Oorspronkelijk geplaatst door Wouter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDan moet je wel even wachten, want als je rechts drukt en dan direct links, dan annuleer je je rechtse
Das de voornaamste voor de degene achter je
Comment
-
Thuis hebben we een Mini Coyote V2 en een vriend (Bouver) heeft een iCoyote.
Maar als we die alletwee aanleggen klopt er totaal iets niet, op de zelfde plaats natuurlijk.
Als onze Mini Coyote V2 aangeeft dat er 155 gebruikers zijn op een straal van 5km, dan toont de iCoyote van Bouver er maar 13 gebruikers op een straal van 5 km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenHeb onlangs (3weken geleden) gebeld voor een abonnement over te zetten naar een nieuw toestel maar dit is op vandaag nog steeds niet gebeurd.
Kan iemand me hiermee helpen?
pm aub
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenThuis hebben we een Mini Coyote V2 en een vriend (Bouver) heeft een iCoyote.
Maar als we die alletwee aanleggen klopt er totaal iets niet, op de zelfde plaats natuurlijk.
Als onze Mini Coyote V2 aangeeft dat er 155 gebruikers zijn op een straal van 5km, dan toont de iCoyote van Bouver er maar 13 gebruikers op een straal van 5 km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenmss maar 13 icoyote's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenmss maar 13 icoyote's?Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Het type baan waarop men rijdt heeft er in ieder geval iets mee te maken.
Vanmorgen reed ik op de N80 en had 0 verkenners, ik sla af na de N283 en daar had ik opeens 11 verkenners. Tussen deze twee waarnemingen zat er maar een afstand van 1km ofzo.Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenDe ene geeft je vermoedelijk de gebruikers in een straal 5km ROND jouw, de andere de gebruikers op 5 km op dezelfde baan als jij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenHoe zit het nu eigenlijk met de coyote in nederland?
Ze hebben wel een NL website maar ik krijg vrijwel nooit een verkenner op het stuk naar eindhoven en venlo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenIn NL ben je daar idd niks mee, ook al gemerkt, radarmelders zijn daar gewoon niet in vrees ik.
Weet niet wat daar nu wel nog mag, ken niemand die ze nog gebruikt.1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk BerichtenWaren ze ooit wel, maar verboden geworden (politie controleerde er massaal op).
Weet niet wat daar nu wel nog mag, ken niemand die ze nog gebruikt.
Gewoon zijn er weinig gebruikers dat is alles
Radars melders (vast en mobiel) zijn alleen in Duistsland en Zwitserland verboden.
In Frankrijk is de wet aangepast en mag er nu alleen maar 'gevaarlijke zone' gemeld worden...2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenIn NL ben je daar idd niks mee, ook al gemerkt, radarmelders zijn daar gewoon niet in vrees ik.
En die info is gratis ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenAbsoluut NIET en NOOIT verboden geweest
Radars melders (vast en mobiel) zijn alleen in Duistsland en Zwitserland verboden.
In Frankrijk is de wet aangepast en mag er nu alleen maar 'gevaarlijke zone' gemeld worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenAbsoluut NIET en NOOIT verboden geweest
Volgens wikipedia zijn ze verboden maar zit er alsnog naast?
1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
De radarverklikkers die jij bedoelt zijn deze die dmv infraroodsignalen (ofzoiets) ervoor zorgen dat de politie jou snelheid niet kan meten. Dit is niet hetzelfde als wat een coyote doet, die berust op het samenwerken van alle coyotegebruikers om flitsers te melden op basis van locatie.
Comment
Comment