Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
    Ik ben dit weekend overgeschakeld van mijn iCoyote op mijn iPhone naar een echte Mini Coyote Plus.
    Het registreren van het toestel op de website heb ik wel een paar keer moeten doen maar uiteindelijk is dat gelukt (website blijft dus wel een zwak punt)!

Vandaag dan een eerste testrit gedaan. Had vrij snel GPS ontvangst maar ik heb wel problemen met het GSM signaal. Duurt gemiddeld 15min vooralleer ik GSM signaal heb en dus de verkenners in de buurt zie.

Ik heb mijn mini Coyote gekocht op pixmania.be, bij de levering zag ik wel dat die van ASDiscount kwam (een firma uit FR).

Zou het kunnen dat mijn slechte GSM ontvangst te maken heeft met het feit dat het een Franse Coyote is?
    Iemand die oplossingen heeft om de GSM ontvangst te verbeteren of moet ik best ook eens contact opnemen met Marjan?

Alvast bedankt!

Dino
    Ik heb nu sinds een paar weken ook een Mini Coyote Plus. Hiervoor gebruikte ik de coyote die in de software zat van mijn Garmin NuLink GPS, dit werkte eigenlijk vrij goed enkel had je wat minder details dan in een normale Mini Coyote. Toen ik een tijd terug m'n abo weer moest verlengen voor de coyote op de garmin (zelfde tarief als bij een gewone coyote) heb ik dan maar ineens beslist een normale Mini Coyote te kopen gezien ik nog wat kortingbonnen had bij Vandenborre en zo voor rond de 50 euro een nieuwe Plus meehad (als je de 3 maand gratis er nog 's van af trekt heb ik het toestel dus bijna voor niks mee).

Ik dacht dat ik hiermee veel beter gediend ging zijn dan de coyote software die in mijn Garmin zat.. Helaas is dit tot nu toe niet waar . De Coyote Plus had soms veel te veel tijd nodig (varieerde van 5 tot 15 minuten) om zijn verkenners te vinden en startte soms uit zichzelf opnieuw op. Met de Coyote klantendienst contact gehad en dit zou aan 't feit liggen dat mijn software bleef steken op 44+ en niet wou updaten naar de nieuwste software.

Deze week had ik tijd en zat ik in de regio van Waver en ben ik maar 's bij het filliaal van Coyote zelf gepasseerd. Een vriendelijke (overigens perfect tweetalige) dame heeft mij nogmaals hetzelfde gezegd, dat het aan de 44+ software zou liggen. Ze heeft mij een nieuwe Coyote gegeven, waar al de 51+ software opstaat en mijn abo daar op overgezet.

De nieuwe Coyote dan maar meteen terug in mijn wagen gezet, en deze had vrij rap ontvangst toen ik daar wegreed (toevallig denk ik achteraf gezien). Ik gebruik dit nieuwe toestel nu een dag of 2 en merk op dat het soms weer een eeuwigheid duurt vooraleer ik GSM-signaal heb (en dus mijn verkenners) .. Ik snap er niks meer van, 't ligt zeker niet aan de ruit van m'n wagen (buiten doet hij hetzelfde). Verder heb ik wel opgemerkt dat de vorige Coyote Plus (die dus ook niet goed werkte) een Mobistar sim had, en deze een SFR sim, zou dat een probleem zijn ?

Verder heb ik geen random reboots meer met de nieuwe Coyote die ze me gegeven hebben, dus dat zal opgelost zijn en idd aan de software gelegen hebben.

Waarom o waarom duurt 't zolang vooraleer ik GSM signaal heb ? 't Is nu al de tweede die ik heb.. of heb ik nu weer brute pech ? Anders nog maar eens naar Waver rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
      Ik heb nu sinds een paar weken ook een Mini Coyote Plus. Hiervoor gebruikte ik de coyote die in de software zat van mijn Garmin NuLink GPS, dit werkte eigenlijk vrij goed enkel had je wat minder details dan in een normale Mini Coyote. Toen ik een tijd terug m'n abo weer moest verlengen voor de coyote op de garmin (zelfde tarief als bij een gewone coyote) heb ik dan maar ineens beslist een normale Mini Coyote te kopen gezien ik nog wat kortingbonnen had bij Vandenborre en zo voor rond de 50 euro een nieuwe Plus meehad (als je de 3 maand gratis er nog 's van af trekt heb ik het toestel dus bijna voor niks mee).

