Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ Brebelco: ergens misschien een handleiding hoe dat kan? Nog nooit van gehoord dat je dit zelf zou kunnen aanpassen . Ergens een handleiding hoe ons bakske werkt zou ook interessant zijn voor iedereen, zouden er waarschijnlijk veel onterechte meldingen vermeden worden.

verder:
    Op de N3E , Luikersteenweg richting Sint Truiden centrum, al jaar en dag 50 km uur , coyote nog steeds 70 Km. Nog nooit iemand dit aangegeven of aangepast dan? COYOTE, als we betalen hopen we een service terug te krijgen, ik heb de indruk dat er juist te weinig personeel is in Wavre om de betalingen en verlengingen te behandelen, maar dat La France aan update's geen cent uitgeeft, en dat het hun , gezien hun monopolie , ook geen reet uitmaakt. Als we maar op tijd verlengen. Misschien dat er vanuit dit forum iemand wat kan bereiken ginds?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
      Ja maar daarom bestaat er de functie om de snelheid aan te passen e... Als jij doorgeeft op je toestel dat het daar 90km/u is zal hij nadien telkens 90 tonen. Wanneer andere coyotegebruikers net hetzelfde doorgeeft dan zal dit nadien aangepast worden naar andere coyotes.

Sent from my car (while driving) using Tapatalk..
      je moet het niet geloven. Hoeveel keer dat ik al ergens een gecorrigeerde snelheid heb doorgegeven. En nooit passen ze dit aan. Ook vaste palen die er al een hele,tijd staan heb ik extra ingegeven. Wordt juist geen kl€ten mee gedaan met die input van gebruikers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
        Heb al meermaals juiste snelheid doorgegeven maar er gebeurt gewoonweg niets.... Jammer
        Oorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk Berichten
        @ Brebelco: ergens misschien een handleiding hoe dat kan? Nog nooit van gehoord dat je dit zelf zou kunnen aanpassen . Ergens een handleiding hoe ons bakske werkt zou ook interessant zijn voor iedereen, zouden er waarschijnlijk veel onterechte meldingen vermeden worden.

verder:
        Op de N3E , Luikersteenweg richting Sint Truiden centrum, al jaar en dag 50 km uur , coyote nog steeds 70 Km. Nog nooit iemand dit aangegeven of aangepast dan? COYOTE, als we betalen hopen we een service terug te krijgen, ik heb de indruk dat er juist te weinig personeel is in Wavre om de betalingen en verlengingen te behandelen, maar dat La France aan update's geen cent uitgeeft, en dat het hun , gezien hun monopolie , ook geen reet uitmaakt. Als we maar op tijd verlengen. Misschien dat er vanuit dit forum iemand wat kan bereiken ginds?
        Ja een handleiding wanneer je wat moet melden zou wel handig zijn! Bij mijn nieuwe coyote meldt je dit door op het vraagteken links boven te klikken.
        bij men mini plus was dat 3-5 seconden op de middenste knop blijven drukken.

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
        je moet het niet geloven. Hoeveel keer dat ik al ergens een gecorrigeerde snelheid heb doorgegeven. En nooit passen ze dit aan. Ook vaste palen die er al een hele,tijd staan heb ik extra ingegeven. Wordt juist geen kl€ten mee gedaan met die input van gebruikers.
        Bij mij blijft de gecorrigeerde snelheid staan en geeft hij vanaf dan telkens de gecorrigeerde snelheid weet (maar in het geel).

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Vandaag iets raar voor met de coyote plus
          tijdens het rijden is mijn schermbeeld ineens bevrozen.
          Hiermee bedoel ik dat hij bleef staan op 52 kmh in een 70 zone en niks meer deed. Geen enkele toets werkt nog en ik kan hem dus ook niet afzetten. Zelfs het laden icoontje bleef aan terwijl ik de stekker uittrok.
          dus echt bevrozen. Hij zal uiteindelijk wel uitvallen als de batterij leeg is maar vind dit hoogst onaangenaam.
          En er is nergens een hard reset button.
          Als hij morgen nog gek doet dan ga ik hem omruilen.

Heeft er nog iemand dit eens voorgehad?

Comment

• De app heeft precies een update gekregen, ziet er goed uit op het 1e zicht.

Comment

• Ik heb het ook gemerkt. Ik heb vandaag toch maar een apart toestelletje gekocht, kwestie van zeker te zijn dat als ik rij hij op staat.....is meestal niet het geval met de app.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trikke Bekijk Berichten
                Ik heb het ook gemerkt. Ik heb vandaag toch maar een apart toestelletje gekocht, kwestie van zeker te zijn dat als ik rij hij op staat.....is meestal niet het geval met de app.
                Da's bij mij al een gewoonte, in de houder, iCoyote opzetten en rijden maar.

