Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
    Op iCoyote voor Android of iOS?
    Dan heb jij toch maar een rare telefoon, want voor het is praktisch onmogelijk om die app niet goed te laten werken, die steekt wel goed inéén.
    is voor Andriod.
    Is al een paar keer, sinds de laatste update, dat die dan uitvalt en wanneer ik opnieuw opstart, dat die vraagt of hij data mag doorzenden zodat ze daar iets mee kunnen doen.

Comment

• Merk sinds een paar dagen (het de V2 Plus nog maar net) dat 't aantal verklikkers precies een beetje optimistisch is.
      Gisterenavond om 20u op de Diestersteenweg +80 verkenners, dat lijkt me sterk

Comment

• Vraagje voor de kenners: iCoyote op een iPhone4 werkt goed (geeft beeld en klank), maar als je in de auto (VW Passat CC met RNS510) connectie maakt met bluetooth, krijg je enkel de meldingen nog visueel, dus noch de telefoon noch de geluidsinstallatie van de auto geven een geluidssignaal. Iemand een idee hoe je zoiets oplost?
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk Berichten
          is voor Andriod.
          Is al een paar keer, sinds de laatste update, dat die dan uitvalt en wanneer ik opnieuw opstart, dat die vraagt of hij data mag doorzenden zodat ze daar iets mee kunnen doen.
          Werkt perfect hier op android. Misschien eens de applicatie opnieuw installeren?

Comment

• Als ik iCoyote (android) op de achtergrond laat draaien en bijvoorbeeld google maps op de voorgrond laat draaien, dan zal iCoyote bij een melding naar de voorgrond komen (automatisch). Maar wanneer de melding is gedaan blijft hij gewoon op de voorgrond draaien, dus google maps wordt niet automatisch terug zichtbaar.
            Iemand die weet hoe je dit kan oplossen?

Comment

• Hoe krijg ik ineens de foto in beeld en niet enkel de link?
              coyote was een beetje optimistisch
              De auto gaat wel goed vooruit maar nu zo snel
              IMAG0728.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                Hoe krijg ik ineens de foto in beeld en niet enkel de link?
                coyote was een beetje optimistisch
                De auto gaat wel goed vooruit maar nu zo snel
                [ATTACH=CONFIG]97884[/ATTACH]
                Hmm, daar kan de Veyron nog iets van leren
                Gij tankt puur NOS zeker

Comment

• pas terug van enkele dagen baai v d somme, ben ik content dat ik coyote heb, ze stonden potverdorie in de onnozelste dorpen met hun pistool-radar

Comment

• Eergisteren een mini coyote plus gekocht en net zoals velen het probleem van de software (blijft steken op 44+). Mailtje naar Marjan gestuurd om 10u en om 10u30 belde ze me al op om een aantal oplossingen voor te stellen. WAT EEN SERVICE!!!! Hier kunnen er nog veel van leren. Chapeau!

Comment

• Ik ben overgeschakeld van een Coyote Plus naar de nieuwe model... MY GOD wat een verschil !!

De scherm is véél duidelijker en niet alleen omdat hij groter is, hoe slecht dat brol ouderwets jaren 80' scherm van de Plus was (vooral in de zon), hoe goed de nieuwe is (zelf in de zon).

En dan het geluid, die is nu uiteindelijk klaar en duidelijk hoorbaar.
                      De geluiden voor waarschuwingen zijn véél minder agressief en meer gevarieerd.

Het is meer dan een upgrade, het is wat het toestel al altijd al moeten zijn voor zijn prijs.
                      Het is meer dan 2 keer beter, de Plus is overgeprijsd in vergelijking. (50€ meer voor een nieuwe Coyote met 12 maanden abonnement)
                      2014 Porsche Boxster 981
                      2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Niet overdrijven, ik ben best tevreden van mijn coyote plus. Doet wat hij moet doen en that's it. Ik had onlangs wel problemen met de gps-ontvangst maar dit is alweer verholpen :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                          Niet overdrijven, ik ben best tevreden van mijn coyote plus. Doet wat hij moet doen en that's it. Ik had onlangs wel problemen met de gps-ontvangst maar dit is alweer verholpen :-)
                          Ja, hier ook nog steeds een zeer tevreden Coyote Plus gebruiker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                            Niet overdrijven, ik ben best tevreden van mijn coyote plus. Doet wat hij moet doen en that's it. Ik had onlangs wel problemen met de gps-ontvangst maar dit is alweer verholpen :-)