Ik dacht dat ik hiermee veel beter gediend ging zijn dan de coyote software die in mijn Garmin zat.. Helaas is dit tot nu toe niet waar . De Coyote Plus had soms veel te veel tijd nodig (varieerde van 5 tot 15 minuten) om zijn verkenners te vinden en startte soms uit zichzelf opnieuw op. Met de Coyote klantendienst contact gehad en dit zou aan 't feit liggen dat mijn software bleef steken op 44+ en niet wou updaten naar de nieuwste software.

Deze week had ik tijd en zat ik in de regio van Waver en ben ik maar 's bij het filliaal van Coyote zelf gepasseerd. Een vriendelijke (overigens perfect tweetalige) dame heeft mij nogmaals hetzelfde gezegd, dat het aan de 44+ software zou liggen. Ze heeft mij een nieuwe Coyote gegeven, waar al de 51+ software opstaat en mijn abo daar op overgezet.

De nieuwe Coyote dan maar meteen terug in mijn wagen gezet, en deze had vrij rap ontvangst toen ik daar wegreed (toevallig denk ik achteraf gezien). Ik gebruik dit nieuwe toestel nu een dag of 2 en merk op dat het soms weer een eeuwigheid duurt vooraleer ik GSM-signaal heb (en dus mijn verkenners) .. Ik snap er niks meer van, 't ligt zeker niet aan de ruit van m'n wagen (buiten doet hij hetzelfde). Verder heb ik wel opgemerkt dat de vorige Coyote Plus (die dus ook niet goed werkte) een Mobistar sim had, en deze een SFR sim, zou dat een probleem zijn ?

Verder heb ik geen random reboots meer met de nieuwe Coyote die ze me gegeven hebben, dus dat zal opgelost zijn en idd aan de software gelegen hebben.

Waarom o waarom duurt 't zolang vooraleer ik GSM signaal heb ? 't Is nu al de tweede die ik heb.. of heb ik nu weer brute pech ? Anders nog maar eens naar Waver rijden
      die van mij doet exact hetzelfde.
      Soms valt die uit tijdens opstarten om onmiddellijk terug op te starten. En hij zit nog steeds op 44+ als software. Dit is al de tweede omdat de vorige zijn toetsen niet goed werkte. Moet ik nu echt terug gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
        die van mij doet exact hetzelfde.
        Soms valt die uit tijdens opstarten om onmiddellijk terug op te starten. En hij zit nog steeds op 44+ als software. Dit is al de tweede omdat de vorige zijn toetsen niet goed werkte. Moet ik nu echt terug gaan?
        Ik zou als ik jou was gewoon gaan voor de kortste pijn. Ik kreeg te horen dat er veel Coyote's waren met de "44+" software bug, je zal meteen een nieuwe krijgen met reeds de nieuwste software op en ook wordt je abo daar per direct overgezet.

Duurt 't van jou soms ook lang voor je GSM-signaal (dus verkenners) hebt ? GPS signaal is geen probleem.. die locked altijd zeer snel. Heb je een Mobistar of SFR sim (al maakt dat blijkbaar niet veel uit..) ?

Comment

Ik zou als ik jou was gewoon gaan voor de kortste pijn. Ik kreeg te horen dat er veel Coyote's waren met de "44+" software bug, je zal meteen een nieuwe krijgen met reeds de nieuwste software op en ook wordt je abo daar per direct overgezet.

Duurt 't van jou soms ook lang voor je GSM-signaal (dus verkenners) hebt ? GPS signaal is geen probleem.. die locked altijd zeer snel. Heb je een Mobistar of SFR sim (al maakt dat blijkbaar niet veel uit..) ?
          verkenners en gps gaan vrij snel. Nooit langer dan een paar minuten moeten wachten voor verkenners. En gps is op 10 sec meestal ok. Sim weet ik niet vanbuiten. Zal eerst eens mailtje naar Marjan sturen.

