Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
    ik geef die altijd af bij auto5, hoeft zelfs niet van bij hen te komen
    Bij welke auto5 heb je hem dan ingeruild ? Bij mij vroegen ze de oorspronkelijke faktuur. Omdat ik hem via Ebay heb gekocht had ik geen faktuur, dus geen inruil !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk Berichten
      Bij welke auto5 heb je hem dan ingeruild ? Bij mij vroegen ze de oorspronkelijke faktuur. Omdat ik hem via Ebay heb gekocht had ik geen faktuur, dus geen inruil !
      zowel in Tienen als Korbeek-Lo (vlaams-brabant)
      het maakte voor hen niet uit of het toestel van bij hen kwam omdat het toestel-nr binnen de garantieperiode viel...

Comment

• Nog mensen die de nieuwe interface van iCoyote 6.0 niet echt duidelijk vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
          Nog mensen die de nieuwe interface van iCoyote 6.0 niet echt duidelijk vinden?
          op android is het nog niet veranderd

===================

is er iemand die de wikango app heeft en goed vindt?
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
            Nog mensen die de nieuwe interface van iCoyote 6.0 niet echt duidelijk vinden?
            Ik ben juist terug van vakantie in Frankrijk waar ik een SIM kaart van Orange heb gekocht om mijn iCoyote te kunnen gebruiken.
            Ik moet zeggen dat ik de update wel een verbetering vind.
            Grotere knoppen voor de instellingen en duidelijker en meer info waar het volgende "obstakel" is. Ook het switchen naar de kaartmodus is gemakkelijker.
            Zoals iedereen hier wel al weet mogen ze in FR enkel gevarenzones doorgeven maar staat de flitspaal telkens op 3/4 van de zone. De zone wordt nu heel duidelijk aangegeven in een balkje wat in 4 stukken is verdeeld zodat je perfect kan zien wanneer je aan de 3/4 locatie bent.

Comment

• Even voor de zelfstandigen onder ons, brengen jullie het abonnementsgeld in jullie kosten (al dan niet volgens sleutel beroeps*75%/privé)? Gaat hier over éénmanszaak... Alvast bedankt!

Comment

• Gisteren de V3 gaan halen. Wat is da voor een slecht touchscreen zeg.
                Verkoper zei me dat ik die heel de nacht achter het glas moest leggen omdat er dan ene update door gestuurd wordt waardoor het screen veel beter werkt. Nu na een hele nacht nog niks gebeurd. Zou merkbaar zijn aan groene achtergrond die vanaf dan zwart is.
                Heb em gebeld om hem terug te nemen en een V2 mee te pakken. Daar heb ik wel goeie ervaringen mee.
                Misschien ben ik een pietje precies maar touchscreen moet niet zo zijn dat je er 5 keer op probeert te duwen alvorens hij je vinger accepteert.

Comment

• Gisteren, vrijdag 12 oktober gaf mijn Coyote opeens een melding van een mobiele radar op de E17 ongeveer 500m-1000m na de flitspaal in De Pinte richting Gent.
                  Normaal rijd ik daar redelijk snel maar dus reed ik 120 km/u en probeerde de controle te zien staan. 'k Heb niets gezien.
                  Heb dan op "nee" gedrukt toen ik al dan niet moest bevestigen.

Ofwel hebben er enkele de vaste rader foutief als mobiele post doorgegeven maar het was toch duidelijk een stuk na de flitspaal,
                  ofwel stond er effectief een controle maar dat is dan vrij recent?

Ik passeer daar normaal gezien minstens 3x per week en rijd daar altijd goed door als ik aan de late kant ben maar voel me nu natuurlijk niet meer zo zeker.
                  Iemand die weet hoe de vork in de steel zit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                    Gisteren, vrijdag 12 oktober gaf mijn Coyote opeens een melding van een mobiele radar op de E17 ongeveer 500m-1000m na de flitspaal in De Pinte richting Gent.
                    Normaal rijd ik daar redelijk snel maar dus reed ik 120 km/u en probeerde de controle te zien staan. 'k Heb niets gezien.
                    Heb dan op "nee" gedrukt toen ik al dan niet moest bevestigen.

Ofwel hebben er enkele de vaste rader foutief als mobiele post doorgegeven maar het was toch duidelijk een stuk na de flitspaal,
                    ofwel stond er effectief een controle maar dat is dan vrij recent?

