Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, heb hem ook zien staan deze middag en nee mijn iCoyote op m'n Android phone gaf geen kick. Ik weet dat je vaste flitspalen enkel kunt signaleren als je stilstaat maar hoe doe je dat dan op de autosnelweg? Is er een mailadres waar we melding kunnen maken van nieuwe flitspalen?
    Verder ben ik erg tevreden over m'n iCoyote behalve dat de laatste versie 4.2 af en toe durft crashen terwijl de vorige versie 4.1 perfect werkte...
    Nu ik zelfstandig koerier ben en dagelijks een paar honderd km's afleg durf ik bijna de baan niet meer op zonder de Coyote. Het ding heeft me toch al een paar keer gered van een boete en zelfs na een maand of drie ben ik nog steeds niet geflitst, houden zo...

Comment

• Het obstakelknopje ingeduwd houden, dan krijg je een uitgebreider menu waar je vaste flitspalen kan melden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ploto444 Bekijk Berichten
        Ja, heb hem ook zien staan deze middag en nee mijn iCoyote op m'n Android phone gaf geen kick. Ik weet dat je vaste flitspalen enkel kunt signaleren als je stilstaat maar hoe doe je dat dan op de autosnelweg? Is er een mailadres waar we melding kunnen maken van nieuwe flitspalen?
        Verder ben ik erg tevreden over m'n iCoyote behalve dat de laatste versie 4.2 af en toe durft crashen terwijl de vorige versie 4.1 perfect werkte...
        Nu ik zelfstandig koerier ben en dagelijks een paar honderd km's afleg durf ik bijna de baan niet meer op zonder de Coyote. Het ding heeft me toch al een paar keer gered van een boete en zelfs na een maand of drie ben ik nog steeds niet geflitst, houden zo...
        4.2 crashed hier ook regelmatig.
        Ik zit met het probleem dat hij sinds kort de gevarenzones en flitspalen niet meer meldt, de instellingen staan nog steeds hetzelfde.
        Database error.
        The database has encountered a problem.

Comment

• Gisteren uiteindelijk maar opnieuw gebeld wegens geen respons op e-mail.
          Ze ging de aanvraag indienen, identiek hetzelfde antwoord als ik de vorige keer kreeg.

Ook de dagen dat ik verloren heb willen ze niet vergoeden.
          Tjah...

Comment

• Men werkt wél degelijk aan de database, elke dag krijg ik " x nieuwe radarpalen toegevoegd aan database" . Enkele nieuwe TraffiPakskes die ik nu tegenkom worden al door de Coyote gemeld, de palen zelf zijn nog niet actief, worden nog maar in 1 richting aangegeven, maar kom, t'is een goei start. Bij Wikangoo zijn ze daar iets consequenter in, daar meldt men die nieuwe Traffipax'en al direct in 2 rihctingen, ook al zitten er exemplaren bij die slechts 1 set detectielussen hebben. Je kan maar beter voorzichtig zijn !

Comment

• Dit weekend heeft 'ie 2x zijn nut bewezen

Om middernacht op de autostrade
              's avonds om 22u30 op een ringweg een flitser, gevolgd door zwaantjes & alcoholcontrole... Zonder zever een combi of 8

Verkeersveilige weken

Comment

• Voor mij hebben deze toestellen een dubbel gevoel. Enkkele jaren terug kocht ik de eerste en de dekking is erg accuraat. Ik krijg amper nog boetes binnen dus hip hoi.

Maar, vorig jaar heb ik de V2 gekocht. tegen de zomer is die stuk gegaan. Ik vermoed dat de zon er te fel op heeft gestaan waardoor de behuizing stuk was gegaan. Heeft me toen behoorlijk wat moeite gekost maar uiteindelijk heb ik de v2 limited in de plaats gekregen.

Al good tot de resterende dagen abonnement overgezet moesten worden. In september is er ergens iets misgegaan waardoor de mijne niet meer connecteerde en dus enkel nog vaste radars aangaf. Ik heb een maand lang niets anders gedaan als de support gebeld, updates moeten doen, geduld moeten hebben enz. Mijn verkooppunt wou hem liever niet opsturen omdat het toestel eigenlijk perfect functioneerde, het probleem lag bij hun dienstverlening (en eig hebben ze gelijk). Dus in,middels heb ik 2 maand moeten wachtten alvorens een akkoord te krijgen om hem alsnog te mogen opsturen waarop ik nu reeds enkele weken aan het wachtten ben op mijn hersteld/nieuw toestel.

