Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een aantal keren per jaar toch wel.
    Het is elke keer een promo voor een jaar, dus je moet gewoon zorgen dat je tegen het eind van je abbo nog eens een promo aanschaft en je betaalt uiteindelijk maar de helft per jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
      Een aantal keren per jaar toch wel.
      Het is elke keer een promo voor een jaar, dus je moet gewoon zorgen dat je tegen het eind van je abbo nog eens een promo aanschaft en je betaalt uiteindelijk maar de helft per jaar.
      Ik denk niet dat ik nog de chance zal hebben dat het binnen de maand nog eens een promo is van €30 ipv €50?
      Ochja, €50 is nog altijd niet slecht voor een jaar, zal me alleszins een pak besparen. In 2012 alleen al dik €400 aan snelheidsboetes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
        De nieuwe is echt een gigantisch stap vooruit op alle vlakken, zeker wat scherm en geluid betreft. De Plus doet wat hij moet doen (maar niet echt met hedendaagse technologie=> ouderwets, te klein en slecht scherm... slecht kwaliteit van geluid en irriterend geluiden), de nieuwe doet het gewoon véél beter.
        Geloof mij het is echt véél beter.
        Is dat niet de bedoeling? Telkens er een nieuw model uit komt moet dat toch een pak beter zijn dan het vorige. Is met auto's ook zo. Maar het klopt wel wat je zegt. Beide toestellen uitvoerig naast elkaar getest en de nieuwe coyote is niet 1 maar 10 stappen er op vooruit gegaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
          Gisteren aangekocht. Heb het vandaag al eens getest en werkt echt wel goed (enkel dat die gewoon verkeerscamera's ook als flitspalen meld, maar goed).
          Dan ben ik dus te laat voor die promo. Dan mogen ze alleszins in de App Store die promo verwijderen, want da's gewoon misleiden natuurlijk...
          Alleszins, merci voor je feedback, nu weet ik tenminste waar het aan ligt.
          Wel pech hebben dat ik 2 dagen te laat ben...
          Heb je dat veel, zo promo's?
          Dan zou ik da toch maar eens over gaan klagen, want misleidende reclame mag niet.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
            Is dat niet de bedoeling? Telkens er een nieuw model uit komt moet dat toch een pak beter zijn dan het vorige. Is met auto's ook zo. Maar het klopt wel wat je zegt. Beide toestellen uitvoerig naast elkaar getest en de nieuwe coyote is niet 1 maar 10 stappen er op vooruit gegaan
            Normaal gezien is dat de bedoeling ja, dat nieuw altijd wel beter is.
            Spijtig genoeg is vernieuwen in veel gevallen nog altijd een achteruitgang, en ik kan zo heel veel voorbeelden aanhalen.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• De promotie was inderdaad slechts zeer kort geldig, maar blijkbaar is dat elke keer het geval bij promoties van i-coyote (kwestie van 24 of 48 uren).

Ik heb ook gebruik gemaakt van de promotie en heb de app inmiddels al kunnen uittesten; hij heeft mij inmiddels ook reeds voor één mobiele flitser behoed.

Nu zit ik echter met de vraag hoe ik mijn telefoon ergens op het dashboard mooi in het zicht kan plaatsen, evenwel zonder het dashboard te beschadigen, en om hem inmiddels ook op te laden per sigarettenaansteker in de wagen. Heeft iemand ervaring met de systemen van Brodit? Volgens hun website bieden zij voor zowat elk merk/elke wagen montagesets aan om houders voor gsm's/smartphones te bevestigen aan de ventilatiemonden in de wagen; alleen lijkt het mij allemaal vrij prijzig...
              BMW F10 535d
              Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• In de fnac is er een houder van 15€ die je op je ventilatierooster kan zetten.
                Blijft goed hangen, gsm zit vast, wobbelt niet.

Ik heb hem links van mijn stuur gehangen, net naast het raam, uit het zicht, maar toch in het zicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Dan zou ik da toch maar eens over gaan klagen, want misleidende reclame mag niet.
                  Heb ze een mailtje gestuurd (zowel Coyote als Apple), voorlopig echter nog geen antwoord...

Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                  De promotie was inderdaad slechts zeer kort geldig, maar blijkbaar is dat elke keer het geval bij promoties van i-coyote (kwestie van 24 of 48 uren).

