Dat is iets in de instellingen, (eco modus of zoiets, ik ken het niet van buiten).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenDat is iets in de instellingen, (eco modus of zoiets, ik ken het niet van buiten).
thnx
Comment
-
Of het de moeite is, hangt van jezelf af zoals ben je tot hiertoe tevreden, was dit wat je ervan verwacht ?
Dat er veranderingen gaan komen, dat zie je van ver aankomen, hoe of wat die precies gaan zijn, dat is koffiedik kijken. Meest voor de hand liggende is natuurlijk dat we hier ook die franse toestanden gaan krijgen, en dan is het voor ieder persoonlijk de rekensom maken of het dat is wat je wil.
Comment
-
Ach, tegen dat die veranderingen in België wel degelijk worden ingevoerd zitten we toch alweer 3 jaar verder.
En ik weet niet hoe jij rijdt, maar voor mij is het de investering zeker waard, 1 boete is namelijk al voldoende om te compenseren.
En als je dan toch moet betalen, zie je dat liever naar de staat of naar een bedrijf gaan?
Comment
-
Via de officiële website kun je nog de V1 kopen: http://www.coyotesystems.be/nl/produ...yote-v1-2.html Maar (bij het toevoegen aan de winkelwagen) niet zonder direct extra te moeten betalen voor een 1 jaar abo kosten, terwijl je volgens de site 3 of 4 maanden gratis de dienst krijgt bij aankoop van de V1. Weet er iemand in West-Vlaanderen (regio Kortrijk-Tielt-Izegem-...) of in de buurt van Gent een dealer zijn waar de V1 nog verkrijgbaar is?
Comment
-
als ik van u was zou ik hem snel bestellen op pixmania, nog geen 100euro voor de moment!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenals ik van u was zou ik hem snel bestellen op pixmania, nog geen 100euro voor de moment!
http://www.pixmania.be/be/nl/1116746...yote-zoek.html
Comment
-
Ben momenteel in frankrijk en heb nog geen verschil gemerkt qua werking bij in België. Alle mobiele en vaste radars worden netjes op tijd gemeld.
Mijn schermpje is wel kapot denk ik want ik kan minder en minder de gegevens lezen! Nogthans niet gevallen ofzo! Is dat te herstellen?
Comment
-
Hier hetzelfde, voor de zoveelste keer in FR alle mobiele en vaste radars tot op de meter juist. Coyote V2 geeft ook elke keer een melding dat software update uitgevoerd werd.
't Is praktisch natuurlijk, maar ik stel me toch vragen gezien de monsterboetes in Frankrijk.
=> weet er iemand hoe het nu zit met de V2 toestellen? Moeten die vervangen worden?
Comment
-
mijn V2 werd door coyote geupdate toen ik de grens overreed en alle vaste flitsers staan mooi in een 3000m zone, indien niet dan zou ik mijn coyote niet al te opzichtig gebruiken gezien de monsterboetes die op het gebruik van gps en coyotes staan die de vaste flitsers correct aangeven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten=> weet er iemand hoe het nu zit met de V2 toestellen? Moeten die vervangen worden?
Comment
-
Die service voor zelf snelheidszones door te geven die fout in het toestel staan is ook niet van de rapste precies. 4 maand geleden doorgegeven dat het hier in de straat 50 is in plaats van 90 en nog steeds niet aangepast. Ik heb nochtans bevestiging gekregen op mijn mail dat ze het gingen doorsturen naar de technische dienst...
Comment
-
Als ik een toestel koop afkomstig van Frankrijk, gaat deze dan werken in België?Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenAls ik een toestel koop afkomstig van Frankrijk, gaat deze dan werken in België?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Gaat mij om dit model. Ik denk niet te verkrijgen in België:
Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Ik heb over de nieuwe coyote gisteren volgende mail ontvangen :
Is deze e-mail onleesbaar? Lees dan de onlineversie. Beste lid van de Coyote community,
In avant-première kunnen wij u nu met veel plezier de NIEUWE COYOTE voorstellen!
De NIEUWE COYOTE is voorzien van de nieuwste technologische snufjes en is zo nog nauwkeuriger. Bovendien bevat hij tal van nieuwe functies om u nog veiliger op de weg te laten rijden.
Om u te bedanken voor uw trouw hebben wij voor u een exclusief aanbod klaar: als u nu meteen uw abonnement verlengt, ontvangt u een onmiddellijke korting op de NIEUWE COYOTE die kan oplopen tot € 100*!
Met dit aanbod willen wij u graag laten genieten van de allernieuwste Coyote-technologie tegen de laagst mogelijke prijs, zodat u met een nog geruster gemoed de baan op kan.
Met vriendelijke groeten,
Comment
Comment