Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is dat niet een functie die bij de app. komt? Ik heb het ook al gelezen.

Comment

• Het leek hierop (het was op een new coyote, het toestel zelf) voor zover ik het mij goed kan herinneren, was bezig met een camion in te halen die beetje buiten zijn vak kwam dus kon er niet zo goed op letten.

Sent from my car (while driving) using Tapatalk..
      2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Die heb ik nog niet gezien.

Comment

• Heb het eens op hun feestboekpagina gevraagd, misschien weten zij het.

Bekijk

Comment

• aha, dan ga ik eens piepen

Comment

• Heb ik ook nog niet gezien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                Heb het eens op hun feestboekpagina gevraagd, misschien weten zij het.

Kan je ff de link posten? Ik heb er maar ene en dat is den deze: https://www.facebook.com/CoyoteSystemsBenelux?fref=ts

Comment

Maar er is gewoon geen gelijkaardig alternatief. .
                  Oh jawel en dat kost niets
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• ik vind dat er een vakbond moet komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                      Oh jawel en dat kost niets
                      Bla bla bla, chance dat jij nooit te snel rijdt!
                      (Iemand hier had dit heel mooi verwoord, vind het niet terug, als je een coyote koopt om 180 te kunnen rijden is dit voor mij niet de juiste reden, ik heb een coyote omdat het minder gestresseerd rondrijden is en telkens te moeten letten op u snelheid.) Voor mij is het een stuk rustiger/op mijn gemak rijden en daar doe ik het voor.

Last edited by Brebelco; 07/03/2014, 12:20.

Bekijk

Comment

Het leek hierop (het was op een new coyote, het toestel zelf) voor zover ik het mij goed kan herinneren, was bezig met een camion in te halen die beetje buiten zijn vak kwam dus kon er niet zo goed op letten.

Dat lijkt voor mij op het binnenrijden van een tunnel. En dat stond bij de updates in google play dat er iets was met tunnelmeldingen. Dus mss heeft die tunnen een flitspaal binnenin of is er een Trajectcontrole in die tunnel...

Sent with a Galaxy Note 3
                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                          Dat lijkt voor mij op het binnenrijden van een tunnel. En dat stond bij de updates in google play dat er iets was met tunnelmeldingen. Dus mss heeft die tunnen een flitspaal binnenin of is er een Trajectcontrole in die tunnel...

Punten voor Liquid Lion!
                          Het is inderdaad bij het binnenrijden van een tunnel. Maar dan denk ik dat mijn toestel even het noorden kwijt was want op de E19 is er geen tunnel (aan de ring van Brussel).

Bekijk

Comment

• Ik heb nog een vraagske. Ik ben nu al een tijd een coyotegebruiker op de iphone. Ik heb nu recent een mini coyote + erbij maar daar krijg ik niet gevonden hoe ik bvb een stilstaand voertuig...of een ongeval of dergelijke moet melden. Ik druk op de middelste toets en dan krijg ik "Verklaring obstakel".....en dan, wat dan te doen? Alvast bedankt om een slim antwoord te geven op een domme vraag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trikke Bekijk Berichten
                              Ik heb nog een vraagske. Ik ben nu al een tijd een coyotegebruiker op de iphone. Ik heb nu recent een mini coyote + erbij maar daar krijg ik niet gevonden hoe ik bvb een stilstaand voertuig...of een ongeval of dergelijke moet melden. Ik druk op de middelste toets en dan krijg ik "Verklaring obstakel".....en dan, wat dan te doen? Alvast bedankt om een slim antwoord te geven op een domme vraag
                              Is geen domme vraag, had hiervoor ook een mini coyote en vroeg me hetzelfde af. (heb zelfs 'ONGEVAL' zitten roepen tegen dat spel )
                              De zin 'Verklaring obstakel' is verwarrend. Je moet gewoon wachten (3-4 seconden) en dan is je obstakel doorgegeven. Enkel de nieuwere toestellen (touchscreen) kunnen gedetailleerde obstakels doorgeven (ongeval, gevaar, obstakel, wegversmalling etc).

Wat de meeste Mini coyote gebruikers ook niet weten is dat terwijl je rijdt je een menu kunt krijgen om de snelheid aan te passen en flistpalen door te geven. Dit doe je door tijdens het rijden 3-4 seconden op de middelste knop te blijven drukken.

Het nieuwe toestel is wat uitgebreider en mooier etc, maar ik mis toch wel de fysieke knoppen van de mini coyote plus. Het touchscreen werkt niet altijd 100%.

Bekijk

Comment

• Dat maakt al veel duidelijk.
                                Dat van die 3-4 seconden wachten had ik al eens getest met het idee dat er dan een keuzelijst zou komen zoals met de app.
                                Snelheid aanpassen en vaste palen doorgeven had ik al gevonden, dat staat ergens op de site.
                                Thanks voor de info!

