Oorspronkelijk geplaatst door luigi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichteneen goede raad, blijf er voorlopig van af !
bezoek de franse forum van coyote, ze zijn daar allemaal razend over de vele bugs van het toestel
kleine indicatie hiervan : de Benelux-site verkoopt het nog niet... blijkbaar weten ze waarom !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenIk overweeg er ook een te kopen maar ik twijfel toch nog steeds...
Is er ergens een mogelijkheid om het toestel te testen?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik heb bewust de V1 gekocht, is het meeste basic toestel maar meest robuuste (geen bugs en gaat het langst mee zonder op te laden), gekocht via http://www.pixmania.be/be/nl/1116746...yote-zoek.html Goedkoper dan op de site van Coyote zelf.Last edited by hmn_pwr; 31/08/2012, 18:27.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenIs de coyote functie in de IPhone dan wel toegestaan in Duitsland enzo, of ook niet?
Comment
-
Een vraagje : Mijn abonnement is verlopen sedert vorige week, nu werkt hij nog wel en zie je hoeveel je rijdt maar je ziet niet meer hoeveel verkenners en de afstand ertussen, gewoon het logo van Coyote.
Nu reed ik vandaag richting een vaste flitspaal en hij waarschuwt deze. Hoe komt dit ?
Comment
-
Inderdaad. Je Coyote slaat alle vaste palen op op het toestel zelf, dus die kent hij nog. Komt er een nieuwe paal bij dan zal hij deze niet kennen.
Wat de mobiele betreft, deze slaat hij niet op gezien ze verdwijnen na een paar uur -> maw: een oude mobiele zal hij niet meer tonen, maar een nieuwe mobiele ook niet.
Wat jij nu hebt is eigenlijk gewoon een toestel die werkt zoals een GPS en enkel waarschuwt voor de zaken die er al jaren staan, en je zelf dus ook meestal al weet. Je moet dus je abonnement gaan verlangen wil je nog enig nut hebben van het toestelCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Ik heb het genoegen gehad om een weekje de nieuwste Coyote uit te testen.
Tijdens die week ben ik een 5 tal dagen naar de Elzas in Frankrijk geweest.
Getest op de heenreis en terugreis én tijdens alle ritten ter plaatse.
Besluit: werkt zoals beloofd maar verwacht geen mirakels: de GPS die ik bijhad werkte ook niet 100 % - probleem met de satelieten, idem voor de Coyote dus.
Stemherkenning; ja voor 70%, teveel lawaai op de achtergrond.
95% van de vaste palen aangegeven, in Frankrijk staan ze steevast na 3 km nadat ze aangekondigd werden. In de Elzas waren er voldoende verkenners. Op de snelweg was dit helemaal geen probleem, zeer veel meldingen van mobiele werfen en opstoppingen. Op de terugweg, even naar Bastogne geweest en daar een mobiele flits binnengekregen.
Het aanraakscherm kan beter, voor mij niet gevoelig genoeg. Batterij gaat ook lang genoeg mee, gewoon de 1e twee keer volledig leeg laten gaan en dan pas weer opladen.
Conclusie: prima "gereedschap"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk BerichtenIk heb het genoegen gehad om een weekje de nieuwste Coyote uit te testen.
Tijdens die week ben ik een 5 tal dagen naar de Elzas in Frankrijk geweest.
Getest op de heenreis en terugreis én tijdens alle ritten ter plaatse.
Besluit: werkt zoals beloofd maar verwacht geen mirakels: de GPS die ik bijhad werkte ook niet 100 % - probleem met de satelieten, idem voor de Coyote dus.
Stemherkenning; ja voor 70%, teveel lawaai op de achtergrond.
95% van de vaste palen aangegeven, in Frankrijk staan ze steevast na 3 km nadat ze aangekondigd werden. In de Elzas waren er voldoende verkenners. Op de snelweg was dit helemaal geen probleem, zeer veel meldingen van mobiele werfen en opstoppingen. Op de terugweg, even naar Bastogne geweest en daar een mobiele flits binnengekregen.
Het aanraakscherm kan beter, voor mij niet gevoelig genoeg. Batterij gaat ook lang genoeg mee, gewoon de 1e twee keer volledig leeg laten gaan en dan pas weer opladen.
Conclusie: prima "gereedschap"
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenDie service voor zelf snelheidszones door te geven die fout in het toestel staan is ook niet van de rapste precies. 4 maand geleden doorgegeven dat het hier in de straat 50 is in plaats van 90 en nog steeds niet aangepast. Ik heb nochtans bevestiging gekregen op mijn mail dat ze het gingen doorsturen naar de technische dienst...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenWaar heb je deze/een versie kunnen testen?
Mvg
Comment
-
van de week op een VTM programma gezien en gehoord dat coyotes compleet verboden zijn, was iemand van de VAB die de uitleg deed in dat programma over reizen die fout lopen en waar ze dan een interventie op doen.
Nu dacht ik dat die dingen wel mochten gezien ze zich aanpassen eens je in Frankrijk bent?
Comment
-
Voor zover ik weet zijn ze nog altijd legaal in Frankrijk en België zolang ze zich maar aangepast hebben aan de laatste wetswijzigingen in Frankrijk (dus in Frankrijk zones ipv exacte locaties). In sommige andere landen zijn ze wel degelijk verboden denk maar aan Duitsland en Zwitserland o.a.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Misschien een domme vraag: ik stel mijn Coyote (via de site) liever in dat betreffende de Coyoteverkenners er enkel met mijn rijrichting rekening gehouden moet worden. Want op kleinere wegen (dus met vaak weinig verkenners) wil ik geen vals gevoel van veiligheid hebben door van beide richtingen het aantal verkenners te weten. Want dan kan het dat er bijv. geen enkele in mijn rijrichting rijdt en dus evt mobiele flitsers zo niet gezien worden. Bijv. gisterenavond laat deed ik veel kleine banen en had ik vaak <5 verkenners.
Maar (nu komt mijn vraag): de info van de verkenners v/d andere rijrichting die krijg ik toch ook nog altijd door? Dus als zij bijv een mobiele flitser aangeven zal ik dan ook nog steeds die melding krijgen of toch niet??
Comment
-
Hier ook een klein vraagje, ik zie regelmatig dat mensen 'obstakels' melden, maar zeer vaak zijn dit auto's die op de pechstrook staan en dergelijke... In mijn ogen is dit geen obstakel, een obstakel is bijvoorbeeld iets dat op de WEG ligt en gevaarlijk is.
Iemand een idee wat het nu is? Kwestie van juiste meldingen te doen....2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk BerichtenMisschien een domme vraag: ik stel mijn Coyote (via de site) liever in dat betreffende de Coyoteverkenners er enkel met mijn rijrichting rekening gehouden moet worden.
...
Maar (nu komt mijn vraag): de info van de verkenners v/d andere rijrichting die krijg ik toch ook nog altijd door?
Dus als zij bijv een mobiele flitser aangeven zal ik dan ook nog steeds die melding krijgen of toch niet??
Comment
Comment