Ik overdrijf echt niet
                            Ik heb al jaren 2 Coyote in gebruik (+ android versie) en heb al alle modellen gehad, ik weet dus redelijk goed waarover ik het heb

De nieuwe is echt een gigantisch stap vooruit op alle vlakken, zeker wat scherm en geluid betreft.
                            De Plus doet wat hij moet doen (maar niet echt met hedendaagse technologie=> ouderwets, te klein en slecht scherm... slecht kwaliteit van geluid en irriterend geluiden), de nieuwe doet het gewoon véél beter.
                            Geloof mij het is echt véél beter.

nb: ik heb al ook veel problemen gehad met de buildquality van de Plus, en ze zijn al meermaals onder garantie vervangen... ik zal met de tijd jullie op de hoogte houden hoe het is met de niieuwe model.
                            Last edited by blue8300; 28/07/2013, 08:55.
                            2014 Porsche Boxster 981
                            2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Voor iPhone (misschien ook voor andere smartphones, daar heb ik geen mail van gekregen) is er nu een tijdelijke actie voor de aanschaf/abonnement van iCoyote: € 29,99 voor een jaarabonnement, aanbod is geldig tot 7 augustus om middernacht.

Ik heb nog nooit met iCoyote gewerkt. Is dat even nauwkeurig en goed te noemen als de 'eigen' systemen van Coyote?
                              BMW F10 535d
                              Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• De actie is ook geldig voor Android toestellen.
                                Ik vind iCoyote zelfs duidelijker dan de echte toestellen. Ook heb ik veel sneller een gps fix dan de echte toestellen. En het is nog veel goedkoper ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                                  Voor iPhone (misschien ook voor andere smartphones, daar heb ik geen mail van gekregen) is er nu een tijdelijke actie voor de aanschaf/abonnement van iCoyote: € 29,99 voor een jaarabonnement, aanbod is geldig tot 7 augustus om middernacht.

Ik heb nog nooit met iCoyote gewerkt. Is dat even nauwkeurig en goed te noemen als de 'eigen' systemen van Coyote?
                                  Hmm, dan zou ik het me ook wel eens durven aanschaffen. Wel belachelijk dat je ook het "oude" abonnement van €50 nog altijd kan aanschaffen tijdens die promo

Comment

• Ik kan iCoyote zeker aanraden, je hebt die 30€ al snel terug gewonnen voor moest je eens een vaste flitspaal missen.

Comment

• Nu voel ik me wel in het zak gezet, heb die iCoyote aangeschaft, wil bij abonnementen kijken, en er staat enkel €49,99 voor 6 + 6 maand, of €11,99 voor 1 maand?!
                                      Terwijl in de App Store die promo staat?!
                                      Iemand die dit ook voorheeft of een oplossing weet?

Comment

• Wanneer heb je dit aangekocht? De promo was enkel geldig op 6 en 7 augustus.
                                        Heb hiervan gebruik gemaakt en betaalde slechts 29,99 EUR, dus werkte wel degelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten
                                          Wanneer heb je dit aangekocht? De promo was enkel geldig op 6 en 7 augustus.
                                          Heb hiervan gebruik gemaakt en betaalde slechts 29,99 EUR, dus werkte wel degelijk.
                                          Gisteren aangekocht. Heb het vandaag al eens getest en werkt echt wel goed (enkel dat die gewoon verkeerscamera's ook als flitspalen meld, maar goed).
                                          Dan ben ik dus te laat voor die promo. Dan mogen ze alleszins in de App Store die promo verwijderen, want da's gewoon misleiden natuurlijk...
                                          Alleszins, merci voor je feedback, nu weet ik tenminste waar het aan ligt.
                                          Wel pech hebben dat ik 2 dagen te laat ben...
                                          Heb je dat veel, zo promo's?

Comment

Working...
                                          X