Ik ben sowieso al niet de meest geduldige persoon maar de coyote dienstverlening/support trekt eigenlijk nergens op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fromalk Bekijk Berichten

Ik ben sowieso al niet de meest geduldige persoon maar de coyote dienstverlening/support trekt eigenlijk nergens op.
                  Feit, ik wacht ondertussen ook al een maand om een abonnement over te zetten.
                  Mailen, bellen.. Allemaal tevergeefs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                    Feit, ik wacht ondertussen ook al een maand om een abonnement over te zetten.
                    Mailen, bellen.. Allemaal tevergeefs
                    klachten bundelen en eens naar de gazet bellen?

Comment

• Een tijdje geleden was er hier ook een periode waarin het leek dat de service bij Coyote-Systems in een winterslaap gedompeld was. Een aantal onopgeloste klachten bleven hier rondwaren zonder een adequate oplossing. Nadat er rechtstreeks met Marjan De Coster gemaild werd, is dat vrij snel opgelost geraakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                        klachten bundelen en eens naar de gazet bellen?
                        Pff nee, dat is het me niet waard.
                        Zal nog een paar keer bellen.

Want los van het overzetten van het abonnement, ben ik er best wel tevreden van

@ Dirk
                        Heb je dat emailadres voor me?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                          Pff nee, dat is het me niet waard.
                          Zal nog een paar keer bellen.

Want los van het overzetten van het abonnement, ben ik er best wel tevreden van

@ Dirk
                          Heb je dat emailadres voor me?
                          PM

Comment

• Als jullie er niet uitkomen, dan mogen jullie mij ook een PM sturen.

Comment

• Stelde de vraag al in een ander topic, maar nog geen antwoord.

Ik ben er eventjes uit geweest (verbouwingen) en heb tal van autogerelateerde zaken niet meer opgevolgd. Ik las vorige week dat eea gewijzigd is in Frankrijk mbt radarmelders? Klopt dat? Zo ja, wat exact? En wat zijn de consequenties (nu meteen / in de toekomst) voor gebruikers van b.v. Coyote?

Comment

• Na het zoeken op "Frankrijk" in dit topic:

Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                Mail van Coyote :

Uitstekend nieuws: de Coyote staat voortaan niet langer geseind als illegaal op Frans grondgebied!
                                Resultaat: voor u als Belgisch gebruiker verandert er helemaal niets in België en ook niet elders in Europa. Rijdt u Frankrijk binnen, dan gebeuren de noodzakelijke aanpassingen voor het optimaal functioneren van uw Coyote volledig automatisch. U hoeft dus helemaal niets te doen!
                                Het delen of aankondigen van gebeurtenissen op de weg is dus nog steeds perfect mogelijk en perfect legaal. Zodra u Frankrijk verlaat, schakelt uw Coyote ook weer automatisch over op zijn normale werking.

Tussen de regel lees ik dat de Coyote in Frankrijk geen mobiele flitsers meer zal aanduiden, klopt dat of lees ik verkeerd ? Of kan iemand me uitleggen wat er dan wel of niet veranderd in de werking van de Coyote tov Frankrijk/België ?

zie ook de daarop volgende posts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Stelde de vraag al in een ander topic, maar nog geen antwoord.

Ik ben er eventjes uit geweest (verbouwingen) en heb tal van autogerelateerde zaken niet meer opgevolgd. Ik las vorige week dat eea gewijzigd is in Frankrijk mbt radarmelders? Klopt dat? Zo ja, wat exact? En wat zijn de consequenties (nu meteen / in de toekomst) voor gebruikers van b.v. Coyote?
                                  Gilles,

In FR worden de mobiele nu gemeld als een zone van 4km ipv een vast punt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fromalk Bekijk Berichten
                                    Voor mij hebben deze toestellen een dubbel gevoel. Enkkele jaren terug kocht ik de eerste en de dekking is erg accuraat. Ik krijg amper nog boetes binnen dus hip hoi.

