Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• https://www.youtube.com/watch?v=YgOA5H2qoTA hier ziet ge er een filmke van.

Dat ziet er niet slecht uit, maar ik denk toch dat ik men oude coyote ga behouden. Gewoon simpel houden.
    2012 Renault Megane RS

Comment

• Heeft er iemand hier deze nieuwe coyote al kunnen testen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
        https://www.youtube.com/watch?v=YgOA5H2qoTA hier ziet ge er een filmke van.

Dat ziet er niet slecht uit, maar ik denk toch dat ik men oude coyote ga behouden. Gewoon simpel houden.
        inderdaad, ik stel me nu al vragen over de reflecties in het scherm

Comment

• leverbaar vanaf september voor 199 euro

Comment

• Het scherm van mijn V1 begon wat kuren te krijgen, zonder problemen kunnen inwisselen voor een Coyote Plus

Het zal hier wel al staan, maar in de winkel vertelden ze me dat ik mijn abbo van de V1 eenvoudig kon overzetten naar de plus via de settings. Klopt dit? Ik kan het niet vinden...

Comment

• Volgen mij moet je daar toch voor bellen/mailen naar coyote zelf.

Comment

• Vandaag in Mediamarkt geweest en de nieuwe Coyote is daar nu reeds exclusief te koop, prijs inderdaad 199€. En er waren er genoeg in voorraad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Het scherm van mijn V1 begon wat kuren te krijgen, zonder problemen kunnen inwisselen voor een Coyote Plus

Het zal hier wel al staan, maar in de winkel vertelden ze me dat ik mijn abbo van de V1 eenvoudig kon overzetten naar de plus via de settings. Klopt dit? Ik kan het niet vinden...
                  euh, de winkel heeft bij mij altijd de documenten ingevuld...
                  je kan naar coyote mailen dat je abbo van toestel XXX moet overgezet worden naar toestel XXX

Comment

• Ok, zal eens een mailtje sturen dan..

Comment

• ivm het doorgeven van snelheidsaanpassingen van 90 naar 70 bv, ik heb het opgegeven, stuurde al 2j dezelfde veranderingen door en niks wordt er aangepast door coyote

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
                        ivm het doorgeven van snelheidsaanpassingen van 90 naar 70 bv, ik heb het opgegeven, stuurde al 2j dezelfde veranderingen door en niks wordt er aangepast door coyote
                        coyote zelf doet niets met de informatie, ze gebruiken voor de snelheden een andere firma in onderaanneming (bron moderator franse coyote-forum)
                        wordt maandelijks aangepast, zeggen ze ...
                        Ik denk dat Coyote op zijn reputatie begint te leven, ik vraag me af of ik lang klant ga blijven
                        mijn zoon was er vol lof over, maar als je een beetje rondneust op de forums (ook de officiële) merk je dat er veel ongenoegen is, problemen worden door de moderator's ontkend of verdoezeld ( zoals deze met de nieuwe Coyote die veel te vroeg op de markt is gebracht en nu nog onvolmaakt is, ik heb eerder een mini+ gekocht dir hetzelfde doet)
                        Klaag je een beetje te hard, dan wordt je uit de forum gewoon gewipt
                        ander probleem is dat de verkenners veel minder ijverig worden, iedereen begint te rusten op de anderen en doet zelfs niets meer om de "gevaren" te melden
                        het concept zelf kan dan na geringe tijd aangetast worden
                        ik begin te twijfelen ( na een paar dagen al ...) of dat spul echt deugt

Comment

• Sinds gisteren mijn miniCoyote V1 ingesteld voor gebruik. Op http://www.coyotesystems.be/nl/users/index/preparam probeerde ik daar enkele instellingen aan te passen maar veranderingen doorvoeren lukt niet. Als ik iets verander onder een submenu springt mijn browser (zowel in Chrome als in IE) eerst terug naar het hoofdmenu "Coyote device ID 123456" en als ik dan kijk zie ik dat de aanpassingen niet doorgevoerd zijn. En het menu "Zone à risques fréquentes" is niet toegankelijk: een "serverfout".

Bovendien herinner ik me nog heel goed dat een jaar of 3 geleden ik de miniCoyote V1 voor mij pa wel heel goed kon instellen, bijv. vanaf welke afstand moeten er waarschuwingen komen voor vaste camera's en hoe de waarschuwingen (mate van het geluid of enkel licht) in stellen. Nu vind ik daarvan niet meer terug??

Gisteren hem dus voor het eerst gebruikt en hij werkte goed, dwz op de autosnelweg met 1 vaste camera en enkele risicozones. Maar terug thuis detecteerde hij een vaste camera (snelheid en roodlicht) maar ik was niet eens in die richting aan het rijden! In vogelvlucht was ik op dat moment wel maar een 350-tal meter verwijderd van die camera.
                          Last edited by hmn_pwr; 22/08/2012, 07:52.

Comment

• Iemand al ervaring met Coyote via Iphone?
                            Werkt dit voldoende?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plex Bekijk Berichten
                              Iemand al ervaring met Coyote via Iphone?
                              Werkt dit voldoende?
                              Vorig jaar getest in Frankrijk en werkte zeer goed (heeft vooral veel geholpen)
                              Denk wel dat dit nu ook nog zo zal zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plex Bekijk Berichten
                                Iemand al ervaring met Coyote via Iphone?
                                Werkt dit voldoende?
                                Gebruik het al anderhalf jaar (bijna) dagelijks, heel tevreden van. Een houder en oplader in de auto zijn wel een must.
                                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Ik zet mijn HD2 altijd achter mijn stuur als ik mijn coyote opzet. Ik moet dan gewoon zien dat mij bochten naar links niet te wild zijn op hij verkent heel mij auto.

Comment

• Mijn Desire hangt met een stuk velcro vlak boven mijn GPS. Werkt perfect .

Comment

• klopt het dat als je reeds een gewone coyote met abonnement hebt, dat je via het zelfde abonnement gratis coyote op de iphone kan gebruiken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KrisVB Bekijk Berichten
                                        Vandaag in Mediamarkt geweest en de nieuwe Coyote is daar nu reeds exclusief te koop, prijs inderdaad 199€. En er waren er genoeg in voorraad.
                                        een goede raad, blijf er voorlopig van af !
                                        bezoek de franse forum van coyote, ze zijn daar allemaal razend over de vele bugs van het toestel
                                        kleine indicatie hiervan : de Benelux-site verkoopt het nog niet... blijkbaar weten ze waarom !
                                        Last edited by guyugy; 30/08/2012, 21:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                                          klopt het dat als je reeds een gewone coyote met abonnement hebt, dat je via het zelfde abonnement gratis coyote op de iphone kan gebruiken?
                                          Dacht van wel

Comment

Working...
                                          X