Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sim error wijst vermoedelijk op slecht contact van de SIM kaart met de coyote of een defecte SIM kaart, de temperatuur kan er iets mee te maken hebben of hij goed of slecht contact maakt, maar ik zou die simpelweg terug sturen.

Comment

• vaste flitspalen niet in coyote?

Hoewel ik tevreden ben van de info over de mobiele flitsers zijn er serieuze gaten in de vast flitspalen in de mini coyote database. Een paar voorbeelden:
      Reeds meer dan een jaar worden de flitspalen op het viaduct in Gent (E40) richting antwerpen niet meer aangegeven in de mini coyote. Herhaald emails en “vast flitspaal melden” later is er nog steeds niks veranderd. Terwijl de flitspalen er nog steeds staan.
      In Sijsele (ik weet niet meer juist waar, denk Brugesteenweg), reed ik een flitspaal voorbij die ook al niet aangegeven stond.
      Op de Zeelsebaan in Grembergen (richting Dendermonde) mag je aan de flitspaal richting Dendermonde volgens de mini coyote 70Km rijden. Er staat echter een kilometer voor de flitspaal reeds een bord met snelheid van 50 Km per uur. Wie aan 70 er voorbijrijdt is dus gezien. Op diezelfde baan wordt ook in de andere richting een flitspaal aangegeven, terwijl er daar helemaal (nog) geen staat.

Zijn er tegenwoordig al betrouwbaarder alternatieven voor de mini coyote?

Comment

• Interessant, want die palen op het viaduct in Gent komen wel door op mijn Coyote. Die op de E17 (die je waarschijnlijk bedoelt) en de 2 per richting op de E40.

Comment

• Palen in Gentbrugge ri. antwerpen komen bij mij ook door op Coyote V1.

Comment

• Iets wat mij de laatste tijd enorm stoort, is dat zo goed als alle palen van nummerplaatherkenning in Mechelen worden aangegeven als vaste flitspalen, hoewel dit dus helemaal geen flitspalen zijn. En het ergste van al is dat er dan nog een paar van die palen een verkeerde snelheid aangeven ( 50 waar je 70 mag, en 70 waar je 90 mag )
            Voor een vaste flitspaal aan te melden is er een knop, maar voor het af te melden is die er niet
            2012 Renault Megane RS

Comment

• Waarschijnlijk een heel stomme vraag van een smartphone leek.

Heb me ee nieuwe smartphone Samsung Galaxy S plus besteld, moet nu nog een aangepast abonnement nemen om bv icoyote daar ong 4 a 5 uur per dag te gebruiken, dan moet ik geen mini coyote plus kopen.

Nu min vraag, hoeveel data verbruikt dat? Heb je genoeg aan 250 mb per maand, of 500 of 1 Gb als je nog eens sporadisch wil internetten en emails lezen.

Moet dus een nieuwe abonnementsformule kiezen en weet niet welk

Comment

• Eigenlijk is het onzin dat dit systeem WEL zou mogen en een radar detector niet. Komt op hetzelfde neer, alleen de technologie is anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk Berichten
                  Eigenlijk is het onzin dat dit systeem WEL zou mogen en een radar detector niet. Komt op hetzelfde neer, alleen de technologie is anders.
                  Het systeem zit wel helmaal anders in elkaar he...
                  Bij een radar detector weet je bijna 100% dat er één staat te flitsen.
                  Bij coyote zal je niets weten als niemand hem gemeld heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                    Waarschijnlijk een heel stomme vraag van een smartphone leek.

Heb me ee nieuwe smartphone Samsung Galaxy S plus besteld, moet nu nog een aangepast abonnement nemen om bv icoyote daar ong 4 a 5 uur per dag te gebruiken, dan moet ik geen mini coyote plus kopen.

Nu min vraag, hoeveel data verbruikt dat? Heb je genoeg aan 250 mb per maand, of 500 of 1 Gb als je nog eens sporadisch wil internetten en emails lezen.

Moet dus een nieuwe abonnementsformule kiezen en weet niet welk
                    Als je die data enkel voor coyote gebruikt zal 250mb MEER dan voldoende zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                      Als je die data enkel voor coyote gebruikt zal 250mb MEER dan voldoende zijn.
                      Ah ok, dank u voor de reply, nu weet ik al iets

Comment

• iCoyote verbruikt 300k/u in waarschuwingsmode, 3mb/u in kaartmode.

Met 250 MB kan je dus bijna 1000 uur rijden denk ik.

250 MB zijn 25000 emails.

Op de site van Proximus kan je goed zien wat 250 MB voorstelt aan emails, foto's, enz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                          iCoyote verbruikt 300k/u in waarschuwingsmode, 3mb/u in kaartmode.

Met 250 MB kan je dus bijna 1000 uur rijden denk ik.

250 MB zijn 25000 emails.

Op de site van Proximus kan je goed zien wat 250 MB voorstelt aan emails, foto's, enz.
                          Thanks, zal het eens opsnorren

Comment

• "Einde abonnement naderend."

Ik denk dat ik niet meer vernieuw. Ik gebruik m'n Coyote nu eigenlijk enkel nog maar in Frankrijk, aangezien ik in België zo goed als geen kilometers doe. Geen 2.000 km / jaar voor woon-werkverkeer, wel geregeld op & af naar zee maar da's altijd op 't gemakske. En aangezien in FR het systeem zwaar ontmand is...

