Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
    op mijn tweede mail of ze die niet kunnen versturen komt geen reactie meer.
    en ik heb geen tijd om naar wavre te rijden
    Is voor mij overduidelijk de laatste coyote. Als ge iets nieuws wilt kopen krijgt ge wel antwoord, met problemen totaal niet.
    Heb nog een contract van +/-2j maar als deze uit elkaar valt (wat niet lang meer gaat duren, gaat nog +/- 45min mee zonder lader) dan gaat ie de vuilbak in en komt er gene nieuwe meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
      op mijn tweede mail of ze die niet kunnen versturen komt geen reactie meer.
      en ik heb geen tijd om naar wavre te rijden

ze hebben gereageerd en mocht hem gewoon omwisselen in de winkel van aankoop.
      Hopelijk gaat de deze verder dan software 44+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
        Had die helemaal niet gekocht "om de nieuwste te willen hebben", men vorige was letterlijk uit elkaar doordat ie meermaals op de grond was gevallen. Had deze al 3 jaar. Je vergelijking met Apple trekt op niets en BB is bijlange niet failliet LOL!

Dat gezegd zijnde, vandaag meldde men NC weeral uit zichzelf een mobiele flitser EN schakelde ie het geluid uit zichzelf uit... Onaanvaardbaar vind ik dat. Wat gebeurt er met zones waar je de snelheidsbeperking hebt aangepast? Heb er enkele gemeld en zijn nog steeds onjuist.
        Die worden niet aangepast. Ik heb reeds vier keer ofzo melding gemaakt van een foute snelheidszone in mijn straat en daar komt geen reactie op. En als ik toch een reactie krijg is het een vernederlandste Franse tekst die geen antwoord geeft op de vraag. Hopeloos dus.

Comment

• Gisteren laten vallen, dat is nu echt 't einde denk ik . Werkt nog wel maar geen geluid meer op de koptelefoon...
          Ga nog eens proberen langs Essec te gaan om te zien of ie te repareren is.

Zag trouwens dat die Plus daar maar 90€ kost, is 25€ minder als elders...

Comment

• Staat al heel lang overal aan 99 euro en is enkele weken geleden al naar 89 euro gezakt? Winkels die de plus nog meer dan 100 euro verkopen zitten waarschijnlijk met heel oude toestellen die nog boven de 100 euro zijn aangekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
              Die worden niet aangepast. Ik heb reeds vier keer ofzo melding gemaakt van een foute snelheidszone in mijn straat en daar komt geen reactie op. En als ik toch een reactie krijg is het een vernederlandste Franse tekst die geen antwoord geeft op de vraag. Hopeloos dus.
              heb het allang opgegeven om snelheidsveranderingen door te geven, wordt toch niks mee gedaan

Comment

• Hoe is het ondertussen gesteld met de gebruikersgroep in Frankrijk?
                Kan je er daar meer op vertrouwen dat de flitsers/speed guns gemeld zijn of is het ook zoals hier waar je soms nog een flitser (autostrade) tegen komt die nog niet gemeld is?

Comment

• Bij trajectcontrole Wetteren-Erpe (zelfde Gentbrugge) krijg ik wel een melding in het begin en einde, maar tussendoor geen weergave van gemiddelde snelheid.
                  Valt dit op te lossen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                    Hoe is het ondertussen gesteld met de gebruikersgroep in Frankrijk?
                    Kan je er daar meer op vertrouwen dat de flitsers/speed guns gemeld zijn of is het ook zoals hier waar je soms nog een flitser (autostrade) tegen komt die nog niet gemeld is?
                    Ik ben juist terug van 2 weken Frankrijk.
                    Ik heb de indruk dat het daar perfect werkt! 3 maal toe verwittigd geworden door de Coyote dat ze er stonden met de speed gun op de terugweg naar huis!

Comment

• Ik geraak al gans de avond niet op de Coyote website. Zowel op http://www.coyotesystems.be als op http://www.coyotesystems.eu .
                      Heeft hier iemand nog dit probleem? Aan mijn Firefox browser ligt het niet want op Internet Explorer gaat het ook niet.

Comment

• Ik raak er op't moment op.
                        Stuur in ieder geval maar geen mail naar support, dat is gewoon een vuilbak.

Comment

• De website gaat inderdaad terug. Vreemd... Net zoals de Coyote-app op mijn iPhone. Die doet af en toe ook een beetje raar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                            Stuur in ieder geval maar geen mail naar support, dat is gewoon een vuilbak.
                            De beller is sneller.

Comment

• Zijn de abonnementen voor de Iphone dezelfde als voor een Coyoto mini?

Comment

• Nee, abonnementen voor de coyote mini kosten meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                                  De beller is sneller.
                                  Zelfs niet gewoon sneller. Afgelopen 3 maanden 4 mails gestuurd en voor geen enkele heb ik een antwoord ontvangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                                    Nee, abonnementen voor de coyote mini kosten meer.
                                    Ok, bedankt

Comment

• Had vanmorgen 148 verkenners met 3* -en voor mij op 1 km ??? Dit wil zeggen dat er alle 6,75 meter iemand voor mij reed met zo'n bakske in z'n auto ??? of zie ik dat verkeerd ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk Berichten
                                        Had vanmorgen 148 verkenners met 3* -en voor mij op 1 km ??? Dit wil zeggen dat er alle 6,75 meter iemand voor mij reed met zo'n bakske in z'n auto ??? of zie ik dat verkeerd ??
                                        148 verkenners op die weg, waarvan de dichtste zich op 1 km van u bevindt.

Comment

• Sedert de laatste update, kan mijn coyote nog maar zeer moeilijk gps-verbinding maken.
                                          Vroeger op de huidige plaats nooit geen problemen en nu moet ik hem echt al op het dashboard zelf zitten eer ik iets ontvang?

Iemand raad?

Comment

Working...
                                          X