Ik passeer daar normaal gezien minstens 3x per week en rijd daar altijd goed door als ik aan de late kant ben maar voel me nu natuurlijk niet meer zo zeker.
                    Iemand die weet hoe de vork in de steel zit?
                    Het is niet ongewoon om in de buurt van vaste flitspalen een melding te krijgen. Als mensen het geluid afduwen, melden ze soms per ongeluk een mobiele flitser.
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                      Het is niet ongewoon om in de buurt van vaste flitspalen een melding te krijgen. Als mensen het geluid afduwen, melden ze soms per ongeluk een mobiele flitser.
                      Er waren verschillende meldingen (ik denk 6) en het is de eerste keer dat ik dat daar krijg.
                      Bovendien, bij echte mobiele controles gaf mijn Coyote mooi op tijd, dus nog voor de plaats waar de controle stond een signaal.
                      Hier was het dus duidelijk erna. Vandaar dat ik vermoed dat er misschien toch effectief een controle stond. Zal dan rechts van de weg geweest zijn maar heb dus niets zien staan. Het was wel redelijk druk en ik reed op het middenvak dus kon niet alles rechts zien staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                        Gisteren de V3 gaan halen. Wat is da voor een slecht touchscreen zeg.
                        Verkoper zei me dat ik die heel de nacht achter het glas moest leggen omdat er dan ene update door gestuurd wordt waardoor het screen veel beter werkt. Nu na een hele nacht nog niks gebeurd. Zou merkbaar zijn aan groene achtergrond die vanaf dan zwart is.
                        Heb em gebeld om hem terug te nemen en een V2 mee te pakken. Daar heb ik wel goeie ervaringen mee.
                        Misschien ben ik een pietje precies maar touchscreen moet niet zo zijn dat je er 5 keer op probeert te duwen alvorens hij je vinger accepteert.
                        Ja dat touchscreen is niet echt gevoelig

Comment

• Ik heb die nieuwe coyote (grote met touchscreen) ook gehaald. De mijne was stuk.

Gewoon een mail naar Marjan gestuurd. En zij heeft een update op mijn toestel gedaan en nu werkt die perfect.

Eerst werkte dat toestel van geen meter. Ik moest 20 keer drukken in de hoop dat hij iets deed. Nu met de nieuwe software PERFECT ! En dat op 1 dag verholpen .

Marjan Decoster (m.decoster@coyotesystems.be)

Gewoon u probleem uitleggen en zij lost dat voor u op .

grtz

ps: heel tevreden over deze nieuwe coyote !

Comment

• Fenomenale service die Coyote/Marjan biedt !

Ken niemand die zo klantvriendelijk is ! Chapeau.

Comment

• Coyote of iets anders?
                              Mijn vader wil iets voor in de auto (GPS Audi A5 heeft geen flitspalenmelding) en ik wil iets voor in de dieselstoof van het werk en voor op de moto (die verrekte rechterpols toch).
                              Wel interessant dat Coyote nu Blauwtand heeft, zo kan ik de meldingen in mijn helm horen.

Hoe zit het met de batterij, hoe lang gaat die mee bij gebruik van bluetooth? Ik heb namelijk geen zin om een voedingskabeltje te leggen op mijn moto (al zit de batterij wel vlak aan het stuur, dus niet erg moeilijk).
                              Last edited by BelgianTriple; 16/10/2012, 14:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                Fenomenale service die Coyote/Marjan biedt !

Ken niemand die zo klantvriendelijk is ! Chapeau.
                                Is dit nu echt of cynisch bedoeld???

Comment

• Dat is echt zo

Comment

• Ik heb mij een coyote gekocht,laatste versie.Nu is mijn vraag of het normaal is dat deze veel tijd nodig heeft om mijn snelheid en de verkenners weer te geven.Ik rijd soms al 5 min vooraleer hij begint te werken.
                                    Kan iemand mij hier een antwoord op geven.Alvast bedankt.

Comment

• Bij mij duurt het nooit zo lang, hooguit anderhalve minuut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shumy Bekijk Berichten
                                        Ik heb mij een coyote gekocht,laatste versie.Nu is mijn vraag of het normaal is dat deze veel tijd nodig heeft om mijn snelheid en de verkenners weer te geven.Ik rijd soms al 5 min vooraleer hij begint te werken.
                                        Kan iemand mij hier een antwoord op geven.Alvast bedankt.
                                        heb er ook zo eentje gehad
                                        terugbrengen en andere vragen
                                        nu vind ik na max 30 seconden signaal

Comment

• Vandaag eentje gekocht. Dit weekend testen en bij goedkeuring abonnement voor 2 jaar afsluiten. Laat die accessoires maar komen (houder voor op moto, houder voor op verluchtingsrooster auto,...).

Uiterst slechte start ! Het toestel opgestart en lijkt konstant te blokkeren ?!?!?! Kan niet scrollen om het SN te zien, kan het menu niet verlaten. Hoe is dit mogelijk ? 200 euro voor een toestelletje dat niet werkt en Coyote verwacht dat ik nog eens 144 euro per jaar investeer aan abonnement??

Comment

Working...
                                          X