Comment

• Wat ik spijtig vindt is dat er, op een plek waar er regelmatig een mobiele flitser staat, bijvoorbeeld 1 week die grote mobiele radarbak, dat er dan na een 2 tal weken plots wordt aangegeven dat er een vaste flitspaal staat... En waardoor het dus vrij lastig wordt om dan te weten dat die mobiele er nu nog staat of niet.

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Momenteel een actie voor de iPhone gebruikers, 2 jaar voor €74,99. Ge moet wel snel zijn, is maar 48 uur beschikbaar.

Comment

(Iemand hier had dit heel mooi verwoord, vind het niet terug, als je een coyote koopt om 180 te kunnen rijden is dit voor mij niet de juiste reden, ik heb een coyote omdat het minder gestresseerd rondrijden is en telkens te moeten letten op u snelheid.) Voor mij is het een stuk rustiger/op mijn gemak rijden en daar doe ik het voor.
                                      .
                                      Waar zeg ik dat ik nooit te snel rijd?
                                      Ik geloof niet dat een ding dat je al dan niet correcte of volledige waarschuwingen geeft voor minder stress zorgt. Op je snelheid letten en je aanpassen aan de omgeving is een onderdeel van het rijden dat je nooit uit het oog mag verliezen, ook niet als er hulpmiddelen zijn.
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                        Waar zeg ik dat ik nooit te snel rijd?
                                        Ik geloof niet dat een ding dat je al dan niet correcte of volledige waarschuwingen geeft voor minder stress zorgt. Op je snelheid letten en je aanpassen aan de omgeving is een onderdeel van het rijden dat je nooit uit het oog mag verliezen, ook niet als er hulpmiddelen zijn.
                                        Volgens mij hebben jullie beide een punt.

Ik heb mijn coyote gekocht in 2008 nadat ik op een maandagavond om 20u45 geflitst ben in een zone 30 waar toen geen kat was: ik reed 49 km/u en heb dus €140 mogen dokken. Sindsdien ben ik nog een paar keer geflitst geweest (coyote niet bij of stond niet aan) en heb ik mijn boete telkens zonder morren betaald. De laatste jaren rij ik ook niet sneller dan 120 km/u (bij druk verkeer), 130 km/u (bij rustig verkeer) of uitzonderlijk 155 km/u (als het echt rustig is) op de snelweg. Daarbuiten max. 20% sneller dan toegelaten als de omstandigheden (infrastructuur, verkeersdrukte, ...) het toelaten. In een (variabele) zone 30 hou ik me aan die snelheid, zeker tijdens de schooluren en anders max. de 20% sneller. In de 14 jaar dat ik met de auto rij (gemiddeld 25000 km/jaar) een enkel ongeval gehad waar anderen in betrokken waren: achterin een collega jobstudent zijn Mondeo toen die alles dicht smeet voor een oranje licht dat achter een verkeersbord stond en lage zon in mijn ogen. Bij hem enkel een kras in de bumper, bij mij motorkap opgestuikt. Daarnaast met de SLK 230 compressor geslipt (193pk, RWD en geen ESP op een ongelijke betonbaan in een bocht waar een veldweg op uitkwam en het was net beginnen regenen na een week droog weer) van mijn moeder toen ik enkel rij-ervaring had met een Viano 220 CDI en een Starlet (75pk). Laatste keer was in de vangrail met een VW Sharan op de oprit van de E314 (viaduct) in Kessel-lo richting Leuven toen ze de sneeuw op het einde niet meer geruimd hadden en dit een ijs-/modder muurtje geworden was. Hadden die ongevallen vermeden kunnen worden? Zeker wel als ik mijn rijgedrag op die momenten meer had aangepast, hetgeen ik door onervarenheid en/of verkeerde inschatting plus een dosis brute pech niet heb gedaan.

Misschien heb ik in al die jaren veel geluk (en wat pech) gehad. Maar met het ouder worden en moto rijden ben ik toch een stuk defensiever gaan rijden; aanpassen aan de omgeving ook al heb ik een 'hulpmiddel'.
                                        Last edited by ; 11/03/2014, 17:00.

Comment

• Ik heb sinds 2007 geen boetes meer gehad, en toch vorig jaar iCoyote genomen.

Ook voor mij brengt dit een extra stukje rust. Er is iemand die mee kijkt en bij een moment van onoplettendheid krijg je een waarschuwing, om het even of het nu om flitspalen, stilstaande voertuigen of andere aandachtspunten op de weg gaat. Trouwens, het levert ook gewoon ook een goede bevestiging van de file-info op de gps. Meestal zeggen beide hetzelfde, maar niet altijd.
                                          Kortom, het is me die €30 per jaar zeker waard.

Comment

Working...
                                          X