Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
    Je zou moeten zien hoeveel mailtje ik al gestuurd heb met alle mogelijk info.

Ondertussen 5 weken zonder coyote en x boetes verder .

Dit is echt GEEN service!
    Slow down

Maar terzijde, gezien het aantal mensen dat hiervan last heeft, schat ik dat ze bij Coyote in FR volop aan't zoeken zijn naar een oplossing hoor, maar zolang die er niet is, kunnen ze natuurlijk niet echt helpen...

Ik verwacht dat iedereen een mooie compensatie zal krijgen, lees X maanden gratis abonnement.

Neemt natuurlijk niet weg dat het vervelend blijft, maar als er geen oplossing is, kunnen ze ook geen oplossing geven...
    ----------------------------------------------------------------------------------
    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
    Pictures here: BMW 7 Series
    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
    It might need half a starsystem to turn around,
    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
      Slow down

Maar terzijde, gezien het aantal mensen dat hiervan last heeft, schat ik dat ze bij Coyote in FR volop aan't zoeken zijn naar een oplossing hoor, maar zolang die er niet is, kunnen ze natuurlijk niet echt helpen...

Ik verwacht dat iedereen een mooie compensatie zal krijgen, lees X maanden gratis abonnement.

Neemt natuurlijk niet weg dat het vervelend blijft, maar als er geen oplossing is, kunnen ze ook geen oplossing geven...
      Er is wel een oplossing hé: de mensen een nieuwe coyote geven of de simkaart wisselen! Zeker als het zolang aansleept.

Als zoiets slechts een aantal dagen duurt, ben ik volledig akkoord dat je even geduld moet hebben, maar als we over een periode langer dan een maand spreken ...
      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Er is wel een oplossing hé: de mensen een nieuwe coyote geven of de simkaart wisselen! Zeker als het zolang aansleept.

Als zoiets slechts een aantal dagen duurt, ben ik volledig akkoord dat je even geduld moet hebben, maar als we over een periode langer dan een maand spreken ...
        Als er technisch wat scheelt met dat toestel, zouden ze dat wel doen, maar hier gaat 't allicht om een probleem in de database of in de software, en heeft het geen zin om honderden, zoniet duizenden toestellen van de markt te halen om te vervangen... Zo'n toestel kost ook best nog wat geld om te bouwen, al hebben ze'r ondertussen al een half miljoen of zo gemaakt... Qua logistiek zou dat de kostprijs nog eens verdubbelen... En dan blijft de oorzaak van het probleem nog bestaan hè...
        ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

Als er technisch wat scheelt met dat toestel, zouden ze dat wel doen, maar hier gaat 't allicht om een probleem in de database of in de software, en heeft het geen zin om honderden, zoniet duizenden toestellen van de markt te halen om te vervangen... Zo'n toestel kost ook best nog wat geld om te bouwen, al hebben ze'r ondertussen al een half miljoen of zo gemaakt... Qua logistiek zou dat de kostprijs nog eens verdubbelen... En dan blijft de oorzaak van het probleem nog bestaan hè...
          Ik volg uw redenering niet. Als je morgen een GSM met abonnement koopt en na een jaar zijn er problemen met de verbinding. Dan ben je akkoord dat ze rustig het probleem mogen uitzoeken terwijl jij niet kunt bellen. Dan ga je niet in de winkel staan voor een vervangtoestel en vervangsimkaart? Ik denk het niet ...

Comment

Ik volg uw redenering niet. Als je morgen een GSM met abonnement koopt en na een jaar zijn er problemen met de verbinding. Dan ben je akkoord dat ze rustig het probleem mogen uitzoeken terwijl jij niet kunt bellen. Dan ga je niet in de winkel staan voor een vervangtoestel en vervangsimkaart? Ik denk het niet ...
            Als het niet aan je GSM toestel ligt, waarom zou je dan een vervangtoestel krijgen?
            Als Proxi/mobi/base plots een fout geeft met jouw abonnement waardoor je bv niet kan surfen, maar wel bellen, gaan ze je ook geen nieuwe kaart geven, maar proberen uit te vissen waarom de data functie ineens niet meer werkt.

Comment

• Om positief nieuws te brengen: Gisteren 2 keer gered door mister coyote

edit: en zaterdagavond ook 1 keer
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Als het niet aan je GSM toestel ligt, waarom zou je dan een vervangtoestel krijgen?
                Als Proxi/mobi/base plots een fout geeft met jouw abonnement waardoor je bv niet kan surfen, maar wel bellen, gaan ze je ook geen nieuwe kaart geven, maar proberen uit te vissen waarom de data functie ineens niet meer werkt.
                Toen mijn data abonnement bij proximus niet werkte en het na een week niet was opgelost, kreeg ik een nieuwe simkaart opgestuurd ... Das service! Nadien nog een brief met verontschuldigingen en een melding dat ik mijn oude simkaart mocht vernietigen.

Comment

Toen mijn data abonnement bij proximus niet werkte en het na een week niet was opgelost, kreeg ik een nieuwe simkaart opgestuurd ... Das service! Nadien nog een brief met verontschuldigingen en een melding dat ik mijn oude simkaart mocht vernietigen.
                  Ja ok, maar in de Coyote kan een "normale" gebruiker de kaart niet vervangen, het is immers een gesloten toestel...
                  Versta me niet verkeerd hè, ik heb hetzelfde probleem, vind het ook zeer vervelend, maar een grootschalig probleem moet iets meer structureerd aangepakt worden dan een nieuwe SIM-kaart opsturen, waarmee 80% van de gebruikers niets kan doen...