Ik heb ook gebruik gemaakt van de promotie en heb de app inmiddels al kunnen uittesten; hij heeft mij inmiddels ook reeds voor één mobiele flitser behoed.

Nu zit ik echter met de vraag hoe ik mijn telefoon ergens op het dashboard mooi in het zicht kan plaatsen, evenwel zonder het dashboard te beschadigen, en om hem inmiddels ook op te laden per sigarettenaansteker in de wagen. Heeft iemand ervaring met de systemen van Brodit? Volgens hun website bieden zij voor zowat elk merk/elke wagen montagesets aan om houders voor gsm's/smartphones te bevestigen aan de ventilatiemonden in de wagen; alleen lijkt het mij allemaal vrij prijzig...
                  Ben dit weekend ook naar Nederland geweest, en alles was keurig aangegeven. 1 keer maar een mobiele melding, maar stond niets meer... Verder wel mooi alle vaste radars aangegeven (teveel zelfs, want gewone camera's zag die soms ook als flitspaal).
                  Ik heb mij zo'n Brodit set besteld, komt op een goeie €100 neer. Je hebt zo'n ProClip nodig, kost ongeveer €20 - €25, en verder ook nog je houder zelf, die ongeveer €80 kost. Het is inderdaad veel geld, maar als ik alle reviews enz lees, is het zeker z'n geld waard. Heb zo'n systeem waar de "lader" al ingebouwd zit.

Comment

• Hallo,

Voor mijn vakantie in Frankrijk wil ik CamSam voor de vaste flitspalen gebruiken (met de precieze locatie), maar wil ik iCoyote voor Android gebruiken voor de mobiele controles. Navigatie (TomTom) zal op de voorgrond draaien, CamSam in een widget in het TomTom scherm, iCoyote op de achtergrond. Ik wil niet dat iCoyote op de voorgrond zal verschijnen, deze moet mij slechts akoestisch waarschuwen voor mobiele controles.

Als ik mij niet vergis, zijn alle controles (vaste flitspalen, mobiele flitsers en lasers) in Frankrijk "risicozones", is het mogelijk om in Frankrijk alleen voor de mobiele flitsers en lasers gewaarschuwd te worden? Ik kan namelijk alleen waarschuwingstypes "radar", "risicozone" en "traffic-alarmen" in-, of uitschakelen. Schakel ik in Frankrijk met het type "radar" de vaste flitspalen uit, of zijn alle controles ondergebracht onder "risicozone" en kan ik geen onderscheid maken?

Nog een vraagje: zal de Gendarmerie je aan de kant zetten, als ze je 's nachts laseren met 149 km/u?

Alvast bedankt voor de antwoorden.
                    Last edited by MooiRijden; 13/08/2013, 21:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MooiRijden Bekijk Berichten
                      Hallo,

Voor mijn vakantie in Frankrijk wil ik CamSam voor de vaste flitspalen gebruiken (met de precieze locatie), maar wil ik iCoyote voor Android gebruiken voor de mobiele controles. Navigatie (TomTom) zal op de voorgrond draaien, CamSam in een widget in het TomTom scherm, iCoyote op de achtergrond. Ik wil niet dat iCoyote op de voorgrond zal verschijnen, deze moet mij slechts akoestisch waarschuwen voor mobiele controles.

Als ik mij niet vergis, zijn alle controles (vaste flitspalen, mobiele flitsers en lasers) in Frankrijk "risicozones", is het mogelijk om in Frankrijk alleen voor de mobiele flitsers en lasers gewaarschuwd te worden? Ik kan namelijk alleen waarschuwingstypes "radar", "risicozone" en "traffic-alarmen" in-, of uitschakelen. Schakel ik in Frankrijk met het type "radar" de vaste flitspalen uit, of zijn alle controles ondergebracht onder "risicozone" en kan ik geen onderscheid maken?

