Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Meest onlogische site ook, hier net hetzelfde probleem bij het overzetten van account van ene mini coyote op een nieuwe gebruiker.

Mail en allemaal ontvangen maar nergens een mogelijkheid om te verlengen en blijkbaar ook geen abonnementen van vroeger terwijl het wel degelijk actief is geweest tot 05/12...
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Staat hier op bijna iedere pagina al denk ik:

m.decoster@coyotesystems.be

AUB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skier4Ever Bekijk Berichten
        Vraagje : heb vorige week een mini coyote v2 plus gekocht, maar de registratie op hun site lukt absoluut niet.
        Krijg steeds volgende foutmelding : Verkeerde Coyote ID of delaatste 4 cijfers van het serienummerterwijl ik de juiste cijfers invul.
        Heeft iemand advies ?
        Hier net hetzelfde, een mini coyote plus gekocht, juiste cijfers ingevuld en foutmelding.
        Toch wel een serieuze misser van coyote.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
          Hier net hetzelfde, een mini coyote plus gekocht, juiste cijfers ingevuld en foutmelding.
          Toch wel een serieuze misser van coyote.
          Vandaag naar 070 211 225 gebeld (klantendienst coyote) en geholpen door een zeer vriendelijke dame.Volgens haar lag het aan hun site.Ze heeft de registratie direct in orde gebracht. Als je belt krijg je eerst een bandje aan de lijn met de geschatte wachttijd.Bij mij was dat 20 minuten, maar het gaat veel sneller.Ik heb ongeveer een 5 tal minuten moeten wachten denk ik. Succes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
            Staat hier op bijna iedere pagina al denk ik:

m.decoster@coyotesystems.be

AUB
            Bedankt Dino.Ondertussen is het probleem telefonisch opgelost door Coyote. Tel : 070 211 225

Comment

• OK zal eens maandag bellen dan.

Comment

• Toch wel een valse start eigenlijk, als de software voor de registratie al fout loopt durf je je vragen stellen ivm de nog veel ingewikkelder software voor de coyote communiteit principe??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                  Toch wel een valse start eigenlijk, als de software voor de registratie al fout loopt durf je je vragen stellen ivm de nog veel ingewikkelder software voor de coyote communiteit principe??
                  Dat werkt op zich prima hoor :-) zeker op grote wegen heeft het zijn nut al bewezen.
                  Btw stuur me in pm anders eens je gsmnummer. Ik krijg regelmatig sms'en van mensen ivm regio ieper/heuvelland/... En indien nuttig stuur ik ze door naar een selecte groep ;-)
                  2009 BMW E91 320d
                  2002 BMW E46 M3
                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Ik ben dit weekend overgeschakeld van mijn iCoyote op mijn iPhone naar een echte Mini Coyote Plus.
                    Het registreren van het toestel op de website heb ik wel een paar keer moeten doen maar uiteindelijk is dat gelukt (website blijft dus wel een zwak punt)!

Vandaag dan een eerste testrit gedaan. Had vrij snel GPS ontvangst maar ik heb wel problemen met het GSM signaal. Duurt gemiddeld 15min vooralleer ik GSM signaal heb en dus de verkenners in de buurt zie.

Ik heb mijn mini Coyote gekocht op pixmania.be, bij de levering zag ik wel dat die van ASDiscount kwam (een firma uit FR).

Zou het kunnen dat mijn slechte GSM ontvangst te maken heeft met het feit dat het een Franse Coyote is?
                    Iemand die oplossingen heeft om de GSM ontvangst te verbeteren of moet ik best ook eens contact opnemen met Marjan?

Alvast bedankt!

Dino

Comment

Ik ben dit weekend overgeschakeld van mijn iCoyote op mijn iPhone naar een echte Mini Coyote Plus.
                      Het registreren van het toestel op de website heb ik wel een paar keer moeten doen maar uiteindelijk is dat gelukt (website blijft dus wel een zwak punt)!

Vandaag dan een eerste testrit gedaan. Had vrij snel GPS ontvangst maar ik heb wel problemen met het GSM signaal. Duurt gemiddeld 15min vooralleer ik GSM signaal heb en dus de verkenners in de buurt zie.

Ik heb mijn mini Coyote gekocht op pixmania.be, bij de levering zag ik wel dat die van ASDiscount kwam (een firma uit FR).

Zou het kunnen dat mijn slechte GSM ontvangst te maken heeft met het feit dat het een Franse Coyote is?
                      Iemand die oplossingen heeft om de GSM ontvangst te verbeteren of moet ik best ook eens contact opnemen met Marjan?

Alvast bedankt!

Dino
                      Ik moet zeggen dat mijn Mini Coyote v2 plus perfect werkt.Alleen de registratie verdiende geen schoonheidsprijs.
                      Aangekocht in Mediamarkt Oostakker.
                      Bij aanzetten krijg ik direct verbinding.
                      Afgelopen week getest in Belgie en Nederland, en alle vast palen die ik ken werden feilloos gemeld.
                      Ben benieuwd voor eerste mobiele melding
                      Ik zou eens bellen naar de klantendienst 070 211 225

Groetjes, Skier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                        Dat werkt op zich prima hoor :-) zeker op grote wegen heeft het zijn nut al bewezen.
                        Btw stuur me in pm anders eens je gsmnummer. Ik krijg regelmatig sms'en van mensen ivm regio ieper/heuvelland/... En indien nuttig stuur ik ze door naar een selecte groep ;-)
                        Done via AM forum

Comment

Ik ben dit weekend overgeschakeld van mijn iCoyote op mijn iPhone naar een echte Mini Coyote Plus.