Comment

Ja ok, maar in de Coyote kan een "normale" gebruiker de kaart niet vervangen, het is immers een gesloten toestel...
                    Versta me niet verkeerd hè, ik heb hetzelfde probleem, vind het ook zeer vervelend, maar een grootschalig probleem moet iets meer structureerd aangepakt worden dan een nieuwe SIM-kaart opsturen, waarmee 80% van de gebruikers niets kan doen...
                    Ik begrijp je technische argumentatie, maar voor mij is een termijn > 30 dagen niet meer redelijk te noemen.

Gezien een vervangtoestel hier de enige mogelijk oplossing is, moeten ze dit zeker voorstellen.

Een alternatief is mits een opleg (bvb. 50 €) een upgrade naar Coyote plus voorstellen, dan had ik zeker al toegezegd.

KORTOM SAMENGEVAT (en voor mij het einde van deze discussie): indien een redelijke termijn is verstreken, moet (niettegenstaande de oplossing niet voor de hand ligt en zeer duur is) toch een oplossing geboden worden aan een klant.

Comment

• Is jouw termijn van 30 dagen gemeten vanaf het moment je een mailtje stuurde, of vanaf het moment dat CoyoteSystems liet weten dat ze er mee bezig waren?

Comment

• Ik zit hier blijkbaar met hetzelfde (?) probleem.

Abonnement vernieuwd een paar dagen na afloop.

Sinds vernieuwing van het abonnement maakt toont de coyote geen verkenners, afloop abonnement staat nog steeds op de oude datum.

Op het schermpje 'autotest' staat alles groen, behalve 'server' : in test

Sim SFR

Mail verstuurd naar support.

Comment

• Support van Marjan is wel goed.
                          Gisteren een mailtje gestuurd en daarstraks een telefoontje gekregen om alle info ( zelfde als op de vorige pagina) te vragen.
                          Men is er dus van op de hoogte nu.
                          2012 Renault Megane RS

Comment

• Eindelijk zijn ze in aktie geschoten......Upgrade naar coyote plus als alternatief zou ook mooi zijn...

mailtje gekregen:
                            Beste Philip,

Bedankt voor de info.
                            Ik doe het nodige en geef feedback.
                            Uiteraard zal ik de periode dat u niet hebt kunnen genieten van uw Coyote vergoeden in gratis abonnement.

Groeten,

Marjan

Comment

• Best DD'ke,

Hier ook nog steeds hetzelfde probleem, sinds mijn abonnementsverlenging (22/09) zie ik ook niet meer de verkenners, blijkbaar probleem (Zoals ik hier al las) met de Sim-kaart.
                              Het voorbije weekend was ik met vakantie in Frankrijk en daar werkte mijn Coyote V2 perfect, maar eenmaal de grens over in België kreeg ik terug geen verkenners meer.

Wat ik niet begrijp is ,dat voor mijn abonnementsverlenging, mijn Coyote correct werkte. Dus blijkbaar is er toch een algemeen probleem?

Hoe kan ik Marjan verwittigen?

Comment

• Het verhaal zal een positief einde kennen. Mede dankzij de hulp van Marjan! Na gisteren mijn gegevens te hebben doorgestuurd onmiddellijk een bevestiging gekregen van ontvangst. Vandaag nog wordt mij een vervangtoestel opgestuurd en mijn abonnement wordt verlengd voor de geleden schade.

Het moet zeker worden gezegd dat eens je voorbij het 'support center' raakt de hulp van een heel ander niveau is!

Ik hoop dan ook dat ik snel weer een tevreden Coyote gebruiker zal worden, maar daar twijfel ik geen seconde aan!

Ik raad iedereen met hetzelfde probleem dan ook aan de gegevens door te sturen zoals hier eerder vermeld. Dan komt het snel in orde ...

Comment

• Zelfde verhaal.Marjan heeft me gebeld,toestel swappen en abonnement verlengd.
                                  Door het bundelen van onze klachten op dit forum hebben we een positieve wending kunnen geven aan dit probleem.
                                  Thx

Comment

• dus toch een vervangtoestel ?
                                    ze willen mss alle SFR sim kaarten eruit in Belgie ?
                                    roaming kosten zullen te duur zijn

Comment

Het verhaal zal een positief einde kennen. Mede dankzij de hulp van Marjan! Na gisteren mijn gegevens te hebben doorgestuurd onmiddellijk een bevestiging gekregen van ontvangst. Vandaag nog wordt mij een vervangtoestel opgestuurd en mijn abonnement wordt verlengd voor de geleden schade.

Het moet zeker worden gezegd dat eens je voorbij het 'support center' raakt de hulp van een heel ander niveau is!

Ik hoop dan ook dat ik snel weer een tevreden Coyote gebruiker zal worden, maar daar twijfel ik geen seconde aan!

Ik raad iedereen met hetzelfde probleem dan ook aan de gegevens door te sturen zoals hier eerder vermeld. Dan komt het snel in orde ...
                                      Ja, zelfde hier, morgen komt Marjan me een nieuw toestel bezorgen.
                                      Super service
                                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Wat zijn de parameters dat het toestel aan vervanging toe is?

Ik heb deze namiddag gebeld, (SFR kaart) er werd niet over vervanging gesproken, ik moet wachten tot het server probleem opgelost is... (?)

Comment

• Ok, DD'ke, Bedankt voor de info. Mail vandaag verstuurt naar Support@Coyotesystems.be met alle gegevens. Hopelijk krijg ik vlug een reactie. Ik hou jullie op de hoogte.

Comment

Working...
                                          X