Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
    Ik heb liever dat iemand een keer teveel een melding doet dan te weinig.
    Inderdaad, ik ook...
    2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• abbo voor de zoveelste keer vernieuwd,dus happy met werking van t systeem, maar nu ineens van 3 naar geen enkele ster meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk Berichten
        abbo voor de zoveelste keer vernieuwd,dus happy met werking van t systeem, maar nu ineens van 3 naar geen enkele ster meer.
        Idem hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
          Hebben er al veel mensen politiecombi's of voertuigen in politiekleuren weten te staan flitsen?
          Ik heb alleen nog maar anonieme wagens weten te flitsen.
          My point.
          Als ze daar dus al input voor gaan geven met als gevolg hevige rempartijen op de autosnelweg stel ik me vragen bij de effectiviteit van het systeem.
          (voor alle duidelijkheid, ik betwijfel het niet, ik stel er me alleen vragen bij).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
            My point.
            Als ze daar dus al input voor gaan geven met als gevolg hevige rempartijen op de autosnelweg stel ik me vragen bij de effectiviteit van het systeem.
            (voor alle duidelijkheid, ik betwijfel het niet, ik stel er me alleen vragen bij).
            Als ik uw verhaal goed begrijp "denk je" dat er een Coyote melding was. Ik denk dat al die mensen remde omdat ze een combi zagen en niet omdat het Coyote gebruikers waren.
            Ik ga ervan uit dat de meeste Coyote gebruikers die combi niet melden omdat ik hoop dat de Coyote gebruikers wel weten hoe een normale flitswagen eruit ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk Berichten
              abbo voor de zoveelste keer vernieuwd,dus happy met werking van t systeem, maar nu ineens van 3 naar geen enkele ster meer.
              heb ik tijdje geleden ook al gemeld maar nougatbollen response...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
                Als ik uw verhaal goed begrijp "denk je" dat er een Coyote melding was. Ik denk dat al die mensen remde omdat ze een combi zagen en niet omdat het Coyote gebruikers waren.
                Dan hadden die toch allemaal een heel goede omhoog gerichte achteruitkijkspiegel en een glazen dak?
                De combi stond op een brug over de autosnelweg. De remmende auto's eronder kwamen onder de brug door (en bij het aankomen konden ze de combi aan de andere kant van de brug absoluut niet zien staan, dat konden alleen de bestuurders in de andere rijrichting) en reden weg van de combi (anders kon je uiteraard hun remlichten niet zien).

Comment

• En waarom kan die combi niet aan't flitsen zijn aan de overkant? Als ie van daar toch niet te zien is?

Liever een melding teveel als één te weinig.

Comment

My point.
                    Een mobiele melding komt 1 tot 2 km (afhankelijk van de instelling van de coyote) VOOR de punt in kwestie binnen. dus het zullen net GEEN coyote gebruikers geweest zijn die plots op de rem gaan, eerder mensen die verschieten.

Ik heb zo al een paar keer net een aanrijding kunnen vermijden bij flitsplaten waar mensen voor mij (zelf al rijden ze niet te snel) een flitspaal opmerken, verschieten en keihard op de rem gaan staan. Dan liever het coyotesysteem, dan weet je ten minste dat er een flitsplaat staat en waar. Geen verrassingen en geen plotse remacties

Comment

• Ook weer waar.

Ik heb pas nog verlengd voor 2j maar zal mijn laatste keer zijn. Er is echt geen support meer op de officiële adressen en ik kan ondertussen geen enkele rit naar mijn werk (65km) meer rijden zonder problemen.

Comment

• Coyote reeds 2 maand opgestuurd,nog altijd niks in de bus,ondanks beloftes van hun,denk dat ik een andere weg ga bewandelen eens het abo verstreken is..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                          En waarom kan die combi niet aan't flitsen zijn aan de overkant? Als ie van daar toch niet te zien is?

Liever een melding teveel als één te weinig.
                          een combi die op een brug staat het verkeer te flitsen dat haaks onder hem rijdt?

