mensen die een "coyote" willen kopen zouden beter eens langs de opticien langsgaan....de borden die langs de baan staan zijn zijn volgens mij toch goed leesbaar??? ik heb géén apparaatje nodig die mij verteld hoe rap ik mag rijden,daarvoor staan er toch borden langs de baan....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Sinds enkele dagen heb ik met mijn v1 geen meldingen meer met als naam 'snelheid' of 'licht', maar steeds 'gevaar'. Ook zijn de flitssymbooltjes nu vervangen door driehoekjes.
Anderen met dezelfde ervaring?
Ik kan me inbeelden dat dit met de wet te maken heeft. De vraag die ik me nu stel; mobiele flitsers gaan toch nog gemeld worden hè?nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichtenmensen die een "coyote" willen kopen zouden beter eens langs de opticien langsgaan....de borden die langs de baan staan zijn zijn volgens mij toch goed leesbaar??? ik heb géén apparaatje nodig die mij verteld hoe rap ik mag rijden,daarvoor staan er toch borden langs de baan....
Comment
-
ja het zijn net mensen die uitzijn op een reactie.
het is zo absurd als bv zeggen van: ik wil niet zat worden maar ik drink toch bier.
===============
ge weet da het ni mag, ge doe het toch dus kunde beter een toestel kope da al wa helpt met u risico te verkleinen.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Weet er iemand of je de klep waar het toestel origineel inzit ( dat met 3M sticker op de achterkant), ergens kunt kopen.
Ik vind allerlei accessoires op hun website, maar dat kan ik niet terugvinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenWeet er iemand of je de klep waar het toestel origineel inzit ( dat met 3M sticker op de achterkant), ergens kunt kopen.
Ik vind allerlei accessoires op hun website, maar dat kan ik niet terugvinden.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Ben gister naar de mercedesgarage geweest voor nog enkele vraagjes ivm mijn nieuwe viano en terloops gemeld dat de radio op alle kanalen stoort. Het eerste wat ze vroegen was of er een coyote geinstalleerd was. Die is er idd en dat is de oorzaak zei men mij direct! Algemeen gekend probleem bij de vito's en viano's dat de radio stoort als er een coyote in zit! ongeacht welk merk van radio of zelfs met extra antenne. Ik hoorde van nog iemand hier op het forum , die onlangs een viano kocht, dit probleem heeft .
Zijn er nog zo verhalen gekend? of wat valt eraan te doen?
Groeten
chris
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenVroeger was er een kit "2e wagen" of zoiets... Kzie 'm nu ook niet meer staan. Vraag 't es aan Marianneke?
Kzal een mailtje sturen naar Marianne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk BerichtenBen gister naar de mercedesgarage geweest voor nog enkele vraagjes ivm mijn nieuwe viano en terloops gemeld dat de radio op alle kanalen stoort. Het eerste wat ze vroegen was of er een coyote geinstalleerd was. Die is er idd en dat is de oorzaak zei men mij direct! Algemeen gekend probleem bij de vito's en viano's dat de radio stoort als er een coyote in zit! ongeacht welk merk van radio of zelfs met extra antenne. Ik hoorde van nog iemand hier op het forum , die onlangs een viano kocht, dit probleem heeft .
Groeten
chris
(Anders begrijp ik je onderschrift niet helemaal: "No RISK, No FUN!" ????)
Comment
-
Thx nls en bud, maar die passen niet op de Coyote plus
En ik heb antwoord gehad van Marian. Ze hebben dat nooit verkocht voor de coyote plus. Ik ga dus een andere oplossing moeten zoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenThx nls en bud, maar die passen niet op de Coyote plus
En ik heb antwoord gehad van Marian. Ze hebben dat nooit verkocht voor de coyote plus. Ik ga dus een andere oplossing moeten zoekennls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk BerichtenBen gister naar de mercedesgarage geweest voor nog enkele vraagjes ivm mijn nieuwe viano en terloops gemeld dat de radio op alle kanalen stoort. Het eerste wat ze vroegen was of er een coyote geinstalleerd was. Die is er idd en dat is de oorzaak zei men mij direct! Algemeen gekend probleem bij de vito's en viano's dat de radio stoort als er een coyote in zit! ongeacht welk merk van radio of zelfs met extra antenne. Ik hoorde van nog iemand hier op het forum , die onlangs een viano kocht, dit probleem heeft .
Groeten
chris
Comment
Comment