Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stel dat je de app neemt op je iPhone met abonnement en deze is verbonden via BT of via kabel/cradle aan je Mercedes command.
    krijg je dan meldingen op command of een geluidsignaal?
    IRIDIUM
    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
    Helderzienden

Comment

• Ik dacht van niet, bij mij lukt het toch niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
        Tussen Erpe-mere en Wetteren is er een nieuwe trajectcontrole.
        Die is er nog niet hoor, die komt er binnenkort.

Comment

• Yep, klop inderdaad. De nieuwe trajectcontrole is nog niet aktief, maar ik denk dat het niet lang meer zal duren.
          Tussen Wetteren en Erpe-Mere geeft de Coyote de trajectcontrole al aan. Andere richting Erpe-Mere naar Wetteren nog niks.

Is al eens een goede test om je gemiddelde snelheid geduren 7km onder de 120km/uur te houden, niet gemakkelijk :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KrisVB Bekijk Berichten
            Yep, klop inderdaad. De nieuwe trajectcontrole is nog niet aktief, maar ik denk dat het niet lang meer zal duren.
            Tussen Wetteren en Erpe-Mere geeft de Coyote de trajectcontrole al aan. Andere richting Erpe-Mere naar Wetteren nog niks.

Is al eens een goede test om je gemiddelde snelheid geduren 7km onder de 120km/uur te houden, niet gemakkelijk :-)
            Ik heb voor de 'fun' gemikt op 120 km/u gemiddeld (ook al was ik bijna 100% zeker dat er nog geen echte trajectcontrole was maar ik dacht, ik kan maar beter eens oefenen :-) en dat lukte me. De Coyote geeft ook mooi aan zodra je gemiddelde snelheid erboven is. Als je eronder zit stopt hij terug met biepen.

Aja, de 6% regel, geldt die ook voor TC's? Dus is er een boete vanaf 127 km/u?

Het marcheert dus goed (want was de 1ste keer dat ik dat van doen had), zelfs de melding TUTOR vond ik correct want mijn coyote fungeerde dus als een soort leermeester (aangezien de trajectcontrole er pas later komt) of geeft ie TUTOR ook weer op de (effectieve) trajectcontrole op het viadukt van Destelbergen?

Laatste vraagje: zal de (effectieve) trajectcontrole tussen Wetteren en Erpe-Mere maar in 1 richting zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
              Die is er nog niet hoor, die komt er binnenkort.

wees gerust, die is wel actief! bevestiging van de federale gekregen daarvoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                wees gerust, die is wel actief! bevestiging van de federale gekregen daarvoor
                Dat is minder, maar ik dacht dat die maar gepland was begin 2013. Goed dat ik dat weet nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                  Laatste vraagje: zal de (effectieve) trajectcontrole tussen Wetteren en Erpe-Mere maar in 1 richting zijn?
                  Nope, camera's hangen in beide richtingen.

Comment

• Ook ff wat opgezocht over de TC tussen Wetteren en Erpe-Mere. Oa op http://www.polinfo.be/NewsView.aspx?...id=VS300034842
                    Idd beide richtingen, gvd de Coyote gaf niets aan in de richting van Wetteren naar Erpe-Mere, misschien heb ik het vlaggen want heb niet op de snelheid gelet, integendeel.
                    Ik heb wel niet gevonden of het systeem effectief al gebruikt mag worden om te beboeten, ik lees "eind dit jaar" op het internet: "Na de plaatsing moet de apparatuur nog geconfigureerd worden en moeten de installaties de nodige certificaten behalen. Volgens de huidige planning zullen de nieuwe trajectcontroles eind 2012 in gebruik kunnen gaan", meldt Crevits."

Geldt de regel van 6% ook voor TC's? Dus concreet, een boete vanaf 127 km/u?
                    Dat vind ik niet direct terug.

Comment

• Op mijn android telefoon krijg ik geen connectie met de coyote-verbinding. Iemand een idee hoe dit komt?
                      Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                      2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                      2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                      2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                      2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                        Dat is minder, maar ik dacht dat die maar gepland was begin 2013. Goed dat ik dat weet nu.

ja deze week te horen gekregen, voor beide richtingen.
                        viaduct Gent-> Antwerpen weet ik niet, maar daar neemde ook best het zekere voor het onzekere

Comment

• net mailtje gekrege dat coyote van 31 dec tot 3 jan update doorvoert aan hun server en dus niet de gewoonlijke service kan geven. Wil dit nu zeggen dat er dan geen mobiele controles gemeld kunnen worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                            net mailtje gekrege dat coyote van 31 dec tot 3 jan update doorvoert aan hun server en dus niet de gewoonlijke service kan geven. Wil dit nu zeggen dat er dan geen mobiele controles gemeld kunnen worden?
                            Dit zal een invloed hebben op onze website coyotesystems.be en onze klantendienst, die offline zullen zijn.
                            Volgens mij zal er aan de werking van het toestel niks veranderen. Enkel de website en klantendienst zullen een tijdje niet bereikbaar zijn...

Comment

• laat ons hopen
                              anders wel heel slechte timing

Comment

• Gaat geen invloed hebben op de werking van de coyote.
                                Dat ze onderhoudswerken aan hun website uitvoeren staat los van het coyote-systeem op abonnementsaanpassingen na.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                  laat ons hopen
                                  anders wel heel slechte timing
                                  Waarom juist heel slechte timing? Vele mensen hebben vakantie, dus zijn niet gehaast zou ik denken. Echt een goede timing ga je nooit vinden voor iedereen denk ik.

En bovendien denk ik dat de melding van mobiele radars blijft doorlopen.

Comment

• in de regio wechelderzande en lille flipt mijn coyote constant. Op gewone 50 banen zegt hij ineens dat het trajeccontrole is.
                                    Waar kan ik dit melden dat coyote dit moet nakijken?
                                    Emailadres van Marjan iemand?

Comment

• Vraagje : heb vorige week een mini coyote v2 plus gekocht, maar de registratie op hun site lukt absoluut niet.
                                      Krijg steeds volgende foutmelding : Verkeerde Coyote ID of delaatste 4 cijfers van het serienummerterwijl ik de juiste cijfers invul.
                                      Heeft iemand advies ?

Comment

• Is het aub mogelijk het email adres van Marjan van Coyote te bekomen om een probleem te melden.
                                        Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten.
                                        Last edited by ; 10/01/2013, 20:44.

Comment

• Beste DDke,

Is het mogelijk mij even het email adres van Marjan van Coyote door te mailen aub.
                                          De registratie van mijn Coyote lukt namelijk niet.

Alvast bedankt,
                                          Guido.

Comment

Working...
                                          X