Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    Staat die folder ergens online?

Sent from my car (while driving) using Tapatalk..
    http://www.standaard.be/cnt/dmf20140305_01010570 na lang zoeken ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
      Thnx!

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Hoelang na een melding duurt 't voordat deze weergegeven wordt aan alle gebruikers, inclusief diegene die de melding gedaan heeft?
        Gisteren namiddag melding in beide richtingen doorgegeven in Nieuwerkerken tussen Herk de Stad en Sint-Truiden.+- ter hoogte van Opel garage. Een goeie 25 minuten later opnieuw voorbijgereden en noppes, nog eens gemeld , 5 minuutjes gewacht en nog niks? DUS . Effe verderop werden de slachtoffers zelfs tegengehouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk Berichten
          Hoelang na een melding duurt 't voordat deze weergegeven wordt aan alle gebruikers, inclusief diegene die de melding gedaan heeft?
          Gisteren namiddag melding in beide richtingen doorgegeven in Nieuwerkerken tussen Herk de Stad en Sint-Truiden.+- ter hoogte van Opel garage. Een goeie 25 minuten later opnieuw voorbijgereden en noppes, nog eens gemeld , 5 minuutjes gewacht en nog niks? DUS . Effe verderop werden de slachtoffers zelfs tegengehouden.
          Hangt van je betrouwbaarheid af. Hoe meer sterren je hebt hoe 'directer' je meldingen doorgegeven gaan worden.
          Als iemand na jouw hetzelfde doorgeeft stijgt je betrouwbaarheid een stukje, dus de volgende keer zal er al weer net iets meer aandacht gegeven worden aan je melding. Hoe beter jij doorgeeft hoe belangrijker je wordt.

Sent from my iPad using Tapatalk.

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
            Momenteel een actie voor de iPhone gebruikers, 2 jaar voor €74,99. Ge moet wel snel zijn, is maar 48 uur beschikbaar.
            Is ook voor Android ze...

Sent with a Galaxy Note 3
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Zijn de problemen al wat opgelost met de nieuwe versie?
              Ga er me toch ook maar eentje halen
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Wanneer voor Windows Phone???

Comment

• @Brebelco: als het dan geen zin heeft als ik een melding doorgeef, zijn er waarschijnlijk al verschillende voor mij geweest dit dit ook niet gedaan hebben , en zo wordt de "coyote" keten verbroken. Ik hoop dat dit niet de bedoeling is. Die sterren interesseren mij geen r..t, wel dat de meldingen direct gebeuren, t kan niet dat die gasten daar minstens 25 minuten staan en dat dit niet doorgegeven is !! Misschien werkt Coyote ondertussen samen met de flikken nu ze onze € toch binnen hebben.
                  Op vragen aan coyote krijg ik geen antwoord, ik krijg alleen één keer per jaar een mail om te betalen.
                  Zit er hier op dit forum niemand die een nauwer contact heeft met coyote?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk Berichten
                    @Brebelco: als het dan geen zin heeft als ik een melding doorgeef, zijn er waarschijnlijk al verschillende voor mij geweest dit dit ook niet gedaan hebben , en zo wordt de "coyote" keten verbroken. Ik hoop dat dit niet de bedoeling is. Die sterren interesseren mij geen r..t, wel dat de meldingen direct gebeuren, t kan niet dat die gasten daar minstens 25 minuten staan en dat dit niet doorgegeven is !! Misschien werkt Coyote ondertussen samen met de flikken nu ze onze € toch binnen hebben.
                    Op vragen aan coyote krijg ik geen antwoord, ik krijg alleen één keer per jaar een mail om te betalen.
                    Zit er hier op dit forum niemand die een nauwer contact heeft met coyote?
                    Ow Ow Ow! Niets schrijven dat ik nooit heb gezegd aub... Ik heb nooit gezegd dat je meldingen doorgeven geen zin heeft!!! Integendeel, hoe meer je door geeft hoe hoger je betrouwbaarheid.. Is toch ergens logisch? Vroeger was er geklaag dat er veel spookmeldingen waren.. Als er rotte appels tussen zitten haal je ze er op die manier uit.