Alvast bedankt!

Dino
                          Vandaag met de klantendienst gebeld.
                          Maandag had ik al eens gebeld en toen dachten ze dat het probleem idd lag aan het feit dat het om een Frans toestel ging. Ze gingen alles eens bekijken om te zien of ik mijn toestel kon opsturen naar Wavre voor een vervangstoestel te krijgen en ze gingen mij gisteren daarvoor terug bellen.
                          Vermits ik niets heb gehoord heb ik vandaag dan maar zelf terug gebeld. Helaas was het vandaag een iets minder vriendelijke dame die beweerde dat ik mijn toestel niet moest opsturen want dat er een wachttijd was van 1 maand om een vervangtoestel te krijgen en dat het een gekend probleem was sinds begin januari. Het ligt aan hun servers en ik zou beter gewoon nog wat afwachten...

Kan er iemand bevestigen dat hij ook problemen heeft met de GSM connectie en dus ook geen verkenners te zien krijgt?

THX,

Dino

Comment

Maandag had ik al eens gebeld en toen dachten ze dat het probleem idd lag aan het feit dat het om een Frans toestel ging. Ze gingen alles eens bekijken om te zien of ik mijn toestel kon opsturen naar Wavre voor een vervangstoestel te krijgen en ze gingen mij gisteren daarvoor terug bellen.
                            Vermits ik niets heb gehoord heb ik vandaag dan maar zelf terug gebeld. Helaas was het vandaag een iets minder vriendelijke dame die beweerde dat ik mijn toestel niet moest opsturen want dat er een wachttijd was van 1 maand om een vervangtoestel te krijgen en dat het een gekend probleem was sinds begin januari. Het ligt aan hun servers en ik zou beter gewoon nog wat afwachten...

Kan er iemand bevestigen dat hij ook problemen heeft met de GSM connectie en dus ook geen verkenners te zien krijgt?

THX,

Dino
                            Ik heb zelf ook een Franse coyote en is zelfs geregistreerd op de franse site. Bij mij werkt hij zonder problemen, geen problemen met GSM connectie.
                            Ik heb wel de nieuwe coyote.

Comment

• ik heb nu al sinds nieuwjaar geen enkele ster meer. van de ene dag op de andere van 3 naar 0, huh?

Comment

THX,

Dino
                                Donderdnamiddag heb ik telefoon gekregen van Marjan.
                                Wat een verschil met de dame die ik ervoor aan de lijn heb gekregen...

Het zou dan toch een probleem zijn omdat het om een Franse versie gaat. Marjan ging nu bespreken met Coyote Frankrijk om te zien wat zij kon doen voor mij (eventueel een nieuw Belgisch toestel opsturen).

Ik moest wel zeker iedereen waarschuwen voor websites zoals www.pixmania.be !! Als je een Coyote wilt kopen, koop hem dan zeker niet daar!!!

Dino

Comment

Donderdnamiddag heb ik telefoon gekregen van Marjan.
                                  Wat een verschil met de dame die ik ervoor aan de lijn heb gekregen...

Het zou dan toch een probleem zijn omdat het om een Franse versie gaat. Marjan ging nu bespreken met Coyote Frankrijk om te zien wat zij kon doen voor mij (eventueel een nieuw Belgisch toestel opsturen).

Ik moest wel zeker iedereen waarschuwen voor websites zoals www.pixmania.be !! Als je een Coyote wilt kopen, koop hem dan zeker niet daar!!!

Dino
                                  Ik heb 4 maanden geleden ook de Coyote daar gekocht, de meest basic versie dus eerste (V1) omdat ik geen redundante toeters en bellen (kleurtjes, obstakel- en filemelding, ...) wil zodat de batterij zo min mogelijk moet herladen worden. 't Was iemand hier die me de tip gaf dat de V1 daar nog te verkrijgen was.

Het duurt bij mij ook langer eer ik verkenners zie, een dikke 5 minuten, GPS ontvangst duurt meestal 2 minuten. Erg vind ik dat niet want mijn motor heeft toch (en nu nog meer) ongeveer 10 minuten nodig eer hij goed opgewarmd is (>80 graden olietemp!).
                                  Last edited by hmn_pwr; 18/01/2013, 16:48.

Comment

• gps ontvangs duurt bij mij nooit langer dan een halve minuut
                                    zal mijn 2 pollen maar kussen zeker

Comment

• Binnenkort sjees ik nog eens naar Frankrijk. Ik wil in orde zijn, en dus zo'n certificaat van overeenstemming afprinten. Gaat niet, moet eerst de coyote updaten. Versie 47 lijkt echter de laatste te zijn, en ik krijg geen rubriek "conformite" bij. Gaat dat vanzelf gaan eens ik in Frankrijk ben? Kan ik dat toch op voorhand forceren?

Comment

• De coyote gaat vanzelf over naar risicozones zodra je in frankrijk rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                          gps ontvangs duurt bij mij nooit langer dan een halve minuut
                                          zal mijn 2 pollen maar kussen zeker
                                          Het probleem is niet de GPS ontvangst maar de ontvangst van GSM signaal. Zonder GSM signaal heb je geen info ivm verkenners.

Comment

Working...
                                          X