Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die groen hebben wel allemaal mooie verhaaltjes, maar als het erop aan komt zitten ze met hunne mond vol tanden want al hun argumenten kunt ge zo in de vuilbak vegen.

Spijtig genoeg zijn andere partijen niet beter. Veel zitten lullen, maar als het erop aankomt zijn ze niks waard.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
      Daarom komt ze ook op voor de groene zeker?

Mopke e
      Bwa ik vind dat geen mopje hoor.

Ik vind het onbegrijpelijk dat ze de kiesdrempel niet halen maar toch altijd nog zoveel inspraak krijgen... Heel men gemeente is nu zone 30 en de wegen van 70 er rond nu 50.
      Dus ik heb 1e nodig voor 30 en 2e voor 50...leuk hoor want het moeke voor u reed vroeger aan 45 nog net door oranje en nu aan 25 bolt ze al in de verte uit.
      En dan nog het meest erge dat al die groene mannen nu op de website van "ik flits zelf" elke straat gaan aanduiden omdat ze overal te snel zouden rijden.

Overal in europa is het 130kmu of soms al sneller (Oostenrijk, Polen,...), in amerika in sommige staten ook omhoog naar 80mph maar hier in ons transit landje gaan ze wel snachts flitsen, want als je zelf kiest om snel te rijden en dus op een verlichtingspaal te kunnen knallen aan "go for one" past niet in hun "go for zero" attitude...

Sent with a Galaxy Note 3
      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
        Bwa ik vind dat geen mopje hoor.

Ik vind het onbegrijpelijk dat ze de kiesdrempel niet halen maar toch altijd nog zoveel inspraak krijgen... Heel men gemeente is nu zone 30 en de wegen van 70 er rond nu 50.
        Dus ik heb 1e nodig voor 30 en 2e voor 50...leuk hoor want het moeke voor u reed vroeger aan 45 nog net door oranje en nu aan 25 bolt ze al in de verte uit.
        En dan nog het meest erge dat al die groene mannen nu op de website van "ik flits zelf" elke straat gaan aanduiden omdat ze overal te snel zouden rijden.

Overal in europa is het 130kmu of soms al sneller (Oostenrijk, Polen,...), in amerika in sommige staten ook omhoog naar 80mph maar hier in ons transit landje gaan ze wel snachts flitsen, want als je zelf kiest om snel te rijden en dus op een verlichtingspaal te kunnen knallen aan "go for one" past niet in hun "go for zero" attitude...

Het was dan ook niet mijn bedoeling om een politieke discussie uit te lokken Vandaar 'mopke'.

Ik begrijp de reactie van 'als je zelf kiest om snel te rijden...'
        Maar langs de andere kant gebeuren er ook vaak ongevallen waarbij ook andere (onschuldige) bestuurders/passagiers bij betrokken zijn.

Maar ik vind 120km/u ook traag hoor!
        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Maar ik vind 120km/u ook traag hoor!
          Minstens 200 km/u, hoe moet anders uwe DPF deftig werken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
            Minstens 200 km/u, hoe moet anders uwe DPF deftig werken...
            200 moet nu ook niet
            140-145 is ideaal voor mij!

Bekijk

Comment

200 moet nu ook niet
              Inderdaad, zit ook meestal rond de 140. Tenzij er een F11 in m'n gat duwt, dan zal het toch eerder 180 zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                Inderdaad, zit ook meestal rond de 140. Tenzij er een F11 in m'n gat duwt, dan zal het toch eerder 180 zijn
                Hier hetzelfde

Bekijk

Comment

200 moet nu ook niet
                  Dan wel gps snelheid. Vaak doe ik zelfs 159 op gps als het zich toelaat, is iets van 166 op teller.

Moderne auto's zijn zoveel veiliger als vroeger en we mogen nog steeds 120 zoals de auto's in de jaren 60 die trommels hadden en geen elektronische hulp

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                    Dan wel gps snelheid. Vaak doe ik zelfs 159 op gps als het zich toelaat, is iets van 166 op teller.

