Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Al maar onmiddellijk fanmal gestuurd naar Coyote en Marianne.

Comment

• Er is een wezenlijk verschil tussen mailen naar Coyote of Marianne. Reeds eerder aangehaald in dit topic, bij problemen van welke aard ook, contacteer Marianne, zij levert inderdaad de juiste service waar menig Electrabel/Teleslet/loketgemeentehuis jaloers op mag zijn.

Comment

• Heren,

Marjan van Coyote heeft me gevraagd om onderstaande boodschap op het forum te zetten:

--------------------------------
        Beste Coyote klanten,

Met veel plezier help ik jullie verder. Toch wil ik vragen me je opmerkingen en vragen op een correcte manier te mailen. Ik heb niet enkel een ID of SN nr nodig, en graag ook een GSM nr, want daarmee spaar ik tijd. Agressieve mals, die mijn ondersteuning in vraag stellen en waarin men mij direct eisen stelt, alvorens mijn oplossing af te wachten, betreur ik en zal ik in de toekomst niet meer behandelen. Ter info: dit probleem werd reeds deze nacht opgelost en dat weet de eigenaar zeer goed. Toch doet men de moeite niet me te bedanken..... Ik help jullie graag verder, maar aub, respecteer me.

"19 octobre 2012 22:56:55
        Wat stelt u voor? Hoe gaat u dit oplossen? Wanneer zal ik het toestel kunnen gebruiken en gaat u mijn 1 maand gratis verlengen met het aantal dagen dat ik moet wachten op een werkend toestel?
        Ik hoop dat u uw reputatie alle eer (bepaalde internet auto en motoren fora) aandoet en een snelle en correcte oplossing weet te bieden."

Met vriendelijke groeten,

Marjan DE COSTER

COYOTE SYSTEMS BENELUX S.A.
        --------------------------------

Als mensen het inderdaad niet nauw nemen met het elementaire respect, dan zal de speciale dienstverlening van Marjan snel minderen...
        Dank om hier rekening mee te houden.

Gezien bovenstaande posts...

Comment

• Amai, toffe mail. Kwestie van niet te aggresief uit de hoek komen inderdaad...

Comment

• Ik heb v2 sinds ie uitkwam en er nog steeds tevreden van. Vandaag op de grote baan richting Knokke-Heist stond er ook een Opel te flitsen waarvan je denkt: hier? Coyote heeft het gemeld en stond er weldegelijk.

Comment

• Die boer die deze mail naar Marjan heeft gestuurd zal het zo naar de zak helpen voor de rest.

Ik heb haar ook eens gecontacteerd en deze dame is de vriendelijkheid zelve.
              Hou dat in ere aub.

Comment

• nice, wie dat heeft geschreven is goed bezig (gaat toch eens piepen op vorige pagina....)

Marjan is inderdaad een heel correcte, vriendelijke dame. Heb er ook al meermaals contact mee gehad.

Vorige week helaas geflitst, coyote gaf niets aan dus ik was de eerste denk ik
                heb maar gelijk op het "knoppeke" gedrukt om mijn achterliggers te waarschuwen voor onze vrienden
                Last edited by ; 21/10/2012, 17:30.

Comment

• Ben ook geflitst, ondanks Coyote. Maar tegenwoordig haal je die auto's die staan te flitsten er ook minder gemakkelijk uit, lijkt me. Ze hebben alles in de auto opgesteld en ik vraag me zelfs af of er wel altijd een flits is. Iemand die dit kan bevestigen/ontkennen?

Comment

• bij mij was het precies zo'n electriciteitskast

Comment

• Zo'n onbeschofte vragen stellen en dan nog het probleem dezelfde nacht oplossen, dat meisje moet een heilige zijn en verdiend een standbeeld, bekostigd door alle Coyote eigenaars, (bekostigd met het uitgespaarde geld dus).

Comment

• Vorige keer had ze me gebeld en het uitgelegd wat het probleem enz was.

Vriendelijke dame vond ik en HEEL behulpzaam .

Ik heb haar ook vriendelijk bedankt toen voor haar service/hulp .

Comment

• Dat is toch het minste wat je kan doen zou ik denken. Maar in de aangehaalde mail werd ze direct voor het blok gezet en moest het nu nog over een item gaan dat ettelijke 1000den Euros kost zou ik nog zeggen dat een beetje druk mag, natuurlijk niet op de manier zoals hierboven, maar nu voor een bagatel van een paar honderd euro zo'n trammelant maken ??

