Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
    Wat zijn de parameters dat het toestel aan vervanging toe is?

Ik heb deze namiddag gebeld, (SFR kaart) er werd niet over vervanging gesproken, ik moet wachten tot het server probleem opgelost is... (?)
    zelfde hier, antwoord gehad waaruit blijkt dat er bij hun een serverprobleem is (ivm met verlengingen) en dat ze het van hun kant aan het oplossen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
      Wat zijn de parameters dat het toestel aan vervanging toe is?

Ik heb deze namiddag gebeld, (SFR kaart) er werd niet over vervanging gesproken, ik moet wachten tot het server probleem opgelost is... (?)
      Oorspronkelijk geplaatst door pieterb Bekijk Berichten
      zelfde hier, antwoord gehad waaruit blijkt dat er bij hun een serverprobleem is (ivm met verlengingen) en dat ze het van hun kant aan het oplossen zijn
      Er is hier nog maar 3 keer gepost dat je de gegevens moet doormailen ... als jullie dan blijven bellen en dan kwaad zijn dat er geen oplossing komt ...

Dus het lijstje invullen en doormailen en alles komt goed!
      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
        Er is hier nog maar 3 keer gepost dat je de gegevens moet doormailen ... als jullie dan blijven bellen en dan kwaad zijn dat er geen oplossing komt ...

Dus het lijstje invullen en doormailen en alles komt goed!

ik had mijn gegevens zondag al doorgestuurd (naar het globale adres en niet naar Marjan) en dit kwam terug als antwoord, sja dan kan ik er weinig aan doen

Comment

• Mijne met franse sim doet het ook niet meer (verkenners weergeven) dus heb ik ook maar een mailtje gestuurd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
            Vonmorgen ontvangen van Marjanneke:

"David, we hebben net de bug kunnen oplossen. Alle toestellen zullen snel terug werken. Groetjes, Marjan"

@ DDke, hoeveel aandelen heb jij daar van Coyote, of wat steekt gij daar allemaal uit met Marjanneke???

Comment

• DDke werpt zich overal op als moderator.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                DDke werpt zich overal op als moderator.

Inderdaad

En met zo'n vlotte pen, ik weet niet wat hij doet van beroep, maar hij had moeten schrijver worden van auto gerelateerde thrillers, een nieuwe Pieter Aspe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                  Inderdaad

En met zo'n vlotte pen, ik weet niet wat hij doet van beroep, maar hij had moeten schrijver worden van auto gerelateerde thrillers, een nieuwe Pieter Aspe
                  Ik wel, maar hij had geen schrijver moeten worden.

Comment

• Ik heb 'm nog niet getest in de wagen maar het lijkt opgelost (maakt contact met server, datum verlenging abo correct)

Comment

• Hier werkt het terug, opgezet, 3 keer af en aanzetten en men data gaat terug

Comment

• Hier werkt ook alles terug.

Op de enkele dagen dat de coyote niet gewerkt heeft wel een boete van 110 €.
                        Op de Vilvoordsesteenweg in Brussel vorige donderdag.

Comment

• Yep, hier ook. Coyote werkt sinds vannamiddag terug perfect;

Comment

• Ditto, terug herkenning van wegen, verkenners, en meldingen gehad van mobiele
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Vandaag in de krant gelezen dat Europa alle middelen die er bestaan om flitspalen te melden (zelfs de vaste flitspalen in de gps) zouden willen verbieden.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Aha, staatscensuur? Massaal afpakken van GSM's?

Mijn middelen om flitspalen te melden zijn in volgorde:
                                1. mijn ogen registreren een object
                                2. mijn hersenen herkennen het object als een camera en radartoestel gebruikt voor snelheidscontrole
                                3. mijn hersenen sturen mijn vinger aan die zich uitreikt naar een transmissietoestel
                                4. dit transmissietoestel kan een Mini Coyote zijn, of het knopje op het stuur van mijn wagen om handsfree te bellen, of het scherm van mijn navigatie op mijn motorfiets om de functie handsfree bellen te kiezen
                                5. In het geval van GSM:
                                  1. mijn hersenen sturen mijn vinger aan om de juiste contactpersonen te kiezen en op te bellen
                                  2. Na verbinding sturen mijn hersenen mijn mond aan om te melden waar de flitscontrole staat
                                6. In het geval van Mini Coyote:
                                  1. Coyote stuurt via GPRS locatiegegevens door naar de Coyote databanken
                                  2. Coyote databanken repliceren die informatie naar andere Coyote gebruikers in de buurt, op basis van hun locatiegegevens

