Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
    Iemand die 100% zeker weet hoe dat zit?
    Alles wat men gemeld heeft in uw rijrichting zal hij tonen...
    Ik heb ook ingesteld dat ik alleen de verkenners zie in mijn rijrichting. Maar als iemand aan de overkant een flitser meldt in mijn rijrichting zal ik die nog altijd krijgen.

Comment

• Beter is het om verkenners in beide richtingen te laten melden.
      Die autosnelwegflitsers gaan vrijwel zonder uitzondering slechts in 1 richting , maar de lokale politie flitst bijna 100% altijd in 2 richtingen ( dus opkomen en afgaand). Als jij van A naar B rijdt, en je ziet een flitser aan de rechterkant staan, melden en dan denk je oké.
      Nee, niet oké, want die mens die van B naar A rijdt krijgt die melding niet en wordt frontaal geflitst als 'ie te hard gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
        Beter is het om verkenners in beide richtingen te laten melden.
        Die autosnelwegflitsers gaan vrijwel zonder uitzondering slechts in 1 richting , maar de lokale politie flitst bijna 100% altijd in 2 richtingen ( dus opkomen en afgaand). Als jij van A naar B rijdt, en je ziet een flitser aan de rechterkant staan, melden en dan denk je oké.
        Nee, niet oké, want die mens die van B naar A rijdt krijgt die melding niet en wordt frontaal geflitst als 'ie te hard gaat.
        Kan de lokale politie met 1 wagen die aan de rechterkant staat (berm) van rijrichting A->B frontaal (dus via de nr plaat vooraan) de auto's flitsen die rijden op het vak van B->A?
        Hoe doen ze dat met de ijking van de snelheid?

Want ik dacht dat ze enkel in 1 rijrichting kunnen flitsen, dus enkel nadat je gepasseerd bent en dus van achteren een foto maken van je nr plaat achteraan.
        Misschien wel dat ze met een lasergun frontaal kunnen flitsen maar met een radar in/op een auto of op een driepekkel in de buurt van de auto enkel achteraan of daar ook frontaal?

Ik stel(de) mijn Coyote in rekening houdend met de info van verkenners ENKEL in mijn rijrichting. Kwestie van op kleinere wegen niet met een vals gevoel van veiligheid rond te rijden want stel dat op een bepaald moment alle verkenners van B->A rijden en ik van A->B en er een mobiele flitser staat in de rijrichting van A->B dan is de kans groot dat geen enkele verkenner die gezien heeft en dus niet gemeld is en dat ik het hangen heb. Als ik nu zie dat er 0 verkenners in mijn rijrichting zijn dan zal ik trager rijden en/of meer opletten.

Comment

• Mobiele flitsers kunnen in 2 richtingen flitsen, heb dit zelf al mogen ondervinden.

Vraag : Mijn abonnement is al een tijdje verlopen en nu komt er op mijn scherm "Definitieve beëindiging van abonnement naderend". Iemand die weet wat dat juist inhoud?

Comment

• Mijn V1 heeft de trip naar spanje niet overleefd, gevallen en in stukken.
            Nu ga ik morgen een V2 kopen, vraag is hoe ik het abbo van de V1 (loopt tot 07/2013) op die nieuwe kan krijgen.

Comment

• dank aan alle profiteurs van het Coyote systeem.... vandaag een boete binnen gehad van 3 weken geleden op de E313 thv Hasselt. reed op een zondagavond met 30 3* verkenners voor mij (waar ik dus vanuit ging in een veilige positie....) helaas had geen van deze de goesting om een mobiele te melden gevolg: 80€ naar onze staatskas want 145 gemeten 136 gecorrigeerd.
              man man man het is niet alleen nemen af en toe mag je ook iets melden....

Comment

• Als die camera nagenoeg onzichtbaar opgesteld stond kan men ook moeilijk iets melden hé. Maar ik ben er mee eens dat er zeer veel profiteurs, of mensen die niet weten hoe dat toestel werkt met een coyote rijden.

