Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
    Opgepast voor die nieuwe TraffiPax-palen die je hier en daar ziet opduiken op secundaire wegen , die zijn bi-directioneel ( kunnen in 2 richtingen flitsen , hebben op beide rijbanen een lusdetectie ) maar worden door Coyote slechts in 1 richting aangegeven. Geeft een beetje vals gevoel van veiligheid !
    Kan je daar een foto van posten?

THX

Comment

• Mijn coyote heeft 3-4 dagen super gewerkt na een paar weken 0,0 service. Dus dacht ik, eindelijk ze hebben de problemen opgelost.. maar is nu terug niets meer (geen dataverbinding) sinds deze week. Mannen hebben blijkbaar serieuze server problemen maar mijn geduld raakt op.

Hoe is het nog gesteld met jullie coyotes deze week?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
        Vandaag 'n Coyote Plus aangeschaft ...
        Registreren via de website coyotesystems lukt echte niet, ik krijg steeds een foutmelding:

Error !

SELECT page_title_fr AS sv_title, page_keywords_fr AS sv_keywords, page_description_fr AS sv_description, page_content_fr AS page_content FROM coyote_pages WHERE page_alias='p0'

Unknown database 'coyote_nl'

Bekend ?
        Zeer interessante info voor hackers dus misschien best verwijderen. Probleem zal zich met tijd wel zelf oplossen veronderstel ik. Ofwel kun je eens proberen te registeren via coyote.fr?

Comment

• Ik heb hetzelfde probleem, dit om mijn abonnement te verlengen.

Comment

• Het is een antwoord apparaat bij de helpdesk,dus best een paar dagen wachten.

Comment

• Traffipax : flitst in beide richtingen !

Comment

• Wil dat zeggen dat ze 's nachts in je gezicht flitsen??

Comment

• Gisteravond heb ik de iCoyote-app op m'n iPhone geïnstalleerd en geactiveerd - echter wel nog met de 30 dagen proefversie - om eens uit te testen of en hoe dat nu precies werkt.

Dus, deze morgen vertrok ik naar school, langs m'n gebruikelijke route (E40 vanaf Beernem en vervolgens de E403 tot Kortrijk). De vaste radars werden perfect weergegeven, zoals het hoort. Mobiele radars heb ik niet tegengekomen of werden in ieder geval niet gemeld. Wat me wel opviel is dat over m'n hele weg ik constant " 0 verkenners" had. Dit zowel 's ochtends (rond 8u) als deze avond (17u), wat ik wel vreemd vind aangezien het toch zo populair blijkt te zijn... Nu vraag ik mij af of dat eigenlijk wel werkt... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ilias Bekijk Berichten
                    Gisteravond heb ik de iCoyote-app op m'n iPhone geïnstalleerd en geactiveerd - echter wel nog met de 30 dagen proefversie - om eens uit te testen of en hoe dat nu precies werkt.

Dus, deze morgen vertrok ik naar school, langs m'n gebruikelijke route (E40 vanaf Beernem en vervolgens de E403 tot Kortrijk). De vaste radars werden perfect weergegeven, zoals het hoort. Mobiele radars heb ik niet tegengekomen of werden in ieder geval niet gemeld. Wat me wel opviel is dat over m'n hele weg ik constant " 0 verkenners" had. Dit zowel 's ochtends (rond 8u) als deze avond (17u), wat ik wel vreemd vind aangezien het toch zo populair blijkt te zijn... Nu vraag ik mij af of dat eigenlijk wel werkt... ?
                    Klopt niet hoor, rond 17h10 ben ik daar ook gepasseerd en had rond de 43 gebruikers ;à-)

Comment

• Hm... Met het installeren van iOS5 - en dus ook alle apps opnieuw erop te zetten - ben ik m'n 30 dagen proef ook kwijt. Handig...

Comment

• Na mailtje sturen naar coyote support vorige week, kreeg ik de dag zelf terug updates en verkenners binnen. Wel geen reactie op mijn email. Precies of ze bepaalde users doelbewust blokkeren om overbelasting te voorkomen, tot die persoon reclameert. Snap het niet zo goed

Comment

• Wat Coyote en legaliteit betreft denk ik dat we de komende jaren nog veilig zitten... Vandaag P.16 tegengekomen waarbij de chauffeur van dienst braaf de Coyote volgde .

Comment

• Nice! heb je ook gezien wie er als passagier in die wagen zat( wiens wagen het dus is)?
                            2012 Renault Megane RS

Comment

• iCoyote voor iPhone heeft eergisteren een update gehad, niet bepaald in positieve zin, imo.
                              Vorige stem was duidelijker, alsook het scherm als er een flitspaal wordt aangekondigd.

Comment

• iemand ne coyote v2 kopen? nog abbo tot mei volgend jaar, en dankzij mijn nieuwe bedrijfswagen van 3 ton ofzo met 80 pk heb ik dat ding eigenlijk niet meer nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                  iemand ne coyote v2 kopen? nog abbo tot mei volgend jaar, en dankzij mijn nieuwe bedrijfswagen van 3 ton ofzo met 80 pk heb ik dat ding eigenlijk niet meer nodig

Haha, ik betrap me zelfs op "perongeluk" sneller rijden met tragere wagens dan m'n eigen dus zo'n uitspraak zou ik mee opletten ^^

Comment

• kan je ook melden dat een mobiele flitser in beide richtingen flitst?
                                    In Vilvoorde flits de mobiele radar nl ook het verkeer dat uit de andere richting komt, dus als je ter hoogte van de flitser komt is het al te laat,
                                    kan de mini coyote v2 hiermee om?

kan je via een mini coyote v2 ook bvb politiecontroles melden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caravia_asterix Bekijk Berichten
                                      kan je ook melden dat een mobiele flitser in beide richtingen flitst?
                                      In Vilvoorde flits de mobiele radar nl ook het verkeer dat uit de andere richting komt, dus als je ter hoogte van de flitser komt is het al te laat,
                                      kan de mini coyote v2 hiermee om?

kan je via een mini coyote v2 ook bvb politiecontroles melden?
                                      Ja gewoon eerst links en dan rechts klikken, dan kan je dubbel melden.

Als ze stil staan kan je ook gewoon afklikken hoor
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                        Ja gewoon eerst links en dan rechts klikken, dan kan je dubbel melden.
                                        Dan moet je wel even wachten, want als je rechts drukt en dan direct links, dan annuleer je je rechtse

Comment

• Heb onlangs (3weken geleden) gebeld voor een abonnement over te zetten naar een nieuw toestel maar dit is op vandaag nog steeds niet gebeurd.

Kan iemand me hiermee helpen?

pm aub

Comment

Working...
                                          X