Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mijn coyote heeft 3-4 dagen super gewerkt na een paar weken 0,0 service. Dus dacht ik, eindelijk ze hebben de problemen opgelost.. maar is nu terug niets meer (geen dataverbinding) sinds deze week. Mannen hebben blijkbaar serieuze server problemen maar mijn geduld raakt op.
Hoe is het nog gesteld met jullie coyotes deze week?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenVandaag 'n Coyote Plus aangeschaft ...
Registreren via de website coyotesystems lukt echte niet, ik krijg steeds een foutmelding:
Error !
SELECT page_title_fr AS sv_title, page_keywords_fr AS sv_keywords, page_description_fr AS sv_description, page_content_fr AS page_content FROM coyote_pages WHERE page_alias='p0'
Unknown database 'coyote_nl'
Bekend ?
Comment
-
Gisteravond heb ik de iCoyote-app op m'n iPhone geïnstalleerd en geactiveerd - echter wel nog met de 30 dagen proefversie - om eens uit te testen of en hoe dat nu precies werkt.
Dus, deze morgen vertrok ik naar school, langs m'n gebruikelijke route (E40 vanaf Beernem en vervolgens de E403 tot Kortrijk). De vaste radars werden perfect weergegeven, zoals het hoort. Mobiele radars heb ik niet tegengekomen of werden in ieder geval niet gemeld. Wat me wel opviel is dat over m'n hele weg ik constant " 0 verkenners" had. Dit zowel 's ochtends (rond 8u) als deze avond (17u), wat ik wel vreemd vind aangezien het toch zo populair blijkt te zijn... Nu vraag ik mij af of dat eigenlijk wel werkt... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ilias Bekijk BerichtenGisteravond heb ik de iCoyote-app op m'n iPhone geïnstalleerd en geactiveerd - echter wel nog met de 30 dagen proefversie - om eens uit te testen of en hoe dat nu precies werkt.
Dus, deze morgen vertrok ik naar school, langs m'n gebruikelijke route (E40 vanaf Beernem en vervolgens de E403 tot Kortrijk). De vaste radars werden perfect weergegeven, zoals het hoort. Mobiele radars heb ik niet tegengekomen of werden in ieder geval niet gemeld. Wat me wel opviel is dat over m'n hele weg ik constant " 0 verkenners" had. Dit zowel 's ochtends (rond 8u) als deze avond (17u), wat ik wel vreemd vind aangezien het toch zo populair blijkt te zijn... Nu vraag ik mij af of dat eigenlijk wel werkt... ?
Comment
-
Na mailtje sturen naar coyote support vorige week, kreeg ik de dag zelf terug updates en verkenners binnen. Wel geen reactie op mijn email. Precies of ze bepaalde users doelbewust blokkeren om overbelasting te voorkomen, tot die persoon reclameert. Snap het niet zo goed
Comment
-
Nice! heb je ook gezien wie er als passagier in die wagen zat( wiens wagen het dus is)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichteniemand ne coyote v2 kopen? nog abbo tot mei volgend jaar, en dankzij mijn nieuwe bedrijfswagen van 3 ton ofzo met 80 pk heb ik dat ding eigenlijk niet meer nodig
Haha, ik betrap me zelfs op "perongeluk" sneller rijden met tragere wagens dan m'n eigen dus zo'n uitspraak zou ik mee opletten ^^
Comment
-
kan je ook melden dat een mobiele flitser in beide richtingen flitst?
In Vilvoorde flits de mobiele radar nl ook het verkeer dat uit de andere richting komt, dus als je ter hoogte van de flitser komt is het al te laat,
kan de mini coyote v2 hiermee om?
kan je via een mini coyote v2 ook bvb politiecontroles melden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caravia_asterix Bekijk Berichtenkan je ook melden dat een mobiele flitser in beide richtingen flitst?
In Vilvoorde flits de mobiele radar nl ook het verkeer dat uit de andere richting komt, dus als je ter hoogte van de flitser komt is het al te laat,
kan de mini coyote v2 hiermee om?
kan je via een mini coyote v2 ook bvb politiecontroles melden?
Als ze stil staan kan je ook gewoon afklikken hoor----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenJa gewoon eerst links en dan rechts klikken, dan kan je dubbel melden.
Comment
Comment