Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mijn coyote v2 heeft vandaag de geest gegeven, doet niets meer. Kan ik ergens zien hoelang ik daar nog garantie op heb?
    ik zie wanneer ik mijn eerste abbo ben aangegaan maar da's nog van mijn V1.

/edit:
    abbo staat op toestel id dus ik veronderstel dat dit wel alleen is van bij aankoop. miljaar, een maand buiten garantie natuurlijk...
    Last edited by ; 08/07/2012, 20:25.

Comment

• Wie is die Marianne?
      Ik zou voor mijn nieuwe wagen graag zo'n nieuwe magneet kopen, op de site vind ik die helemaal niet...

Comment

• Voor mensen met een BMW F10 of F11, de coyote past perfect in de asbak (bij automaatmodellen), coyote kan ook opgeladen worden via voeding onder de armsteun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aral Bekijk Berichten
          Voor mensen met een BMW F10 of F11, de coyote past perfect in de asbak (bij automaatmodellen), coyote kan ook opgeladen worden via voeding onder de armsteun.
          Bij mij heeft ie daar wel heel weinig bereik, verschillende keren dat ie aan en uit gaat vooraleer ik verbinding heb en meestal niet echt stabiel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
            Bij mij heeft ie daar wel heel weinig bereik, verschillende keren dat ie aan en uit gaat vooraleer ik verbinding heb en meestal niet echt stabiel...
            Ik heb meestal geen ontvangstproblemen, komt misschien door het open dak (schuifdak)?

Comment

• vandaag een mail ontvangen van Coyote. Ben daarna naar de Auto5 geweest en kreeg meteen een nieuwe mee (de PLUS meegekregen)

Geachte,Wij hebben uw email ontvangen, Wij danken u voor het vertrouwen
              Op dit moment wij hebben een technische storing op alle V2 toestellen, deze informatie is doorgestuurd naar de technische dienst van coyote systems.
              U kunt het toestel terug brengen bij de verdeler om een nieuwe coyote in vervanging te krijgen.
              Wij bieden onze excuus voor het ongemak.
              Met vriendelijke groeten,
              Coyote-team

Comment

• Geeft iCoyote op iPhone ook trajectcontroles weer?

Sinds vandaag is update 5.2 uit, iemand die weet wat er veranderd is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                  Tja, als jij een van de weinigen bent die zich steeds aan de meer en meer absurde snelheden kunt houden, dan heb je dit inderdaad niet nodig. Wat coyotegebruikers niet nodig hebben, zijn reacties zoals de uwe. Topics genoeg toch op dit forum?
                  S U P E R antwoord , kort en goed .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                    Geeft iCoyote op iPhone ook trajectcontroles weer?

Sinds vandaag is update 5.2 uit, iemand die weet wat er veranderd is?
                    voor Android was er ook een update en sinds nu heb ik in de buurt van men werk aan een op en afrit een melding dat er een trajectcontrole is van 50 kmu... terwijl dat er helemaal niet is.

onlangs ging ik tanken daar in de buurt van men werk, dus moest ik een volgende afrit van de autostrade nemen...begon die coyote weer over een trajectcontrole...als dat het enige is dat ze veranderen, dan hoefde die update niet voor mij. Want heb al vaak een melding van een flitser terwijl er geen staat of dat deze zegt dat je er 50 mag terwijl er 70 staat op de borden...
                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                      voor Android was er ook een update en sinds nu heb ik in de buurt van men werk aan een op en afrit een melding dat er een trajectcontrole is van 50 kmu... terwijl dat er helemaal niet is.

onlangs ging ik tanken daar in de buurt van men werk, dus moest ik een volgende afrit van de autostrade nemen...begon die coyote weer over een trajectcontrole...als dat het enige is dat ze veranderen, dan hoefde die update niet voor mij. Want heb al vaak een melding van een flitser terwijl er geen staat of dat deze zegt dat je er 50 mag terwijl er 70 staat op de borden...
                      Ik merk ook niets nieuws in die update, dus het zal wel trajectcontrole zijn (heb ondertussen nog niet op de snelweg gezeten...).