Draai het even om: stel dat ze staan te flitsen en iemand die het systeem niet deftig gebruikt en zegt dat ze weg zijn.. De melding zou dan direct doorgegeven worden dat hij er niet meer staat en 5min later passeer jij.. *FLITS*

Ik vind het systeem best briljant maar er zitten nog zwakke puntjes in. Maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe ze het beter zouden kunnen aanpakken qua systeem van betrouwbaarheid om de rotte appels tegen te houden.

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      Zijn de problemen al wat opgelost met de nieuwe versie?
                      Ga er me toch ook maar eentje halen
                      De app of het toestel?

Bekijk

Comment

• Het toestel, met touchscreen.
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          Het toestel, met touchscreen.
                          Het is bij mij al een automatische om 2-3 te klikken ter bevestiging.. Geef mij toch maar fysieke knoppen.
                          Voor de rest briljant apparaat!

Bekijk

Comment

• Heeft er al iemand het menu-puntje "iCoyote afsluiten" of zo teruggevonden in de nieuwste release ?
                            Bij de vorige zat dat in een menuutje rechts onderaan... Nu lijkt dat gewoon verdwenen.

Verder heel tevreden over deze nieuwste versie moet ik zeggen .

Comment

• Ik heb beiden, de app en het toestel ( toestel voor privé gebruik en de app voor het werk). Mijn voorkeur gaat ook uit naar het toestel, geen uitgesproken idee waarom...zal int koppeke zitten zeker ;-)

Comment

• Ik heb hier een app op de slimme foon van Waze,werkt goed,alleen is het ambetant dat je het praktisch niet hoort als de radio aanstaat..en coyote heeft eindelijk geantwoord met mijn vraag om per trimester/semester te betalen==> niet mogelijk,amateurs

Comment

• Waze ook getest, niet slecht maar sinds een paar maanden Flitsnav en is echt super en ook GRATIS !!! behalve dat de batterij enorm vlug leeg is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                                    Heeft er al iemand het menu-puntje "iCoyote afsluiten" of zo teruggevonden in de nieuwste release ?
                                    Bij de vorige zat dat in een menuutje rechts onderaan... Nu lijkt dat gewoon verdwenen.

Verder heel tevreden over deze nieuwste versie moet ik zeggen .
                                    Je kan in de optie menu toch op het aan/uit icoon klikken, of via de menu knop rechts onder verlaten kiezen of de derde manier is het rolluikje naar beneden trekken en dan close drukken bij icoyote

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                    Ik heb hier een app op de slimme foon van Waze,werkt goed,alleen is het ambetant dat je het praktisch niet hoort als de radio aanstaat..en coyote heeft eindelijk geantwoord met mijn vraag om per trimester/semester te betalen==> niet mogelijk,amateurs
                                    Waze is meer voor verkeershinder

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                    Waze ook getest, niet slecht maar sinds een paar maanden Flitsnav en is echt super en ook GRATIS !!! behalve dat de batterij enorm vlug leeg is
                                    Heb die flitsnav vroeger ook eems geprobeerd, net zoals wikango maar vindt coyote toch nog het beste, al is er geen enkele app waterdicht. Je zou een optie moeten krijgen om flitspalen ook te bevestigen dat deze er nog staat of niet.

Sent with a Galaxy Note 3
                                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• flitsnav is de laatste maanden helemaal anders, BETER geworden ;-)

als je op flitsservice.be vraagt om app aan te passen is er veel kans dat dit ook zal gebeuren (als anderen ook nut ervan inzien)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                        Je kan in de optie menu toch op het aan/uit icoon klikken, of via de menu knop rechts onder verlaten kiezen of de derde manier is het rolluikje naar beneden trekken en dan close drukken bij icoyote
                                        Aha, inderdaad. Die aan/uit-knop hadden ik nog nooit gebruikt en is er inderdaad nog.
                                        Maar de andere twee opties, die ik vroeger dus gebruikte, zijn nu verdwenen...

Bedankt in elk geval !

Comment

• Ik heb de indruk dat de nieuwe versie van iCoyote (android) veel minder risicozones toont i.v.g. met de vorige versie.

Comment

Working...
                                          X