Dat is een hele lijst van dingen die je moet gaan verbieden. Maar ogen en hersenen is bij alle gevallen betrokken dus het is misschien handiger om iedereen blind te maken, of te ontdoen van hersenen. Het bezit van hersenen verbieden ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Aha, staatscensuur? Massaal afpakken van GSM's?

Mijn middelen om flitspalen te melden zijn in volgorde:
                                  1. mijn ogen registreren een object
                                  2. mijn hersenen herkennen het object als een camera en radartoestel gebruikt voor snelheidscontrole
                                  3. mijn hersenen sturen mijn vinger aan die zich uitreikt naar een transmissietoestel
                                  4. dit transmissietoestel kan een Mini Coyote zijn, of het knopje op het stuur van mijn wagen om handsfree te bellen, of het scherm van mijn navigatie op mijn motorfiets om de functie handsfree bellen te kiezen
                                  5. In het geval van GSM:
                                    1. mijn hersenen sturen mijn vinger aan om de juiste contactpersonen te kiezen en op te bellen
                                    2. Na verbinding sturen mijn hersenen mijn mond aan om te melden waar de flitscontrole staat
                                  6. In het geval van Mini Coyote:
                                    1. Coyote stuurt via GPRS locatiegegevens door naar de Coyote databanken
                                    2. Coyote databanken repliceren die informatie naar andere Coyote gebruikers in de buurt, op basis van hun locatiegegevens

Dat is een hele lijst van dingen die je moet gaan verbieden. Maar ogen en hersenen is bij alle gevallen betrokken dus het is misschien handiger om iedereen blind te maken, of te ontdoen van hersenen. Het bezit van hersenen verbieden ofzo.
                                  Ma echt eh Zo'n dwaze dingen dat ze in de krant schrijven...
                                  Dus er zal niet meer mogen gemeld worden aan mekaar waar gevaarlijke plaatsen zijn... Want dat is toch 't doel van al die dwaze camera's, niet? Mensen sensibiliseren dat ze op een gevaarlijk kruispunt of zo rijden... ? Want voor de stads- of staatskas te spijzen, daarvoor dient het niet, toch?
                                  Oh en met de nieuwe technologie kunnen we zelfs met spraaktechnologie mensen bellen en zo...

Misschien allemaal aanschuiven voor een lobotomie?
                                  ----------------------------------------------------------------------------------
                                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                  Pictures here: BMW 7 Series
                                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                  Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                  It might need half a starsystem to turn around,
                                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                  Cylons have respect for it...

Comment

• Vandaag 'n Coyote Plus aangeschaft ...
                                    Registreren via de website coyotesystems lukt echte niet, ik krijg steeds een foutmelding:

Error !

SELECT page_title_fr AS sv_title, page_keywords_fr AS sv_keywords, page_description_fr AS sv_description, page_content_fr AS page_content FROM coyote_pages WHERE page_alias='p0'
                                    Unknown database 'coyote_nl'

Bekend ?

Comment

• Gisteren de Coyote (V1) nog eens gebruikt, werktte prima vanaf de eerste klik. Vandaag in provincie Henegouwen rondgereden, ook zowat elke grote baan werd weergegeven.

Comment

• had een probleempje met mijn V2, nl het geluid, mailtje gestuurd naar Marjan, mailtje terugggekregen voor verdere info, werd vandaag door haar opgebeld en telefonisch werd mijn probleem opgelost, waarvan dank Marjan, van service gesproken.

Comment

• Opgepast voor die nieuwe TraffiPax-palen die je hier en daar ziet opduiken op secundaire wegen , die zijn bi-directioneel ( kunnen in 2 richtingen flitsen , hebben op beide rijbanen een lusdetectie ) maar worden door Coyote slechts in 1 richting aangegeven. Geeft een beetje vals gevoel van veiligheid !

Comment

Working...
                                          X