Ja dat weet ik wel… ik bedoel dat het maar een pover ***betalend*** hulpmiddel is als de flitsplek al een uur gemeld is op andere ***gratis*** media… misschien moeten ze daar eens nadenken over integratie van dergelijke meldingen. Het betreft hier ook geen klein zijbaantje, maar het midden van de E19… fail. Dit gezegd zijnde, overdag werkt het beter blijkbaar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hallo mede coyotes, vandaag opnieuw zover, van Sint Truiden --> Heers thv Saffraanberg. Flitser die nochtans fel opviel, in geen van beide richtingen gemeld. Spijtige zaak! Op de radio 10 ' later wel bij de vallende sterren. Ik vraag me nu af, naar aanleiding van mijn ervaringen de laatste 3 weken, of de Coyotes elkaar in de steek laten en of t systeem alles behalve ok is ?
Comment
-
Wat mij betreft, werkt het prima.
Hoeveel coyotes reden er voor je op die baan, en op welke afstand ?
Kan ook zijn dat die er nog maar net stond natuurlijk.
Vorige zaterdag kreeg ik op de E17 nog een melding. En ja hoor, stond bijzonder goed verdoken opgesteld... Zonder Coyote had ik die zeker gemist. Niet dat ik zo snel reeds, maar zou toch wel net iets meer dan 120 geweest zijn...
Trouwens, ook de meldingen voor onverwachte wegenwerken, wegversmallingen of andere obstakels werken goed. Niet meteen iets met boetes te maken, maar het houdt je wel alert en verhoogt dus de veiligheid.
Comment
-
idem hier Commander gisteren en vandaag. Dus maar effe gestopt bij de verkoper, reset ???? helpt niks, dus waarschijnlijk probleem of kapot. Dus vervang toestel gekregen , met nw kabel, maar ook hiermee geen ontvangst. Dus die brave meneer van security shop morgenvroeg maar eens bellen. Zijn er nog die dit hebben , posten mannen !!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenHier ook geen probleem, gisteren zelfs een grappige melding gekregen: 'hou afstand van uw voorganger'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenFile-vorming?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtendaarnet in het nieuws, chauffeur Di Rupo heeft er ook ene op dashboard en het BIVV vindt dit niet kunnen
Feitelijk is het zeer dom om nog een snelheidsboete te betalen. Argumenten genoeg om deze te weerleggen, iets of wat advocaat zou er brandhout van kunnen maken. Iemand die zich geroepen voelt?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenHier ook geen probleem, gisteren zelfs een grappige melding gekregen: 'hou afstand van uw voorganger'
Of is dit enkel met de nieuwe coyote2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenEn wat was de afstand tussen de voorligger? Heb deze melding nog nooit gekregen
Of is dit enkel met de nieuwe coyote
Afstand was niet echt groot, 'k was een beetje aan het duwen omdat die op het 3e vak bleef plakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenFeitelijk is het zeer dom om nog een snelheidsboete te betalen. Argumenten genoeg om deze te weerleggen, iets of wat advocaat zou er brandhout van kunnen maken. Iemand die zich geroepen voelt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenVertel?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Ik hoorde enkele dagen terug (door de commotie rond de coyote van di Rupo) dat coyote binnenkort 'groot' nieuws heeft (rond januari, februari).
Ze gaan samenwerken met de overheid...
Iemand enig idee waar dit naartoe zou kunnen gaan?
http://q-music.be/nieuws/elio-di-rup...adarverklikker wordt vermeldt in één van de twee audiofragmenten2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichtenhttp://q-music.be/nieuws/elio-di-rup...adarverklikker wordt vermeldt in één van de twee audiofragmentenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenIk hoorde enkele dagen terug (door de commotie rond de coyote van di Rupo) dat coyote binnenkort 'groot' nieuws heeft (rond januari, februari).
Ze gaan samenwerken met de overheid...
Iemand enig idee waar dit naartoe zou kunnen gaan?
http://q-music.be/nieuws/elio-di-rup...adarverklikker wordt vermeldt in één van de twee audiofragmenten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichtengaan misschien er eindelijk voor zorgen dat de juiste snelheidsborden worden doorgegeven, meer en meer ondervind ik dat deze niet meer juist zijn met deze op onze coyote doorgeeft
Sent from my iPad using Tapatalk2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
Comment