Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bedankt, dat zal het idd zijn!
    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Weet iemand de reden waarom een coyote met vast toestel de maximum toegelaten snelheid toont en iCoyote helemaal niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
        Oostenrijk ook denk ik? Zo stond het toch op de site van Coyote zelf.
        Idd in Oostenrijk ook verboden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
          De reden is dat er heel correcte en preciese info wordt gegeven op de radiostations!
          En die info is gratis ;-)
          Dat klopt als een bus.
          Q-music bij ons is een lachertje
          Maar q-music.nl en op de radio is echt wel correct. Al genoeg ondervonden.

Comment

• op de ring in Mechelen staat sinds enige tijd nog een extra flitscamera

deze is niet gekend door mijn coyote

Ik dacht dat deze DIRECT opgenomen worden

Op dezelfde ring komj je ook een ander soort camera's tegen, ze hangen op ongeveer 3 meter hoogte aan de verlichtingspalen. Het zijn 2 camera's onder elkaar .
            Waarvoor dienen deze ???
            Flitsen die ook ?

En waarom staan ook deze niet op mijn coyote ?

Comment

• Die camera's op 3m hoogte zijn waarschijnlijk voor nummerplaatherkenning.

Comment

• ik heb trouwens nog steeds niet gevonden hoe ik in de V2 kan instellen dat ik wil verwittigd worden bij BEIDE richtingen

In Leuven staat een flitspaal die wel degelijk in beide richtingen kan flitsen, toch krijg ik enkel signaal als ik hem passeer in mij richting, kom ik van de andere kant ... dan krijg ik geen signaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                  Die camera's op 3m hoogte zijn waarschijnlijk voor nummerplaatherkenning.
                  bedankt !
                  Ik dacht het wel, en ik mag er toch van uitgaan dat deze niet flitsen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichten
                    op de ring in Mechelen staat sinds enige tijd nog een extra flitscamera

deze is niet gekend door mijn coyote

Ik dacht dat deze DIRECT opgenomen worden

Op dezelfde ring komj je ook een ander soort camera's tegen, ze hangen op ongeveer 3 meter hoogte aan de verlichtingspalen. Het zijn 2 camera's onder elkaar .
                    Waarvoor dienen deze ???
                    Flitsen die ook ?

En waarom staan ook deze niet op mijn coyote ?

Heb jij deze flitspaal aan hun doorgegeen???

Het is een COMMUNITY systeem, dwz dat de gebruikers moeten zorgen voor het doorgeven van vaste en mobiel flirspalen aan de gemeenschap.
                    Als niemand het doet dan komt het niet op de coyote hé !
                    2014 Porsche Boxster 981
                    2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      Stuur even een mailtje naar support@coyotesystems.be
                      5dagen verder en nog steeds geen antwoord

Begint toch wat vervelend te worden.......

Comment

• Vorige week een abo van autowereld genomen met mini coyote plus erbij. Normaal zou hij morgen moeten geleverd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                          Absoluut NIET en NOOIT verboden geweest
                          Gewoon zijn er weinig gebruikers dat is alles

Radars melders (vast en mobiel) zijn alleen in Duistsland en Zwitserland verboden.
                          In Frankrijk is de wet aangepast en mag er nu alleen maar 'gevaarlijke zone' gemeld worden...
                          Bwlian heeft het over radardetectors hé. A là Stinger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichten
                            ik heb trouwens nog steeds niet gevonden hoe ik in de V2 kan instellen dat ik wil verwittigd worden bij BEIDE richtingen

In Leuven staat een flitspaal die wel degelijk in beide richtingen kan flitsen, toch krijg ik enkel signaal als ik hem passeer in mij richting, kom ik van de andere kant ... dan krijg ik geen signaal

WAAR?

dank.
                            1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                              WAAR?

dank.

De Brusselsesteenweg ( dicht bij het hoofdgebeouw van KBC )

Comment

• Mail van Coyote :

Uitstekend nieuws: de Coyote staat voortaan niet langer geseind als illegaal op Frans grondgebied!
                                Resultaat: voor u als Belgisch gebruiker verandert er helemaal niets in België en ook niet elders in Europa. Rijdt u Frankrijk binnen, dan gebeuren de noodzakelijke aanpassingen voor het optimaal functioneren van uw Coyote volledig automatisch. U hoeft dus helemaal niets te doen!
                                Het delen of aankondigen van gebeurtenissen op de weg is dus nog steeds perfect mogelijk en perfect legaal. Zodra u Frankrijk verlaat, schakelt uw Coyote ook weer automatisch over op zijn normale werking.

Tussen de regel lees ik dat de Coyote in Frankrijk geen mobiele flitsers meer zal aanduiden, klopt dat of lees ik verkeerd ? Of kan iemand me uitleggen wat er dan wel of niet veranderd in de werking van de Coyote tov Frankrijk/België ?

Comment

• Zojuist de nieuwe coyote plus in ontvangst mogen nemen!
                                  Hopelijk werkt dit toestel goed...

Comment

• ff waarschuwing, staat een nieuwe flitspaal sinds vandaag op de autostrade tussen Boutersem => Tienen.
                                    ong. 1km voor afrit van Tienen, waar die plaat van E40 boven de weg hangt staat een VASTE flitspaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                      Mail van Coyote :

Uitstekend nieuws: de Coyote staat voortaan niet langer geseind als illegaal op Frans grondgebied!
                                      Resultaat: voor u als Belgisch gebruiker verandert er helemaal niets in België en ook niet elders in Europa. Rijdt u Frankrijk binnen, dan gebeuren de noodzakelijke aanpassingen voor het optimaal functioneren van uw Coyote volledig automatisch. U hoeft dus helemaal niets te doen!
                                      Het delen of aankondigen van gebeurtenissen op de weg is dus nog steeds perfect mogelijk en perfect legaal. Zodra u Frankrijk verlaat, schakelt uw Coyote ook weer automatisch over op zijn normale werking.

Tussen de regel lees ik dat de Coyote in Frankrijk geen mobiele flitsers meer zal aanduiden, klopt dat of lees ik verkeerd ? Of kan iemand me uitleggen wat er dan wel of niet veranderd in de werking van de Coyote tov Frankrijk/België ?
                                      Ik lees dit ook zo. Me dunkt wordt dit eventueel redelijk onbruikbaar in Frankrijk... 4 km wachten op autostrade ? Uiteindelijk denk je dan, t is safe, rijd je terug door en is 100 meter verder ... Enfin... Te bekijken
                                      2014 BMW (F31) 335 d
                                      2011 Mini One D
                                      2007 Kawasaki ZX6R
                                      1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                                      1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• Ik vermoed dat ze die gaan melden als obstakel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                          ff waarschuwing, staat een nieuwe flitspaal sinds vandaag op de autostrade tussen Boutersem => Tienen.
                                          ong. 1km voor afrit van Tienen, waar die plaat van E40 boven de weg hangt staat een VASTE flitspaal.
                                          Idd, schrok me rot daarstraks. Ik rij daar wel altijd rustig maar ik had`m niet verwacht, dat ze geld blijven hebben voor die onzin...

Comment

Working...
                                          X