Comment

• Allez dan, 't zal dus idd weer gewoon pech zijn ivm die verkenners.. Zal 't nog een paar dagen geven en anders nog maar 's voor een oplossing vragen bij Coyote. Als ik zo wat rondlees zijn er toch echt wel veel problemen met de Coyote, langs de andere kant vind ik hun service/feedback/vriendelijkheid wel top.

En los van de problemen, eens je gewend bent met coyote te rijden (ondertussen al een goeie 2 jaar) neem je zelfs de bugs er soms eens bij.. Ik zou niet meer zonder willen rijden, alleen zou de afwerking en volwassenheid van het product ondertussen misschien toch wat beter mogen zijn al, 't is niet dat het pas sinds vorige week bestaat.

Comment

• Idd, onbegrijpelijk dat ze nog steeds met zo'n broltoestellen zitten.
              De V2 is in mijn ogen nog steeds de "beste".

De nieuwe met touchscreen is waardeloos, qua looks zat het dan wel weer goed. Alleen mochten ze hem wat kleiner houden.

Comment

• Hmmm,de beste.......al meerdere malen tot de vaststelling gekomen dat de mijne 2 flitspalen niet aangeeft ,nl Baan Erpe-Mere ==>Wetteren juist voor de lichten in Wetteren en baan Wetteren Zottegem in Oosterzele a/d lichten,reeds meerdere malen gemeld,zonder resultaat

Comment

• Nieuwe auto, ben het beu om de app iedere keer op mijn iPhone op te starten en die aan te sluiten enzo (loopt anders enorm snel leeg). Ik heb al ervaring met het netwerk en ben daar heel tevreden van. Welke versie van de coyote hardware kunnen jullie mij aanraden en waarom?

Comment

Ik heb vandaag gezien dat mijn Coyote Plus ook blijft hangen bij update 44+.
                    Hij heeft wel geen probleem met het GSM signaal of de GPS ontvangst. Ik heb een Mobistar sim en alles werkt vrij snel bij het opstarten.

Is er een oplossing voor een geforceerde upgrade om voorbij die 44+ upgrade te geraken?

Comment

Hij heeft wel geen probleem met het GSM signaal of de GPS ontvangst. Ik heb een Mobistar sim en alles werkt vrij snel bij het opstarten.

Is er een oplossing voor een geforceerde upgrade om voorbij die 44+ upgrade te geraken?
                      De ene keer heb ik na < 1 min gps + gsm signaal, de andere keer duurt 't wel 10min vooraleer hij verkenners heeft, echt raar . Geforceerde upgrade zal niet lukken, is blijkbaar een bekend probleem zeiden ze me bij de helpdesk van Coyote..

Zeg Dino, wat heb je gedaan om het GSM signaal te verbeteren, of sneller te hebben ? Gezien in je oudere posts je hier ook last van had..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vorda Bekijk Berichten
                        Nieuwe auto, ben het beu om de app iedere keer op mijn iPhone op te starten en die aan te sluiten enzo (loopt anders enorm snel leeg). Ik heb al ervaring met het netwerk en ben daar heel tevreden van. Welke versie van de coyote hardware kunnen jullie mij aanraden en waarom?
                        Je moet blijkbaar gewoon wat chans hebben, maar van die nieuwe met touchscreen zou ik wegblijven.

Comment

Je moet blijkbaar gewoon wat chans hebben, maar van die nieuwe met touchscreen zou ik wegblijven.
                          Kan dit alleen maar bevestigen, het had een mooi toestel kunnen zijn mits het deftig zou werken... Bijna dagelijks meldt die obstakels en mobiele flitsers uit zichzelf!! Ook na volledige reset. Ook geeft ie dagelijks verkeerde max snelheden weer, telkens op dezelfde weg. Kan er moeilijk mee leven, hoop op een deftige software update.
                          2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

ik heb een mailtje gestuurd naar een collega van Marjan en kreeg als antwoord dat ik het toestel mag opsturen en dat ze dan een nieuw gingen sturen met overzetten van abonnement. Mijne heeft ook mobistar sim.
                            Maar ik heb hun geantwoord of ze die nieuwe niet eerst kunnen opsturen naar de winkel van aankoop en dat ik daar ga ruilen.
                            Want ik heb echt geen vertrouwen meer in de post. Als die hem kwijt doen of beschadigen dan heb ik geen toestel meer. Terwijl deze perfect werkt op de bug na dan.