Moderne auto's zijn zoveel veiliger als vroeger en we mogen nog steeds 120 zoals de auto's in de jaren 60 die trommels hadden en geen elektronische hulp

In het huidige verkeer vind ik dat iets te snel om nog comfortabel te rijden zonder extreem alert te moeten zijn (wat niet wil zeggen dat ik aant slapen ben wanneer ik 140 rij, bij 90km/u daarentegen....)
                    Als ik 145 rij dan kan ik nog wat anticiperen door gewoon de gas te lossen als er een pippo denkt cool te willen doen door 100km/u te rijden op het 3de.
                    Als ik 160-170 rij dan is dat meteen remmen en terug optrekken, voor mij rijd dat iets minder comfortabel.
                    Maar dat is persoonlijk e!

Bekijk

Comment

• Daarstraks weer Coyote rijders achter mij geholpen, ik zag hem nog net staan :-) Een beetje verder teruggedraaid om hem netjes in te geven

Comment

• Foutje?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

• Vraagje, welke software versie hebben jullie op de NC (touchscreen versie)?
                          2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                            Vraagje, welke software versie hebben jullie op de NC (touchscreen versie)?
                            Gisteren heb ik een update gehad van de software.
                            Bij mij is het nu versie v3.6(1)
                            Het ziet er weer net ietjse beter uit

Bekijk

Comment

• Mini Coyote - legale radarverklikker

Vandaag ook de update op de NC gehad. Nu werkt hij precies minder goed?

Vroeger was die vertrekkensklaar tegen dat ik instapte, daarnet precies ook maar hij toonde nog geen verkenners. Na enkele meters rijden sloeg hij uit en terug aan waarna het precies wel in orde was.

Snelheidswijzigingen aangeven marcheert precies ook niet meer zo goed, in plaats van 50 pakte hij een paar keer 80 voordat ik naar de 50 kon bladeren. (Hij paste het ook niet altijd direct aan)

Met die nieuwe modus toont hij precies wel alle verkenners op 30km ofzo want ik had er hier opeens 120 rond Brugge terwijl dat eerder rond de 20 zit normaal.
                              2018 BMW X1 18d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilentSpring Bekijk Berichten
                                Vandaag ook de update op de NC gehad. Nu werkt hij precies minder goed?

Vroeger was die vertrekkensklaar tegen dat ik instapte, daarnet precies ook maar hij toonde nog geen verkenners. Na enkele meters rijden sloeg hij uit en terug aan waarna het precies wel in orde was.

Snelheidswijzigingen aangeven marcheert precies ook niet meer zo goed, in plaats van 50 pakte hij een paar keer 80 voordat ik naar de 50 kon bladeren. (Hij paste het ook niet altijd direct aan)

Met die nieuwe modus toont hij precies wel alle verkenners op 30km ofzo want ik had er hier opeens 120 rond Brugge terwijl dat eerder rond de 20 zit normaal.
                                Bij de vorige versie had ik ook al verkenners op 40km van mij dus denk niet dat dat perse aan de update ligt.

Van het ontvangst merk ik niet meteen iets.
                                Wel dat hij meteen begon te schreeuwen als ik 51km/u reed terwijl er geen camera in de buurt was. Was even verschieten :p

Bij mij zitten mijn eigen aangepaste snelheden er nog steeds in en staan nog steeds in het geel.

Bekijk

Comment

• Daarstraks in Zeeland nog een correcte melding van een mobiele gehad. Toch spijtig dat de nederlanders geen coyotes aankopen. Zou hun duurdere boetes wel willen ontlopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                    Daarstraks in Zeeland nog een correcte melding van een mobiele gehad. Toch spijtig dat de nederlanders geen coyotes aankopen. Zou hun duurdere boetes wel willen ontlopen.
                                    Is het in Nederland duurder dan in België qua boetes?

Bekijk

Comment

• Ja en nee de minimum bedragen zijn lager in Nederland dan in België, maar in Nederland loopt het bedrag op per kilometer overschrijding zodat het al vlug een dure zaak wordt, de bedragen zijn ook op 1 januari verhoogd geweest.
                                      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Ik heb na een overvloed aan minnelijke schikkingen de Coyote app op de iphone aangekocht. Ben van plan om het altijd te gebruiken als ik rij. Hopelijk geeft dit het gewenste resultaat: niet trager rijden en geen boetes meer.

Comment

• Geen boetes meer zal waarschijnlijk een utopie zijn, veel minder zou tot de mogelijkheden moeten behoren
                                          Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Working...
                                          X