Comment

• daarnet iets raars voor. brug van Gentbrugge richting oostende / Kortrijk met de trajectcontrole en de coyote geeft de controle aan maar op het moment dat ik onder de 1e camera's doorreed was de melding van trajectcontrole weg, daarvoor kreeg ik dan een balkje die de gemiddelde snelheid over het traject weergaf ?? is dit met een upgrade verdwenen of mis ik iets?

Comment

• Is een coyote nu zo handig?
                              Ik doe +25.000 km per jaar, meestal iets ( ) te snel en nog maar 1 keer in mijn leven een snelheidsboete gehad.
                              Ik kijk gewoon extra naar de zijkanten en ik herken direct een flitser en/of kan je met een coyote ongestoord knallen en moet je er gewoon niet meer op letten?
                              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                Is een coyote nu zo handig?
                                Ik doe +25.000 km per jaar, meestal iets ( ) te snel en nog maar 1 keer in mijn leven een snelheidsboete gehad.
                                Ik kijk gewoon extra naar de zijkanten en ik herken direct een flitser en/of kan je met een coyote ongestoord knallen en moet je er gewoon niet meer op letten?
                                ik doe er 100.000 per jaar en heb hiervoor een 6-de zintuig stilletjes aan. Maar soms staan ze zo goed verborgen dat hij toch van pas komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                  Is een coyote nu zo handig?
                                  Met een coyote vindt ik dat je meer op je gemak bent, vooral op autostrade toch. Mobiele flitsers worden goed vermeld (dank aan medegebruikers)

Wel iets grappig dit weekend.

Op autostrade van Doornik - Brussel of andersom rijdt ik vaak 150-160 (worden nooit flitsers gemeld: radio, internet, coyote). Weinig verkeer op dat traject ook dus overzichtelijker.

Kom ik van Brussel aan 160 en rijdt er een passat cc constant achter me en daarvoor ook een (getunede) smart. Die baan is wat heuvelachtig en ineens zie ik tussen 2 auto's een camionette rijden en naarmate ik dichterkwam waren het flikken.
                                  Mooi 120 gepasseerd (idem dito passat LOL) en daarna terug 150-160. Die flikken zullen wel gezien hebben dat er 2 aan redelijke snelheid kwamen aangevlogen en ineens vertraagden.

Aangezien ik vaker lees dat er soms zijn zonder flits ga ik me daar toch wat inhouden geloof ik.
                                  Last edited by ; 23/10/2012, 21:36.

Comment

• Sinds gisteren iets komiek aan mijn V1... Gisteravond begon ie plots spontaan te reebouten, telkens ie een GPS fix had. Dus biepbiep reboot, zoeken naar GPS fix, fix vinden en pets, weer reboot.

Vandaag deed ie het normaal, tot ik terug op dezelfde locatie als gisteren was en begon ie weer vrolijk te rebooten. Hangt er soms een UFO rond het knooppunt in Lummen waardoor mijn V1 van slag raakt?

Comment

• Mijne V1 had exact het zelfde bij het viaduct van Gent.
                                      De V2 die ik nu heb heeft het niet

Comment

• Probleem: Slechte reactie op touchscreen, bij coyote v3, wat te doen (bron Marjan):

"Je coyote verbinden via USB aan een pc die ergens in de buurt van een raam staat (dit om zeker te zijn van een goede ontvangst). Hem aanzetten en 1 x op menu tikken. Enkele sec laten zal je zien dat hij zijn menu opent. De reden hiervan is dat het toestel zichzelf niet na 5 min mag uitschakelen. Hem na 2 à 3 uur uitzetten en terug aan en dan zal je een update melding krijgen van soft 2.4 Dat zou je probleem moeten oplossen.

We hadden de programmatie van het scherm te hard ingesteld om foutieve melding te voorkomen.
                                        Zeker omdat veel klanten de Coyote ter hoogte van de versnellingspook leggen. Een bos sleutels of telefoon tegen dat touch screen en je krijgt een foutieve melding van een mobiele radar. De update is beschikbaar voor elke klant die het wenst. Technisch kunnen we hem zelfs zo soepel zetten als een iPhone, want het scherm is van dezelfde leverancier. Dan doen we bewust nog niet omdat we de meldingen van mobiele radars zeker optimaal willen houden.

Je mag dit bericht gerust op het forum vermelden, zodat andere leden en bezoekers direct weten wat te doen in deze situatie.

Groetjes,

Marjan"

Bij deze, zoals reeds gezegd hier; perfecte service (deze avond nog antwoord gehad!) en ter info, werkt idd perfect nu :-)

Comment

• Er is een update op Android, heb hem nog niet kunnen testen maar de interface is volledig aangepast.
                                          Database error.
                                          The database has encountered a problem.

Comment

Working...
                                          X