Oorspronkelijk geplaatst door Dino737
Bekijk Berichten
Ik dacht dat ik hiermee veel beter gediend ging zijn dan de coyote software die in mijn Garmin zat.. Helaas is dit tot nu toe niet waar . De Coyote Plus had soms veel te veel tijd nodig (varieerde van 5 tot 15 minuten) om zijn verkenners te vinden en startte soms uit zichzelf opnieuw op. Met de Coyote klantendienst contact gehad en dit zou aan 't feit liggen dat mijn software bleef steken op 44+ en niet wou updaten naar de nieuwste software.
Deze week had ik tijd en zat ik in de regio van Waver en ben ik maar 's bij het filliaal van Coyote zelf gepasseerd. Een vriendelijke (overigens perfect tweetalige) dame heeft mij nogmaals hetzelfde gezegd, dat het aan de 44+ software zou liggen. Ze heeft mij een nieuwe Coyote gegeven, waar al de 51+ software opstaat en mijn abo daar op overgezet.
De nieuwe Coyote dan maar meteen terug in mijn wagen gezet, en deze had vrij rap ontvangst toen ik daar wegreed (toevallig denk ik achteraf gezien). Ik gebruik dit nieuwe toestel nu een dag of 2 en merk op dat het soms weer een eeuwigheid duurt vooraleer ik GSM-signaal heb (en dus mijn verkenners) .. Ik snap er niks meer van, 't ligt zeker niet aan de ruit van m'n wagen (buiten doet hij hetzelfde). Verder heb ik wel opgemerkt dat de vorige Coyote Plus (die dus ook niet goed werkte) een Mobistar sim had, en deze een SFR sim, zou dat een probleem zijn ?
Verder heb ik geen random reboots meer met de nieuwe Coyote die ze me gegeven hebben, dus dat zal opgelost zijn en idd aan de software gelegen hebben.
Waarom o waarom duurt 't zolang vooraleer ik GSM signaal heb ? 't Is nu al de tweede die ik heb.. of heb ik nu weer brute pech ? Anders nog maar eens naar Waver rijden
Comment