Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mensen die een "coyote" willen kopen zouden beter eens langs de opticien langsgaan....de borden die langs de baan staan zijn zijn volgens mij toch goed leesbaar??? ik heb géén apparaatje nodig die mij verteld hoe rap ik mag rijden,daarvoor staan er toch borden langs de baan....
    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Tja, als jij een van de weinigen bent die zich steeds aan de meer en meer absurde snelheden kunt houden, dan heb je dit inderdaad niet nodig. Wat coyotegebruikers niet nodig hebben, zijn reacties zoals de uwe. Topics genoeg toch op dit forum?
      nls2000

Comment

• Sinds enkele dagen heb ik met mijn v1 geen meldingen meer met als naam 'snelheid' of 'licht', maar steeds 'gevaar'. Ook zijn de flitssymbooltjes nu vervangen door driehoekjes.

Anderen met dezelfde ervaring?

Ik kan me inbeelden dat dit met de wet te maken heeft. De vraag die ik me nu stel; mobiele flitsers gaan toch nog gemeld worden hè?
        nls2000

Comment

• Is bij mij al 3 maand, super irritant... En ik geraak er niet vanaf. Flitsers worden idd ook gegeven... Maar gwn al van ver op voorhand

Comment

• Irritant is inderdaad het juiste woord...
            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
              mensen die een "coyote" willen kopen zouden beter eens langs de opticien langsgaan....de borden die langs de baan staan zijn zijn volgens mij toch goed leesbaar??? ik heb géén apparaatje nodig die mij verteld hoe rap ik mag rijden,daarvoor staan er toch borden langs de baan....
              u mist nooit een bord zeker of rijdt u overal maar 50 per uur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
                u mist nooit een bord zeker of rijdt u overal maar 50 per uur
                Maak u er niet moe mee. Heeft geen zin.
                nls2000

Comment

• ja het zijn net mensen die uitzijn op een reactie.

het is zo absurd als bv zeggen van: ik wil niet zat worden maar ik drink toch bier.

===============

ge weet da het ni mag, ge doe het toch dus kunde beter een toestel kope da al wa helpt met u risico te verkleinen.
                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Weet er iemand of je de klep waar het toestel origineel inzit ( dat met 3M sticker op de achterkant), ergens kunt kopen.
                    Ik vind allerlei accessoires op hun website, maar dat kan ik niet terugvinden.
                    2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                      Weet er iemand of je de klep waar het toestel origineel inzit ( dat met 3M sticker op de achterkant), ergens kunt kopen.
                      Ik vind allerlei accessoires op hun website, maar dat kan ik niet terugvinden.
                      Vroeger was er een kit "2e wagen" of zoiets... Kzie 'm nu ook niet meer staan. Vraag 't es aan Marianneke?
                      ----------------------------------------------------------------------------------
                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                      Pictures here: BMW 7 Series
                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                      It might need half a starsystem to turn around,
                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• gisteren in frankrijk gereden en dat ding werkt eigenlijk nog altijd erg goed

de vaste en mobiele controles staan gewoon op 3/4 van de zone

Comment

• Ben gister naar de mercedesgarage geweest voor nog enkele vraagjes ivm mijn nieuwe viano en terloops gemeld dat de radio op alle kanalen stoort. Het eerste wat ze vroegen was of er een coyote geinstalleerd was. Die is er idd en dat is de oorzaak zei men mij direct! Algemeen gekend probleem bij de vito's en viano's dat de radio stoort als er een coyote in zit! ongeacht welk merk van radio of zelfs met extra antenne. Ik hoorde van nog iemand hier op het forum , die onlangs een viano kocht, dit probleem heeft .
                          Zijn er nog zo verhalen gekend? of wat valt eraan te doen?
                          Groeten
                          chris

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                            Vroeger was er een kit "2e wagen" of zoiets... Kzie 'm nu ook niet meer staan. Vraag 't es aan Marianneke?
                            Hmm, met wat zoeken op het internet vind je inderdaad een coyote 2e wagen kit, maar overal niet meer beschikbaar :s
                            Kzal een mailtje sturen naar Marianne.
                            2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk Berichten
                              Ben gister naar de mercedesgarage geweest voor nog enkele vraagjes ivm mijn nieuwe viano en terloops gemeld dat de radio op alle kanalen stoort. Het eerste wat ze vroegen was of er een coyote geinstalleerd was. Die is er idd en dat is de oorzaak zei men mij direct! Algemeen gekend probleem bij de vito's en viano's dat de radio stoort als er een coyote in zit! ongeacht welk merk van radio of zelfs met extra antenne. Ik hoorde van nog iemand hier op het forum , die onlangs een viano kocht, dit probleem heeft .
                              Groeten
                              chris
                              Er voor zorgen dat je terug FUN met je wagen beleeft. Met andere woorden, de Coyote er uitsmijten.
                              (Anders begrijp ik je onderschrift niet helemaal: "No RISK, No FUN!" ????)

Comment

• @ cash

'K heb hier nog eentje liggen, als t de goede is mag je em hebben. Is van een V2 eerste model 2010, nog niet met die harde knopjes. De nieuwe met de harde knopjes is een ietsepietsie breder?

Comment

• Ik heb er één van een V1. Mag je ook hebben als je wilt. Voorlopig heb ik deze er nog steeds rond gelaten, maar ik gebruik 'm eigenlijk niet.
                                  nls2000

Comment

• Thx nls en bud, maar die passen niet op de Coyote plus

En ik heb antwoord gehad van Marian. Ze hebben dat nooit verkocht voor de coyote plus. Ik ga dus een andere oplossing moeten zoeken
                                    2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                      Thx nls en bud, maar die passen niet op de Coyote plus

En ik heb antwoord gehad van Marian. Ze hebben dat nooit verkocht voor de coyote plus. Ik ga dus een andere oplossing moeten zoeken
                                      nls2000

Comment

• ik heb het iets anders aangepakt, namelijk dit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk Berichten
                                          Ben gister naar de mercedesgarage geweest voor nog enkele vraagjes ivm mijn nieuwe viano en terloops gemeld dat de radio op alle kanalen stoort. Het eerste wat ze vroegen was of er een coyote geinstalleerd was. Die is er idd en dat is de oorzaak zei men mij direct! Algemeen gekend probleem bij de vito's en viano's dat de radio stoort als er een coyote in zit! ongeacht welk merk van radio of zelfs met extra antenne. Ik hoorde van nog iemand hier op het forum , die onlangs een viano kocht, dit probleem heeft .
                                          Groeten
                                          chris
                                          ceedeetje opleggen helpt ook

Comment

Working...
                                          X