Maar, vorig jaar heb ik de V2 gekocht. tegen de zomer is die stuk gegaan. Ik vermoed dat de zon er te fel op heeft gestaan waardoor de behuizing stuk was gegaan. Heeft me toen behoorlijk wat moeite gekost maar uiteindelijk heb ik de v2 limited in de plaats gekregen.

Al good tot de resterende dagen abonnement overgezet moesten worden. In september is er ergens iets misgegaan waardoor de mijne niet meer connecteerde en dus enkel nog vaste radars aangaf. Ik heb een maand lang niets anders gedaan als de support gebeld, updates moeten doen, geduld moeten hebben enz. Mijn verkooppunt wou hem liever niet opsturen omdat het toestel eigenlijk perfect functioneerde, het probleem lag bij hun dienstverlening (en eig hebben ze gelijk). Dus in,middels heb ik 2 maand moeten wachtten alvorens een akkoord te krijgen om hem alsnog te mogen opsturen waarop ik nu reeds enkele weken aan het wachtten ben op mijn hersteld/nieuw toestel.

Mijne kwam niet van auto5 maar heb m daar wel binnengedaan. moest zelfs geen factuur tonen. Kreeg zonder boe of ba een nieuwe mee en ze vulden papier in voor abo overdracht.
                                    Zou het zo eens proberen :-D

Comment

• Wat een zeik is me dat nou? Luidde het deze zomer niet dat Frankrijk achter dergelijke "veiligheidsverhogende" producten stond? Zijn ze 't chauvinisme verleerd of rinkelt de flitskassa gewoon harder dan 't gepiep van al die Coyotekes samen?

Dus: 't is blijkbaar op een bepaald moment wél verboden geweest, maar dan hebben ze teruggekrabbeld en is een "flitsplaats" nu 4 km lang. Gkhhkgghgk.

Oké dan.

Edit: gevonden oa http://blog.auto-selection.com/avert...-radar-coyote/

Zolang 't in België nog blijft zoals het is, is 't voor mij goed. Van zodra men hier ook nog maar dénkt aan een gelijkaardig systeem vernieuw ik m'n abo alvast niet meer.
                                      Last edited by ; 13/12/2011, 20:13.

Comment

• als't in parijs regent...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Wat een zeik is me dat nou? Luidde het deze zomer niet dat Frankrijk achter dergelijke "veiligheidsverhogende" producten stond? Zijn ze 't chauvinisme verleerd of rinkelt de flitskassa gewoon harder dan 't gepiep van al die Coyotekes samen?

Dus: 't is blijkbaar op een bepaald moment wél verboden geweest, maar dan hebben ze teruggekrabbeld en is een "flitsplaats" nu 4 km lang. Gkhhkgghgk.

Oké dan.

Edit: gevonden oa http://blog.auto-selection.com/avert...-radar-coyote/

Zolang 't in België nog blijft zoals het is, is 't voor mij goed. Van zodra men hier ook nog maar dénkt aan een gelijkaardig systeem vernieuw ik m'n abo alvast niet meer.

Het is NOOIT verboden geweest in Frankrijk....

Ze hebben voorgesteld om het te verbieden, een wetvoorstel dus, maar na besprekingen hebben ze besloten om de wetvoorstel te veranderen zo dat de systemen wel toegelaten worden maar deze mogen alleen 'gevaarzone' aanduiden en deze zone zijn vrij groot.

Als een nieuwe decreet ook doorgaat eind deze week in Frankrijk, dan mag je ook geen POI met vaste radars inplanten in jouw gps, daar is er 1500€ boete op als ze jouw controleren (en 6 punten af voor een Frans)

En de politie in Frankrijk is slim... nu plaatsen ze hun mobiele radars een beetje verder dan een vaste.. dus jouw Coyote zal jouw verwittigen dat er een "gevaarzone" is van 4 km, na bvb 1km je rijd traag langs een vaste radars, dan geef je weer gas en beetje verder wordt je geflitst door een mobiele radar die zich in de andere 3km bevindt waardoor je natuurlijk geen specifieke alarm gekregen heb
                                          Slim hé !
                                          2014 Porsche Boxster 981
                                          2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Working...
                                          X