niet nodig, bij controle controleren ze uw toestel, om te weten of u in orde bent, was toch bij mij zo, vroegen beleefd of ze mij toestel mochten controleren, controle was in zo'n risicozone dus moet het op scherm staan dat u zich in een risico zone bevond, bon voyage en weg waren we
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Iemand die http://www.politiecontrole.be/Sms gebruikt?
Aangezien ik geen smartphone heb (en geen wil hebben) zou ik die SMSdienst wel eens willen proberen maar kost dat dan 0,80 euro per ontvangen SMS? Dan loopt dat toch snel op als je elke dag een aantal SMSjes ontvangt. Kan dat wel want stel 5x/dag = 150x/maand = 120 euro per maand??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichtenniet nodig, bij controle controleren ze uw toestel, om te weten of u in orde bent, was toch bij mij zo, vroegen beleefd of ze mij toestel mochten controleren, controle was in zo'n risicozone dus moet het op scherm staan dat u zich in een risico zone bevond, bon voyage en weg waren we
Natuurlijk vraagt de politie het beleefd, want ze hebben geen recht om die te eisen als je weigert die af te geven
Wil je niet kunnen niets doen, behalve eventueel een Douane agent te vragen, wat ze nooit zullen doen want te moeilijk.
Dus zijn ze zééééér content als je positief antwoord.
Alleen de DOUANE in Frankrijk heeft het recht om jouw voertuig te onderzoeken en alles want er in zit te 'testen'.2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk BerichtenMag dringend eens een cursus Engels krijgen.."kojot"
Geen nood aan engelse cursus...want het is "Coyote" in het Frans in dit geval (Franse firma)
Dus het wordt "kojot" uitgesproken en niet "kojoté" of "kojoti"Last edited by blue8300; 27/01/2013, 11:16.2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik heb vrijdag de laatste nieuwe coyote gekocht. Na 12 uur te laden en de goede update wou ik hem testen in de auto. Jammer genoeg kreeg ik geen signaal en bleef hij op het beginscherm staan. Wanneer ik hem thuis weer aansluit op de laptop komt hier wel een signaal door. Ik laat hem aanstaan en hij werkt perfect in de auto. Echter wnn ik hem uitschakel en terug aanzet weer het probleem dat ik geen signaal krijg en ook niet in de auto. Weet er iemand of dit normaal is of wat het probleem hiermee is?
Alvast bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenGeen nood aan engelse cursus...want het is "Coyote" in het Frans in dit geval (Franse firma)
Dus het wordt "kojot" uitgesproken en niet "kojoté" of "kojoti"
Comment
-
@Tim21, waar plaats je hem dan in de auto?
Probeer hem eens ergens anders te zetten dan achter de voorruit, die heeft namelijk een UV-werende laag die onder andere het GPS-signaal verstoord.
Plaats hem eens in het midden van je auto, aan de zijruiten of desnoods zelfs op de achterbank.
Comment
-
Betrouwbaarheid Mini Coyote beneden alle peil in NL! OPPASSEN!
http://www.autoforum.be/showthread.p...-NL!-OPPASSEN!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk BerichtenIemand die http://www.politiecontrole.be/Sms gebruikt?
Aangezien ik geen smartphone heb (en geen wil hebben) zou ik die SMSdienst wel eens willen proberen maar kost dat dan 0,80 euro per ontvangen SMS? Dan loopt dat toch snel op als je elke dag een aantal SMSjes ontvangt. Kan dat wel want stel 5x/dag = 150x/maand = 120 euro per maand??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk BerichtenIk zie dat ik dit 2 weken geleden gepost hebt, vandaar upje; is er iemand die gebruikt maakt van die SMS dienst?
Ik denk dat op termijn een goedkope smartphone kopen en voor je vertrekt eens facebook checken voordeliger zal uitkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk BerichtenWat zijn daarvoor de interessante pagina's op facebook?
Comment
-
Die van mij crashed elke x seconden (vroeger bij een batterij van 50%, tegenwoordig al 25 minuten na volladen) als ie niet aan de spanning hangt.
Al x-mails naar Coyotesupport gestuurd, geen reactie. Voor de rest tevreden van maar de support is niet geweldig.
Comment
Comment