Twee snelheidsboetes in het voorbije half jaar, telkens op drukke(re) zaterdagnamiddagen op drukke autostrades, met heel wat verkenners voor me die allemaal geen zak hebben gedaan met hun bakske of smartphone ... ik ervaar hoe langer hoe meer een dalende acuratesse van de doorsnee gebruiker.

Het feit dat m'n V1 rammelt en trilt als een aftandse Trabant, regelmatig gaat flippen (tot 3-4 keer per seconde het geluidsignaal voor verlies van zicht op satellieten, dus maw een stotter-staccato van piepjes), enz. doet er ook geen goed aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              ... regelmatig gaat flippen (tot 3-4 keer per seconde het geluidsignaal voor verlies van zicht op satellieten, dus maw een stotter-staccato van piepjes)....
                              Ik heb hetzelfde probleem. Aanvankelijk dacht ik écht dat het GPS-signaal weg was, maar als ik dan stop, het ding boven op het dak leg, blijft die gestoord on/off doen. Ik zet 'm uit, dan opnieuw opstarten, en meestal doet 'ie het dan weer. (voor een poosje ...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door j_Dude Bekijk Berichten
                                Hoewel ik tevreden ben van de info over de mobiele flitsers zijn er serieuze gaten in de vast flitspalen in de mini coyote database. Een paar voorbeelden:
                                Reeds meer dan een jaar worden de flitspalen op het viaduct in Gent (E40) richting antwerpen niet meer aangegeven in de mini coyote. Herhaald emails en “vast flitspaal melden” later is er nog steeds niks veranderd. Terwijl de flitspalen er nog steeds staan.
                                In Sijsele (ik weet niet meer juist waar, denk Brugesteenweg), reed ik een flitspaal voorbij die ook al niet aangegeven stond.
                                Op de Zeelsebaan in Grembergen (richting Dendermonde) mag je aan de flitspaal richting Dendermonde volgens de mini coyote 70Km rijden. Er staat echter een kilometer voor de flitspaal reeds een bord met snelheid van 50 Km per uur. Wie aan 70 er voorbijrijdt is dus gezien. Op diezelfde baan wordt ook in de andere richting een flitspaal aangegeven, terwijl er daar helemaal (nog) geen staat.

Ik dacht mij in de nabije toekomst ook een coyote plus aan te schaffen, maar blijkbaar is het toestel niet zo accuraat als het wordt voorgesteld.

Comment

• Garmin nulink 1695 aanschaffen, kost evenveel als een coyote maar je hebt er wel een supergoede GPS van heel Europa bij + ook de mobilis flitsmeldingen +TMC, maw nog efficiënter dan een Coyote. Het toestel heeft bij mij zijn nut alleszinds al meer dan genoeg bewezen, ook de laatste paar weken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                                    Het systeem zit wel helmaal anders in elkaar he...
                                    Bij een radar detector weet je bijna 100% dat er één staat te flitsen.
                                    Bij coyote zal je niets weten als niemand hem gemeld heeft.
                                    Zoals ik reeds zei: de technologie is anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk Berichten
                                      Zoals ik reeds zei: de technologie is anders.
                                      Met een echte radardetector gebruik je illegale apparatuur, waarmee je dus frequenties van de politie mee kan detecteren.

Een radarmelder zoals de Coyote is een meldingssysteem mbhv communicatie via andere weggebruikers. Hoe meer gebruikers hoe efficiënter (hoewel, met die valse meldingen soms.. Nuja beter één te veel dan te weinig zeker). De flitsmeldingen via de radio komen eigenlijk op 't zelfde neer, dat zijn er ook die gespot zijn door medeweggebruikers.

Je kan 't nog simpeler stellen, als jij en ik geen coyote hebben en we moeten via dezelfde weg naar huis, en ik vertrek 15 minuten vroeger, zie een flitser staan en bel je op om op te letten dat je daar zeker niet te snel rijdt omdat ze staan te flitsen, dan komt dat ook op hetzelfde neer.

Dus ja, uiteraard is de techniek anders, sowieso, maar je kan een radarDETECTOR niet vergelijken met een coyote hé.

Comment

• Beste forumleden,
                                        ik heb een vraagje :
                                        ik heb sinds enkele dagen een Coyote V2 ter vervanging van mijn V1.
                                        Nu merk ik dat hij de toegestane snelheid alleen maar aangeeft wanneer er een vaste radar, een mobiele radar of een risico zone aangekondigd wordt.
                                        Bij normaal gebruik wordt er in de linker cirkel niets weergegeven . Deze cirkel heeft dan wel altijd een rode omtrek. Is het normaal dat de toegestane snelheid niet altijd weergeven wordt of is dit een foutje van mijn toestel ? Voor de rest werkt hij prima.
                                        Alvast bedankt voor juliie reacties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door j_Dude Bekijk Berichten

Mijn V2 geeft de flitspalen op het viaduct van Gentbrugge richting Antwerpen ook niet aan. Die richting Gent/Kortrijk geeft hij wel aan, samen met de trajectcontrole.

Comment

Working...
                                          X