Comment

• Nou ja in Hasselt staan ze met een piepklein statief, blijkbaar zag je ze zelf niet staan, dus die andere profiteurs (?) ook niet…

Btw wel degelijk al een paar keer gemeld door Coyote ter plaatse, want anders zou ik ook niet weten dat het met een piepklein statief is. ))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                    Nou ja in Hasselt staan ze met een piepklein statief, blijkbaar zag je ze zelf niet staan, dus die andere profiteurs (?) ook niet…

Btw wel degelijk al een paar keer gemeld door Coyote ter plaatse, want anders zou ik ook niet weten dat het met een piepklein statief is. ))
                    Gaf de Coyote niet aan dat het een risico zone is? Aangezien ze toch vaak op dezelfde plaats flitsen langs de autostrades.
                    Maar ik vertraag dan ook niet altijd tot 120 km/u in die zones. Zal wel eens op de kleur van het ledje dan letten (rood: vaak flitsers -> oranje (minder vaak) -> groen (af en toe)).

Ik ben wel tevreden met de Coyote, gisteren weeral een correcte melding op een plaats waar ze nog nooit stonden (lokale politie) maar die flik was wel heel vriendelijk, was van ver te zien en zijn pinker stond aan alsof hij iedereen wou waarschuwen. Je kon er dus niet naast kijken. Heb dan ook direct bevestigd dat er idd een mobiele controle stond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                      Gaf de Coyote niet aan dat het een risico zone is? Aangezien ze toch vaak op dezelfde plaats flitsen langs de autostrades.
                      Maar ik vertraag dan ook niet altijd tot 120 km/u in die zones. Zal wel eens op de kleur van het ledje dan letten (rood: vaak flitsers -> oranje (minder vaak) -> groen (af en toe)).

Ik ben wel tevreden met de Coyote, gisteren weeral een correcte melding op een plaats waar ze nog nooit stonden (lokale politie) maar die flik was wel heel vriendelijk, was van ver te zien en zijn pinker stond aan alsof hij iedereen wou waarschuwen. Je kon er dus niet naast kijken. Heb dan ook direct bevestigd dat er idd een mobiele controle stond.
                      vermoedelijk heeft hij inderdaad de risico zone wel aangegeven maar heb ik er verder geen erg in gehad en gewoon (snel) verder gereden. Buiten dit pijnlijke voorval ben ik ook zeer tevreden hoor, begrijp me niet verkeerd. Op andere plaatsen (waar ik het dan zelf minder goed ken) heeft hij me al meermaals (lees wekelijks) gered. waarvoor dank coyote en de community!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Mijn V1 heeft de trip naar spanje niet overleefd, gevallen en in stukken.
                        Nu ga ik morgen een V2 kopen, vraag is hoe ik het abbo van de V1 (loopt tot 07/2013) op die nieuwe kan krijgen.
                        mailtje sturen naar klantendienst coyote. was bij mij na 2 dagen in orde!

Comment

• Heb telefonisch contact gehad, binnen de 3dagen zou het inorde zijn

Comment

• Mensen V3 is inmiddels beschikbaar hoor.
                            op www.uw-ict.be in belgische webshop
                            Grtz

Comment

• ik zou er voorlopig eraf blijven, toestel is nog niet op punt...
                              bekijk de forum (wel enkel in het frans...) veel mistevreden klanten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peterdegroote.com Bekijk Berichten
                                Mensen V3 is inmiddels beschikbaar hoor.
                                op wwwikbeneenspammer in belgische webshop
                                Grtz
                                ga elders spammen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peterdegroote.com Bekijk Berichten
                                  Mensen V3 is inmiddels beschikbaar hoor.
                                  op www.uw-ict.be in belgische webshop
                                  Grtz
                                  Mijn schoonbroer heeft sinds vorige week al een V3. Gewoon hier in een winkel gekocht en zelfs goedkoper dan 199 euro. En niet van horen zeggen want ik was er bij. En er lagen er meer dan een paar op voorraad.

Comment

• Mijn schermpje lichte niet meer op. Heb hem binnen gebracht en na 2 weken nu een nieuwe gekregen ! Ik had hem 1.5 jaar . twas een V2 en nu een V2+ denk ik! Top service!

Comment

• 2 weken? waar dat dan? heb in totaal al 3 defecten gehad en elke keer meteen een nieuwe gehad...

Comment

• tja , kheb hem binnen gedaan waar ik hem kochte en hij heeft hem opgestuurd naar coyote zeker ? daar gaat wat tijd over hé!

Comment

• ik geef die altijd af bij auto5, hoeft zelfs niet van bij hen te komen

Comment

Working...
                                          X