Comment

• Vandaag dan weer bijna constant na 1 min verkenners.. :/

Comment

De ene keer heb ik na < 1 min gps + gsm signaal, de andere keer duurt 't wel 10min vooraleer hij verkenners heeft, echt raar . Geforceerde upgrade zal niet lukken, is blijkbaar een bekend probleem zeiden ze me bij de helpdesk van Coyote..

Zeg Dino, wat heb je gedaan om het GSM signaal te verbeteren, of sneller te hebben ? Gezien in je oudere posts je hier ook last van had..
                                Na contact te hebben gehad met Marjan ben ik naar Wavre gereden om hem te ruilen.
                                Ik had dus een Franse versie met een Franse sim kaart (dankzij Pixmania ) en heb die dan geruild voor een Belgische met Mobistar kaart.

Ik vrees dat ik dus voor het 44+ probleem ook weer naar Wavre mag. Hem opsturen gaat ook maar dan heb je natuurlijk de risico's van de post + dat je enkele maanden zonder Coyote zit...
                                Last edited by Dino737; 14/05/2013, 23:31.

Comment

ik heb een mailtje gestuurd naar een collega van Marjan en kreeg als antwoord dat ik het toestel mag opsturen en dat ze dan een nieuw gingen sturen met overzetten van abonnement. Mijne heeft ook mobistar sim.
                                  Maar ik heb hun geantwoord of ze die nieuwe niet eerst kunnen opsturen naar de winkel van aankoop en dat ik daar ga ruilen.
                                  Want ik heb echt geen vertrouwen meer in de post. Als die hem kwijt doen of beschadigen dan heb ik geen toestel meer. Terwijl deze perfect werkt op de bug na dan.
                                  Pakjes met enige waarde, verstuur ik altijd aangetekend.
                                  Ben je ook verzekerd voor een bepaald bedrag (dacht zo'n 250€).

Comment

• Heb een mini plus gekocht, teveel slechte dingen gelezen over dat touchscreen. Hij is nu aan het opladen, maar heb al gezien dat hij van v37+ naar 44+ gegaan is. Ik vrees/verwacht dat hij hier op gaat blijven hangen en ik een tripje naar Waver ga mogen doen..?

Denk dat ik hier een paar pagina's terug heb gelezen dat auto5 ook wissels doet voor deze bug, onafhankelijk of je ze daar gekocht hebt. Kan iemand dit bevestigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                                      Na een maand in bezit te zijn vd nieuwe Coyote met touchscreen, ben ik eigenlijk ontgoocheld... Scherm werkt zeer slecht, reageert amper, meldt ZELF mobiele flitsers en obstakels ZONDER DAT IK HET WIL! Dit kan toch niet meer. Het systeem vd sterren loopt op deze manier compleet vast. Zit op fw 2.6. Zeer veel onjuiste max snelheiden dat ie weergeeft, bijvoorbeeld op de E40 tussen Luik en Leuven springt ie van 120 naar 30 naar 90 etc...
                                      Waarom kan een bedrijf niet beter/langer testen doen vooraleer iets uit te brengen. Ik denk dat samen met mij zeer veel mensen gefrustreerd zijn dat ze de stap hebben gezet naar de touchscreen versie.
                                      De mensen moeten maar niet zo "stom" zijn om van alles het nieuwste van het nieuwste te willen want is niet zelden niet beter maar soms in tegendeel zelfs slechter of bijv extra nieuwe bugs :-)
                                      Daarom heb ik vorig jaar heel bewust de meest basic dus de V1 gekocht, toeters en bellen en veel kleurkes hoef ik niet en ik wil niet dat de batterlj constant plat is of dat het toestel na 1 jaar ofzo niet meer marcheert omdat de batterij in de auto constant opgeladen werd. Het enige wat ontbreekt is dat ik het geluid niet kan stopzetten (via middenknop die er niet opzit) bij vaste flitspalen want ik luister bijna nooit meer naar muziek om te kunnen genieten van motor en uitlaatgeluid.

Ik snap ook niet waarom mensen kamperen bijv bij Apple winkels als iPhone/iPad/Iwhater met versie(X+1) uitkomt.
                                      Soit, ik ben gewoon geen kuddebeest denk ik.

