Oorspronkelijk geplaatst door Bouver
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
-
Sorry hoor Brebelco, Verleden week drie keer een flitser gezien die NIET gemeld was , ofwel misschien wel al verschillende keren door mensen met minder dan 3 sterren? Laatste donderdag van Engis richting Huy. Melding gedaan, 10 minuten gewacht , terug langsgereden en NOPPES . Heeft t dus zin dat ik nog wat doorgeef? En waarschijnlijk denken anderen er ook zo over, en dat is niet de manier waarop ons coyote systeem zou moeten werken. Zouden ze misschien afspraken hebben om de eerste 30 minuten niet te melden? hihi who knows !!!! Ps nog altijd geen antwoord gekregen hoor op mijn mail aan Coyote.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk BerichtenSorry hoor Brebelco, ik citeerde niet wat jij zei maar wat ik concludeer. Verleden week drie keer een flitser gezien die NIET gemeld was , ofwel misschien wel al verschillende keren door mensen met minder dan 3 sterren? Laatste donderdag van Engis richting Huy. Melding gedaan, 10 minuten gewacht , terug langsgereden en NOPPES . Heeft t dus zin dat ik nog wat doorgeef? En waarschijnlijk denken anderen er ook zo over, en dat is niet de manier waarop ons coyote systeem zou moeten werken. Zouden ze misschien afspraken hebben om de eerste 30 minuten niet te melden? hihi who knows !!!! Ps nog altijd geen antwoord gekregen hoor op mijn mail aan Coyote.
Voor alle duidelijkheid, ik zou het spijtig vinden moesten er vele zo denken want dan is de community zoals je zegt niets meer waard. Het systeem 'Coyote' vind ik echt briljant maar het valt of staat met de solidariteit van de gebruikers. Uiteraard moet iemand de eerste zijn natuurlijk. Heb nu ongeveer een 7-tal maand een coyote en ben er 2 tegen gekomen die niet waren aangegeven (heb er 22000km's opzitten op die 7 maand)
Ofwel heb ik redelijk veel geluk.
'Heeft het zin dat ik nog meldingen doorgeef?'.. In mijn ogen wel ja en andere gebruikers zullen u daar waarschijnlijk wel dankbaar voor zijn! Net zoals jij dankbaar bent als hij de mobiele flitser toch eens weergeeft.
Door het feit dat ik de nieuwe coyote gekregen heb van Coyote kan ik niet anders zeggen dan dat hun klantenservice top is... :p
Nee, hun klantendienst zou inderdaad wel beter mogen functioneren! Voor de Mini Coyote Plus dat ik verkocht heb, kan de nieuwe eigenaar het toestel nog steeds niet op zijn naam zetten om zo een abonnement te nemen... En dat is ondertussen al even geleden dat ik hem verkocht heb!
Sent from my car (while driving) using Tapatalk..2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Ik ben ook afgestapt van hen te mailen, je bent een week kwijt en nog niet verder. Ik bel hen gewoon. Is een duur nummer maar ik bel als ik op het werk ben :-P
Ik heb nu ook al lang coyote en heeft me al vaak geholpen. Ik bevestig ook zo goed als altijd. Ook de voertuigen aan de kant of werkzaamheden.
Enige dat ik niet snap is dat ik nog steeds op 0 sterren sta... Hoelang duurt het voor je een ster krijgt?
Sent with a Galaxy Note 3Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenIk heb de indruk dat de nieuwe versie van iCoyote (android) veel minder risicozones toont i.v.g. met de vorige versie.Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Mongooooooool,
Ik kreeg een melding op de coyote op de e19 van flitser.
Ik dacht, ik heb nog 1500m.. Stond hem toch wel niet int midden zeker.
Dus tip: REM meteen af als je een melding krijgt!2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenMongooooooool,
Ik kreeg een melding op de coyote op de e19 van flitser.
Ik dacht, ik heb nog 1500m.. Stond hem toch wel niet int midden zeker.
Dus tip: REM meteen af als je een melding krijgt!
Doe ik altijd vanaf ik de melding krijg. Heb het ook al eens voorgehad, wel niet geflitst, juist op tijd gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
Doe ik altijd vanaf ik de melding krijg. Heb het ook al eens voorgehad, wel niet geflitst, juist op tijd gezien.
120km/u.... Man toch, dat dateert nog van in de tijd dat de auto's met plakband aan elkaar hingen.....2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenEcht stom, gewoon geld weggesmeten....
120km/u.... Man toch, dat dateert nog van in de tijd dat de auto's met plakband aan elkaar hingen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenWat zegt gij nu? Nog sneller?! Dan kan er zeker niet meer eco gereden worden! En dat als autoliefhebber, een hel gewoon!
Mijn verbruik is net hetzelfde als ik 145km/u rijd of als ik nu 120km/u rijd.
Enkel bij 90km/u zat ik een halve liter lager tijdens de smog.
Eco... Favoriet woordje voor hipsters die op bosklasse gaan!2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenEco is voor losers!!
Mijn verbruik is net hetzelfde als ik 145km/u rijd of als ik nu 120km/u rijd.
Enkel bij 90km/u zat ik een halve liter lager tijdens de smog.
Eco... Favoriet woordje voor hipsters die op bosklasse gaan!
Comment
-
Ale, en ik die dacht dat gelle allebei op groen zou stemmen die snelheidsbep van 90 continue op de snelweg willen. Heb ik mij vergist in ulle...2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenAle, en ik die dacht dat gelle allebei op groen zou stemmen die snelheidsbep van 90 continue op de snelweg willen. Heb ik mij vergist in ulle...
Maar eerst nog even rondtoeren als m'n DPF is verwijdert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenWillen die dat echt doen?! Dan verhuis ik...
Maar eerst nog even rondtoeren als m'n DPF is verwijdert2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenToen met het smog alarm hadden ze toch gezegd dat het beter zou zijn continue 90. overal verhogen naar 130 en in be naar 90.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenBrebelco for president!
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenAle, en ik die dacht dat gelle allebei op groen zou stemmen die snelheidsbep van 90 continue op de snelweg willen. Heb ik mij vergist in ulle...
Het feit dat ze in Frankrijk en (binnenkort?) Spanje hun snelheid op 130 zetten zegt voor mij genoeg.
Overlaatst een discussie gehad met leden van Groen (er even bij vertellen dat ik niets tegen die personen heb, iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening en ook die respecteer ik). Wij zijn met 4 en hebben 4 wagens thuis en daar hadden ze commentaar op.
Zij:
"Ja, we moeten af van dat imago van 2 of meer wagens per gezin. Met het uitgebreide openbaar vervoer van tegenwoordig is dit niet meer nodig" (ik begon mij al wat op te jagen, wetende dat dat nergens op sloeg)
Mijn vraag aan haar was dan ook:
"Wat doet u qua job?"
Zij:
"Ik ben huismoeder" (alle respect voor)
Ik:
"Hoeveel wagens heeft u thuis?"
Zij:
"Twee, maar wij hebben ze echt wel nodig hoor."
Ik:
"Bedankt, ik heb mijn punt gemaakt"
Huismoeder in een dorp dat een scheet groot is, maw waar je alles met de fiets kan doen en waar haar kinderen naast de deur naart school gingen.
Spel ons dan niet de les vooraleer je zelf het voorbeeld geeft.
En 'openbaar vervoer'... Laat ons niet lachen e...2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenIs die dan niet slimmer dat ze uw punt niet ziet aankomen
Mopke e2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
Comment