Ben een weekje naar de Alpen geweest, zowel in het op als afrijden vond ik dat er maar weinig verkenners waren (max 40 tot 80 ofzo).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik heb zojuist een nieuwe ROM geflashed en heb iCoyote opnieuw moeten installeren dus ook het registreren moet opnieuw gebeuren. Meestal komt er kort na het invullen van het emailadres een mail met activatielink binnen, deze keer is dat niet het geval.
Weet er iemand of er een max aantal activaties is ingesteld? Begin zo te vermoeden van wel.Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenIk heb zojuist een nieuwe ROM geflashed en heb iCoyote opnieuw moeten installeren dus ook het registreren moet opnieuw gebeuren. Meestal komt er kort na het invullen van het emailadres een mail met activatielink binnen, deze keer is dat niet het geval.
Weet er iemand of er een max aantal activaties is ingesteld? Begin zo te vermoeden van wel.
Strange, vroeger moest ik steeds op een link klikken.
Ofwel hebben ze dat uitgeschakeld ofwel hebben ze na men mail de coyote geactiveerd, zonder iets te antwoorden.Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Ja mijn coyote abonnement verloopt ook deze week. Ik ben toch niet meer van plan hem te gaan verlengen. Vind het toch te duur die 144€ in verhouding met de meldingen van mobiele flitser die je krijgt. En ik doe toch 40.000km per jaar. Als hem een melding geeft dan is het meestal op een locatie waar ze altyd staan. Dus kan ik beter die 144€ in men eigen zak steken.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenJa mijn coyote abonnement verloopt ook deze week. Ik ben toch niet meer van plan hem te gaan verlengen. Vind het toch te duur die 144€ in verhouding met de meldingen van mobiele flitser die je krijgt. En ik doe toch 40.000km per jaar. Als hem een melding geeft dan is het meestal op een locatie waar ze altyd staan. Dus kan ik beter die 144€ in men eigen zak steken.
Ben er quasi zeker van dat België binnenkort zal volgen..
Comment
-
Mijn abonnement is gisteren be-eindigd maar de coyote blijft gewoon doorwerken en geeft alvast nof vaste flitslocaties door? Blijft da nu zo of doet geen update's meer en geeft hij geen mobiele locatie's meer weer?? Ik neem in ieder geval geen abonnement meer. Vind het veel te veel geld voor het geen dat het is. Als hhij is een mobiele locatie geeft dan is het op een plaats waar ze altyd staan en die weet ik zelf ook staan.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Dan blijft het werken, maar ge krijgt geen updates meer + geen mobiele.
Enkel de vaste die er nu in staan.
Comment
-
Ben toch wel heel tevreden over mijn Coyote. Ik verleng deze week mijn abonnement voor de derde keer !
Ben onlangs ook overgegaan van V1 naar V2. Een goede verbetering.
Abonnement is misschien niet echt goedkoop, maar Coyote geeft toch wel een veilig gevoel. En aan boetes heb je ook niets !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenJa mijn coyote abonnement verloopt ook deze week. Ik ben toch niet meer van plan hem te gaan verlengen. Vind het toch te duur die 144€ in verhouding met de meldingen van mobiele flitser die je krijgt. En ik doe toch 40.000km per jaar. Als hem een melding geeft dan is het meestal op een locatie waar ze altyd staan. Dus kan ik beter die 144€ in men eigen zak steken.
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenIk wil het niet meer verlengen gezien de situatie in Frankrijk. Ben er quasi zeker van dat België binnenkort zal volgen..
Geen idee of dat laatste écht "binnenkort" is, maar het zal niet eeuwig blijven duren, vrees ik...
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten2 weken geleden eens volledig vertrouwd op iCoyote, gisteren boete in de bus.
100% waterdicht is het jammer genoeg niet.
Comment
-
De meldingen via Coyote zijn er absoluut op achteruit gegaan. De kwantiteit is nog altijd stijgend, maar ik hoef écht niet verwittigd te worden voor elk voertuig in panne, een combi bij de frituur, een agent die het verkeer ergens staat te regelen, om nog maar te zwijgen van die mobiele flitsermeldingen, 47 minuten geleden, 0 keer bevestigd, en dat met 65 verkenners voor je. Kan daar écht niets aan gedaan worden ? Ik ben hoe langer hoe meer contenter van mijn wikangoo die daar precies allemaal veel minder last van heeft, niet zo accuraat is als een Coyote, maar voor 0 euro per maand stel ik niet de torenhoge verwachting als die ik aan mijn Coyote vraag, die me daarvoor elke maand 10-12 euro vraagt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichtenis Coyote nog steeds aan te raden?
ik doe gemiddeld 5000km / maand en zou toch iets of wat bescherming willen wat raden jullie aan?
Comment
-
Ik ben afgelopen maanden regelmatig in Frankrijk geweest en de coyote werkt er nog steeds zeer goed, vaak rond de 120 verkenners en alle mobiele flitsers waren gemeld.
In België nog geen enkele keer voorgehad dat er een mobiele flitsers niet gemeld was en ik doe toch een 45000 km per jaar. Worden ook bijna dagelijks nieuwe vaste flitspalen toegevoegd. Ben er heel content van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk BerichtenIk ben afgelopen maanden regelmatig in Frankrijk geweest en de coyote werkt er nog steeds zeer goed, vaak rond de 120 verkenners en alle mobiele flitsers waren gemeld.
In België nog geen enkele keer voorgehad dat er een mobiele flitsers niet gemeld was en ik doe toch een 45000 km per jaar. Worden ook bijna dagelijks nieuwe vaste flitspalen toegevoegd. Ben er heel content van.
Comment
Comment