossen.
Toestellen die een F krijgen naast GPS werken perfect. Die zouden dus zeker verkenners moeten krijgen en dus ook mobiele. Zij mailen eveneens dezelfde info door, maar vermelden bij verkenners een 'ja'.
Groetjes,
Marjan----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenGing deze just posten, had 'm ook doorgekregen.
Ik stel voor dat jullie deze info asap doormailen.
Als er binnen een week geen reactie is, dan mogen jullie als je wil dezelfde info naar mij doorsturen per PM. Die zal ik dan naar Marjan doorsturen.
Ondertussen 5 weken zonder coyote en x boetes verder .
Dit is echt GEEN service!2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
Comment