Comment

• ik heb iCoyote app ook wel een tijd lang gebruikt maar merkte op dat ik vaak er niet aan dacht om telefoon uit m'n broekzak te halen en icoyote op te starten. Een automatische opstart actie (bij verbinding bluetooth carkit) instellen in m'n telefoon hielp wel een beetje maar dan nog stak m'n telefoon nog meestal in m'n broekzak.. dus dat schiet ook niet echt op zo
                  Dus ik dacht: ik ga toch investeren in een Coyote toestel ... de aanschafprijs vind ik al redelijk fors... maar toen ik zag dat 't 144 euro daarbovenop is voor een jaarabonnement was mijn goesting rap over (zeker omwille van 't feit dat 't abonnement op iCoyote app gebruik slechts 50 euro of zo is).

Comment

• Inderdaad, da's bij mij gewoon een automatisme. Als ge op het juiste moment wacht kunt ge zelfs uw abo verlengen met een jaar voor €29,99, doen ze 2 à 3 keer per jaar, zo'n actie.
                    Ge komt op termijn goedkoper uit met een iPhone te kopen

Comment

• Idd. Exact wat ik.ook doe. Alleen niet iphone dan :-)...

Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk

Comment

• Ergens vind ik het fameuze prijsverschil niet rechtvaardig...
                        Je betaald voor de hardware (wat normaal is) maar ik weet niet hoe dat zit qua verbindingskosten voor zo'n toestel maar of dat 144 euro per jaar kost....?
                        Eigenlijk belachelijk duur....!

Nu spreek ik mijn eigen wat tegen want ik ben Pro coyote (zeker nu ik de nieuwe gewonnen heb ).

Bekijk

Comment

• Eigenlijk vind ik het best nog goedkoop, alé ik wil maar zeggen. Als een coyote er één keer voor kan zorgen dat je niet geflitst word heb je het er al uit.
                          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                            Eigenlijk vind ik het best nog goedkoop, alé ik wil maar zeggen. Als een coyote er één keer voor kan zorgen dat je niet geflitst word heb je het er al uit.
                            Op een Smartphone wel ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                              Eigenlijk vind ik het best nog goedkoop, alé ik wil maar zeggen. Als een coyote er één keer voor kan zorgen dat je niet geflitst word heb je het er al uit.
                              Ja ik heb men abonnement ook al meerdere keren terugverdient. (toch nog wel een boete gehad maar dat was in een boerengat met 0 verkenners). Toch vind ik dat vrij duur. Maar er is gewoon geen gelijkaardig alternatief.
                              Wikango, maar ik ken niemand dat daar mee rondrijdt terwijl ik al minstens 10man kan opnoemen die met coyote rondrijden.
                              En die gratis app'kes vertrouw ik niet.

Bekijk

Comment

• Die 144€ per jaar is echt geen zotte prijs. Bedenk er maar bij dat je voor die prijs een sim kaart hebt die actief gehouden wordt en over gans Europa mobiel internet verstookt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                                  Die 144€ per jaar is echt geen zotte prijs. Bedenk er maar bij dat je voor die prijs een sim kaart hebt die actief gehouden wordt en over gans Europa mobiel internet verstookt...
                                  En soms zijn er acties en krijg je 3 maanden en meer gratis bij bij verlenging. Bovendien is mij het comfort/veiligheid (bijv. om ergens 's nachts te rijden waar je het niet kent niet constant te moeten uitkijken voor (vaste) camera's) dat het biedt veel geld waard.

Comment

• Ik rij ondertussen 12 jaar boetevrij rond en dat zonder dergelijke snufjes. Zo kan het dus ook.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Heb vandaag een heel rare melding gekregen.
                                      Het lijkt op een omgekeerde magneet met stippellijn int midden. Er stond 120 onder (max snelheid waarschijnlijk)
                                      Was op de e19 richting Brussel net voor de bocht naar de ring.

Heb er geen foto van

Bekijk

Comment

• gisteren een folder gezien van de nieuwste Coyqte met vermelding "nu ook voor rijdende flitsers" ??? wat moet ik mij hierbij voorstellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                          gisteren een folder gezien van de nieuwste Coyqte met vermelding "nu ook voor rijdende flitsers" ??? wat moet ik mij hierbij voorstellen?
                                          Staat die folder ergens online?

Bekijk

Comment

Working...
                                          X