Op de snelheid die de coyote aangeeft mag je nooit afgaan. Hier in de buurt klopt de snelheid bijna nergens.

Comment

• Wij gaan op maandag naar Londen met de auto, kan je tot in Calais rijden met de Coyote of kunnen ze het traceren dat je er één bijhebt met boete tot gevolg ?
                        Werkt het daar eigenlijk nog als niemand meer mag ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                          Wij gaan op maandag naar Londen met de auto, kan je tot in Calais rijden met de Coyote of kunnen ze het traceren dat je er één bijhebt met boete tot gevolg ?
                          Werkt het daar eigenlijk nog als niemand meer mag ?
                          Coyote is dus NIET verboden hé :p

Werkt nog perfect in frankrijk , enkel met zones nu ipv vaste locaties.

Comment

• Ik had toch nog alle vaste camera's. Onderweg 3 keer controles en 3 keer juist aangegeven.

Comment

• Bij mij ook, geen zones maar alles mooi tot op de meter aangegeven.
                              Enkel de anonieme op de oprit niet, gevolg 160km/u en direct 90euro te betalen

Comment

• Mijn nieuwe coyo laadt niet op in de auto? Ik zet hem erin met volle batterij, als ik 's avonds thuiskom staat em op batterij 7 of 8%. Aan- en uitschakelen loopt samen met t starten en afzetten van de wagen? Mijn voorgaande was batterij altijd vol = groen.

Comment

• had ik ook, daarom een nieuwe gekregen.
                                  had voor zekerheid getest via usb aan pc en daar gaf ie ook niets...

Comment

• Is de eerste versie; de Mini Coyote V1 nog steeds aan te raden tov de Plus?
                                    Omdat ik hier vroeger las dat de meesten de V1 beter vinden/vonden dan de Plus.
                                    En mijn pa heeft in 2008 een V1 gekocht maar nooit gebruikt want kon er niet mee overweg.
                                    Dus ik kan die dan gebruiken.

Binnenkort rijd ik met een Audi TT, waar kan ik de Coyote best plaatsen?
                                    Ik wil hem liever niet ergens vastplakken maar ik wil ook niet dat hij door mijn auto vliegt, als ik bijv. eens kort moet remmen of bij korte bochten op een rond punt bijv.
                                    Last edited by hmn_pwr; 22/07/2012, 08:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                                      Is de eerste versie; de Mini Coyote V1 nog steeds aan te raden tov de Plus?
                                      Omdat ik hier vroeger las dat de meesten de V1 beter vinden/vonden dan de Plus.
                                      En mijn pa heeft in 2008 een V1 gekocht maar nooit gebruikt want kon er niet mee overweg.
                                      Dus ik kan die dan gebruiken.

Binnenkort rijd ik met een Audi TT, waar kan ik de Coyote best plaatsen?
                                      Ik wil hem liever niet ergens vastplakken maar ik wil ook niet dat hij door mijn auto vliegt, als ik bijv. eens kort moet remmen of bij korte bochten op een rond punt bijv.
                                      Ik heb de V1 al sinds 2008 en zeer tevreden van.
                                      Ofwel gebruik je de magneet(jes) als je ergens een vlak oppervlak hebt, ofwel haal je een Brodit houder om hem proper op te hangen.
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• bij mijn v1 indertijd begon die knop meer en meer te rammelen.
                                        heb nu opgemerkt bij de plus dat de magneet kleine opstaande randjes heeft om bij het betere bochtenwerk de coyote wel op zn plek te houden. gebruik het zelf echter niet meer nu ik een houder heb.
                                        ik heb nog een klein ruitje aan mijn buitenspiegel, daar hangt de zuignap en de coyote hangt mooi boven mijn linker ventilatierooster, hangt nooit in de weg. beste plek imo

Comment

• heb de V2 mogen omruilen wegens defect en een plus gekregen.
                                          Nu valt die na een seconde of 10 (na indrukken toets) altijd op een lagere sterkte van beeld. Is dit normaal? De vorige bleef altijd heel helder. Heb deze ook op helderste staan.

Comment

Working...
                                          X