Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Stel dat je de app neemt op je iPhone met abonnement en deze is verbonden via BT of via kabel/cradle aan je Mercedes command.
krijg je dan meldingen op command of een geluidsignaal?
Yep, klop inderdaad. De nieuwe trajectcontrole is nog niet aktief, maar ik denk dat het niet lang meer zal duren.
Tussen Wetteren en Erpe-Mere geeft de Coyote de trajectcontrole al aan. Andere richting Erpe-Mere naar Wetteren nog niks.
Is al eens een goede test om je gemiddelde snelheid geduren 7km onder de 120km/uur te houden, niet gemakkelijk :-)
Yep, klop inderdaad. De nieuwe trajectcontrole is nog niet aktief, maar ik denk dat het niet lang meer zal duren.
Tussen Wetteren en Erpe-Mere geeft de Coyote de trajectcontrole al aan. Andere richting Erpe-Mere naar Wetteren nog niks.
Is al eens een goede test om je gemiddelde snelheid geduren 7km onder de 120km/uur te houden, niet gemakkelijk :-)
Ik heb voor de 'fun' gemikt op 120 km/u gemiddeld (ook al was ik bijna 100% zeker dat er nog geen echte trajectcontrole was maar ik dacht, ik kan maar beter eens oefenen :-) en dat lukte me. De Coyote geeft ook mooi aan zodra je gemiddelde snelheid erboven is. Als je eronder zit stopt hij terug met biepen.
Aja, de 6% regel, geldt die ook voor TC's? Dus is er een boete vanaf 127 km/u?
Het marcheert dus goed (want was de 1ste keer dat ik dat van doen had), zelfs de melding TUTOR vond ik correct want mijn coyote fungeerde dus als een soort leermeester (aangezien de trajectcontrole er pas later komt) of geeft ie TUTOR ook weer op de (effectieve) trajectcontrole op het viadukt van Destelbergen?
Laatste vraagje: zal de (effectieve) trajectcontrole tussen Wetteren en Erpe-Mere maar in 1 richting zijn?
Ook ff wat opgezocht over de TC tussen Wetteren en Erpe-Mere. Oa op http://www.polinfo.be/NewsView.aspx?...id=VS300034842
Idd beide richtingen, gvd de Coyote gaf niets aan in de richting van Wetteren naar Erpe-Mere, misschien heb ik het vlaggen want heb niet op de snelheid gelet, integendeel.
Ik heb wel niet gevonden of het systeem effectief al gebruikt mag worden om te beboeten, ik lees "eind dit jaar" op het internet: "Na de plaatsing moet de apparatuur nog geconfigureerd worden en moeten de installaties de nodige certificaten behalen. Volgens de huidige planning zullen de nieuwe trajectcontroles eind 2012 in gebruik kunnen gaan", meldt Crevits."
Geldt de regel van 6% ook voor TC's? Dus concreet, een boete vanaf 127 km/u?
Dat vind ik niet direct terug.
net mailtje gekrege dat coyote van 31 dec tot 3 jan update doorvoert aan hun server en dus niet de gewoonlijke service kan geven. Wil dit nu zeggen dat er dan geen mobiele controles gemeld kunnen worden?
net mailtje gekrege dat coyote van 31 dec tot 3 jan update doorvoert aan hun server en dus niet de gewoonlijke service kan geven. Wil dit nu zeggen dat er dan geen mobiele controles gemeld kunnen worden?
Dit zal een invloed hebben op onze website coyotesystems.be en onze klantendienst, die offline zullen zijn.
Volgens mij zal er aan de werking van het toestel niks veranderen. Enkel de website en klantendienst zullen een tijdje niet bereikbaar zijn...
Gaat geen invloed hebben op de werking van de coyote.
Dat ze onderhoudswerken aan hun website uitvoeren staat los van het coyote-systeem op abonnementsaanpassingen na.
Waarom juist heel slechte timing? Vele mensen hebben vakantie, dus zijn niet gehaast zou ik denken. Echt een goede timing ga je nooit vinden voor iedereen denk ik.
En bovendien denk ik dat de melding van mobiele radars blijft doorlopen.
in de regio wechelderzande en lille flipt mijn coyote constant. Op gewone 50 banen zegt hij ineens dat het trajeccontrole is.
Waar kan ik dit melden dat coyote dit moet nakijken?
Emailadres van Marjan iemand?
Vraagje : heb vorige week een mini coyote v2 plus gekocht, maar de registratie op hun site lukt absoluut niet.
Krijg steeds volgende foutmelding : Verkeerde Coyote ID of delaatste 4 cijfers van het serienummerterwijl ik de juiste cijfers invul. Heeft iemand advies ?
Comment