Comment

• hier staan ze vaak bovenop de brug om de platen op te schrijven van de mensen die daar over de volle lijn beginnen in te voegen

Comment

een combi die op een brug staat het verkeer te flitsen dat haaks onder hem rijdt?
                              Tuurlijk. Met zo'nen driepikkel om te flisten aan de overkant. Zou niet de eerste keer zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                Tuurlijk. Met zo'nen driepikkel om te flisten aan de overkant. Zou niet de eerste keer zijn...
                                Inderdaad dan kan ik begrijpen dat de mensen remmen die naar die combi toerijden (en hem zien staan en een vermoeden van flitsen hebben) maar niet de mensen die onder de brug doorkomen en van de combi wegrijden en dan een paar 100 meter plots gaan remmen.
                                Zitten die op de autosnelweg dan allemaal in hun achteruitkijkspiegel (het was donker) naar omhoog te kijken telkens ze onder een brug doorrijden?
                                Of kregen ze gewoon een Coyote melding (van de mensen in de andere rijrichting die de combi wel op de brug aan hun zijde zien staan).
                                Wat zou het meest voor de hand liggen?

Comment

• mensen met een coyote remmen niet plots, die laten hun uitbollen tot de max snelheid voor ze aan de precieze plek komen.
                                  mijn lichten schijnen alleszinds niet naar boven. De meeste mensen duwen ook allemaal op hun rem als er eentje begint te remmen, kuddementaliteit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                                    Volgens de laatste newsletter van Coyote, de cijfers van de maand november:
                                    -1.977 vaste radars in het systeem
                                    -1.919.802 leden van de community
                                    -110.193 meldingen en bevestigingen (door de gebruikers) van mobiele radarcontroles
                                    -616.685 meldingen (door de gebruikers) van verkeersproblemen

Maw per lid van de community amper 1/18 meldingen van mobiele radarcontroles.
                                    Die kleine 2 miljoen leden daarvan zullen er wel een pak zijn die hun Coyote niet meer of nauwelijks gebruiken maar dan nog weinig meldingen.
                                    Aan de andere kant, ik heb ongeveer 2.000 km gereden in november en nergens zelf een mobiele controle gezien.
                                    Cijfers van januari, gewoon om te checken of die gegevens van Coyote wel betrouwbaar zijn. Want dergelijke mails gaan bij mij heel snel de trashbin binnen.
                                    -1.998 vaste radars in het systeem
                                    -2.025.421 leden in Europa
                                    -352.748 leden in België
                                    -228.616 meldingen en bevestigingen (door de gebruikers) van mobiele radarcontroles
                                    -297.704 meldingen (door de gebruikers) van verkeersproblemen

Comment

• De 'support' van Coyote is in ieder geval een lachertje.
                                      Nog NOOIT hebben ze op mijn vraag geantwoord:

Mijn vraag:
                                      Hoe en waar kan ik bugs melden in de huidige software van het toestel?
                                      Hoe en waar kan ik verkeerde snelheden van vaste camera’s doorgeven?
                                      En hoe en waar kan ik verkeerde snelheden op de wegen doorgeven?
                                      Antwoord van Coyote:
                                      Ik raad u aan om telefonische contact op te nemen met onze klanten serviceom samen met u in uw dossier de coyote toestel na te kijken op verbindingen.

Opnieuw mijn antwoord:
                                      maar ik heb helemaal geen probleem met het toestel.

Lees aub even mijn vragen:
                                      Hoe en waar kan ik bugs melden in de huidige software van het toestel?
                                      Hoe en waar kan ik verkeerde snelheden van vaste camera’s doorgeven?
                                      En hoe en waar kan ik verkeerde snelheden van de wegen doorgeven?

Dus als er in de software nog bugs zitten welke ik vaststel, waar kan ik deze dan melden?
                                      Hoe kan ik verkeerde snelheden van sommige vaste camera’s doorgeven?
                                      En hoe kan ik verkeerde snelheden op sommige wegen doorgeven?
                                      Geen antwoord meer ontvangen.

Vorige week hen gevraagd of er accessoires zijn die ik kan bestellen om de Nieuwe Coyote te gebruiken op de moto.
                                      Hun antwoord:
                                      Om accessoires te kunnen kopengraag verwijzen wij u naar ons website anders contact opnemen met een verdelerbij u in de buurt.
                                      Mmm, op hun website had ik natuurlijk al gekeken, maar daar staat voorlopig nog niets op ....

Comment

• Zelfde met de app voor smartphones. Dezelfde fouten( vertaalfouten, kaartfouten) blijven er gewoon instaan. Begrijp echt niet wat ze eigenlijk aanpassen met die regelmatige updates.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Na 9 weken nieuw toestel ontvangen....

Comment

Working...
                                          X