Nog een vraagje: zal de Gendarmerie je aan de kant zetten, als ze je 's nachts laseren met 149 km/u?

yep , maar waarom zou je maar 149 rijden? tot 180km/h is het dezelfde prijs 90€ kwestie van maximaal rendement uit uw geld te halen

Comment

• Wordt de boete, indien ze je niet tegen hebben gehouden, naar je thuisadres gestuurd? Of gaat dit via de rechtbank?
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                          yep , maar waarom zou je maar 149 rijden? tot 180km/h is het dezelfde prijs 90€ kwestie van maximaal rendement uit uw geld te halen

Ik hou van die logica

Comment

• Kan je die nieuwe Coyote tegen het raam plakken zoals de Coyote Plus?
                            Ik zou hem op deze manier willen bevestigen:
                            https://www.google.be/search?q=houde...8%3B1024%3B768

Een brodit klem en hem daarop bevestigen/plakken.
                            Lukt dit ook met de nieuwe versie?

(Met ventilatieroosterklemmen heb ik slechte ervaring, op een of andere manier hangt dit nooit echt vast of past het niet altijd)
                            Last edited by Brebelco; 19/08/2013, 23:20.
                            2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                            2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                            2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                            dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                            http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• wat duurt het lang vooraleer de snelheid wordt aangepast, ben nu al enkele jaren bezig om een bepaalde weg de snelheidsverandering door te geven van 90 naar 70, niks dada coyote blijft steeds 90 aangeven, het valt met op dat er steeds meer en meer wegen zijn met verkeerde snelheidsaanduidingen, ik vraag me dan soms af waarom we nog zo'n toestelletje hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
                                wat duurt het lang vooraleer de snelheid wordt aangepast, ben nu al enkele jaren bezig om een bepaalde weg de snelheidsverandering door te geven van 90 naar 70, niks dada coyote blijft steeds 90 aangeven, het valt met op dat er steeds meer en meer wegen zijn met verkeerde snelheidsaanduidingen, ik vraag me dan soms af waarom we nog zo'n toestelletje hebben
                                Kan je ook vaste flitspalen verwijderen? Da's ook zoiets dat ik niet vind om dat door te geven. Gewoon verkeerscamera's geeft die aan als flitspalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
                                  wat duurt het lang vooraleer de snelheid wordt aangepast, ben nu al enkele jaren bezig om een bepaalde weg de snelheidsverandering door te geven van 90 naar 70, niks dada coyote blijft steeds 90 aangeven, het valt met op dat er steeds meer en meer wegen zijn met verkeerde snelheidsaanduidingen, ik vraag me dan soms af waarom we nog zo'n toestelletje hebben

hoeveel keer ik al een vaste paal heb ingegeven in Schoten die ze nog steeds niet hebben opgenomen in hun database

En die aan de overkant van de straat staat er wel in.
                                  In de buurt van Lille en Poederlee geeft hij constant een trajectcontrole aan terwijl er daar niks is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MooiRijden Bekijk Berichten
                                    Hallo,

Waarom zou je met 3 systemen werken als coyote voor alles zorgt ?

Comment

• Ik ben eigenlijk nog steeds niet voor 100% tevreden met mijn 'nieuwe coyote' (touchscreen). Geeft zeer vaak foutieve max snelheden weer (op autostrade afwisselend 30km/u of 70km/u of ie herkent de weg niet. Dit is zeer vervelend want dan geeft ie op dat moment ook de flitsers niet mee! Ook het aanraakscherm is niet altijd even gevoelig, soms werkt dat gewoon niet. Wat ie ook al vaak heeft gedaan is foutieve obstakels uitzichzelf melden, en als je dan is op tijd zou kunnen annuleren dan werkt het touchscreen niet etc... Ook de zones waar je de correcte max snelheid doorgeeft, worden bij coyote niet behandeld.

Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben als ik, of ben ik nu de enige???
                                      2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Raar, kreeg opeens op m'n iPhone een melding dat ik een abonnement voor €29,99 kon aankopen. Klik ik daar op, brengt die mij gewoon naar een blank scherm. Nu geen enkele mogelijkheid meer om er naar toe te geraken.

Comment

• Zaterdag iCoyote geïnstalleerd voor €1.79/30 dagen en even daarna kreeg ik dezelfde pop-up met promo-aanbod gedurende 2 dagen geldig.
                                          Klik daarop bracht me naar de standaardpagina met een jaarabonnement voor €49.99.

Ik ga het gewoon eens 30 d. testen en zie dan wel wat ik ermee doe. €50 is op zich geen fenomenaal bedrag, zeker niet als je vergelijkt met de kost van een aangekochte Coyote.

Comment

Working...
                                          X