Aja, ik neem hier niemand persoonlijk op de korrel ofzo maar ja, ik ben nogal tegen het consumentisme in onze moderne maatschappij en de gevolgen voor mensen in armoede en miserie die ook mee willen doen maar financieel niet mee kunnen en daardoor zich nog slechter voelen. Descartes zou tegenwoordige spreken in de aard van "j'achète donc je suis". Imho een achteruitgang tov "cogito ergo sum".

Aja, dat bedrijven niet genoeg testen klopt helaas maar dat is ook gemakkelijk te veklaren:het beste produkt verkopen lukt niet omdat de onwikkelingstijd veel te lang is en intussen de concurrentie een deel van de markt impalmt met weliswaar geen betere maar flashier modellen en in het ergste geval als je probeert toch het beste te blijven maken kun je zelf failliet gaan.

Apple is een heel mooi voorbeeld, ze kunnen niet anders dan updates brengen want de eerste iPhones waren echt niet goed maar veel flashier dan de toen nog populaire BB's die tegenwoordig bijna failliet zijn. En een iPhone is nooit de beste smartphone geweest en zal dat wellicht ook nooit worden want intussen veel concurrentie gekregen.
                                      Last edited by hmn_pwr; 21/05/2013, 03:13.

Comment

op mijn tweede mail of ze die niet kunnen versturen komt geen reactie meer.
                                        en ik heb geen tijd om naar wavre te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                                          De mensen moeten maar niet zo "stom" zijn om van alles het nieuwste van het nieuwste te willen want is niet zelden niet beter maar soms in tegendeel zelfs slechter of bijv extra nieuwe bugs :-)
                                          Daarom heb ik vorig jaar heel bewust de meest basic dus de V1 gekocht, toeters en bellen en veel kleurkes hoef ik niet en ik wil niet dat de batterlj constant plat is of dat het toestel na 1 jaar ofzo niet meer marcheert omdat de batterij in de auto constant opgeladen werd. Het enige wat ontbreekt is dat ik het geluid niet kan stopzetten (via middenknop die er niet opzit) bij vaste flitspalen want ik luister bijna nooit meer naar muziek om te kunnen genieten van motor en uitlaatgeluid.

Ik snap ook niet waarom mensen kamperen bijv bij Apple winkels als iPhone/iPad/Iwhater met versie(X+1) uitkomt.
                                          Soit, ik ben gewoon geen kuddebeest denk ik.

Aja, ik neem hier niemand persoonlijk op de korrel ofzo maar ja, ik ben nogal tegen het consumentisme in onze moderne maatschappij en de gevolgen voor mensen in armoede en miserie die ook mee willen doen maar financieel niet mee kunnen en daardoor zich nog slechter voelen. Descartes zou tegenwoordige spreken in de aard van "j'achète donc je suis". Imho een achteruitgang tov "cogito ergo sum".

Aja, dat bedrijven niet genoeg testen klopt helaas maar dat is ook gemakkelijk te veklaren:het beste produkt verkopen lukt niet omdat de onwikkelingstijd veel te lang is en intussen de concurrentie een deel van de markt impalmt met weliswaar geen betere maar flashier modellen en in het ergste geval als je probeert toch het beste te blijven maken kun je zelf failliet gaan.

Apple is een heel mooi voorbeeld, ze kunnen niet anders dan updates brengen want de eerste iPhones waren echt niet goed maar veel flashier dan de toen nog populaire BB's die tegenwoordig bijna failliet zijn. En een iPhone is nooit de beste smartphone geweest en zal dat wellicht ook nooit worden want intussen veel concurrentie gekregen.
                                          Had die helemaal niet gekocht "om de nieuwste te willen hebben", men vorige was letterlijk uit elkaar doordat ie meermaals op de grond was gevallen. Had deze al 3 jaar. Je vergelijking met Apple trekt op niets en BB is bijlange niet failliet LOL!

Dat gezegd zijnde, vandaag meldde men NC weeral uit zichzelf een mobiele flitser EN schakelde ie het geluid uit zichzelf uit... Onaanvaardbaar vind ik dat. Wat gebeurt er met zones waar je de snelheidsbeperking hebt aangepast? Heb er enkele gemeld en zijn nog steeds onjuist.
                                          2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

Working...
                                          X