Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Ik heb na een overvloed aan minnelijke schikkingen de Coyote app op de iphone aangekocht. Ben van plan om het altijd te gebruiken als ik rij. Hopelijk geeft dit het gewenste resultaat: niet trager rijden en geen boetes meer.
    Sinds ik de iCoyote heb (aangeschaft toen ik m'n BMW kocht), heb ik nog geen enkele boete gehad. En ik denk dat het er al minstens 5 - 6 zullen geweest zijn aan mobiele flitsers alleen al.
    Blijft ook handig voor de vaste flitspalen, ook al ken je ze. Soms let je er gewoon niet op, en rijd je een paar km/u teveel. Dan is de app wel een handige waarschuwing. En kost bij god maar €49 (€29 tijdens promo, paar keer op het jaar).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
      Ja en nee de minimum bedragen zijn lager in Nederland dan in België, maar in Nederland loopt het bedrag op per kilometer overschrijding zodat het al vlug een dure zaak wordt, de bedragen zijn ook op 1 januari verhoogd geweest.
      zo is het.
      Onlang gecorrigeerd (4km eraf) nog 19 te snel. Was al een bedrag van 125 geloof ik.
      Is bij ons 90 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
        Bij de vorige versie had ik ook al verkenners op 40km van mij dus denk niet dat dat perse aan de update ligt.

Van het ontvangst merk ik niet meteen iets.
        Wel dat hij meteen begon te schreeuwen als ik 51km/u reed terwijl er geen camera in de buurt was. Was even verschieten :p

Bij mij zitten mijn eigen aangepaste snelheden er nog steeds in en staan nog steeds in het geel.
        Vandaag geen problemen meer gehad, hij zal eventjes van z'n melk geweest zijn door die update
        2018 BMW X1 18d

Comment

• Iemand enig idee waar ik een nieuw magneetje kan kopen voor een Mini Coyote Plus? Vroeger had je ze bij Essec voor 6 euro, maar kan nu precies niet dadelijk iets terugvinden

Comment

• Onlangs heb ik een abonnement genomen via de coyote app op mijn iphone.
            Al mijn instellingen heb ik juist gezet, en toch geeft hij geen waarschuwingen voor mobiele flitsers en waar er heel vaak wordt geflits.
            Deze instelling staat immers aan op 'heel vaak'.

Vandaag kwam ik een mobiele flitsers tegen, en heb deze toegevoegd in hun database. Een kwartier later reed ik er terug langs en mijn icoyote geeft geen waarschuwing. Ik heb deze flitsers nog is gemeld en na een kwartier er terug langs gereden... tot op heden geeft hij nog altijd geen waarschuwing.

Hebben jullie daar ook last van? Wat is het beste dat ik kan doen... momenteel heb ik geen vertrouwen meer in het systeem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door aurum Bekijk Berichten
              Iemand enig idee waar ik een nieuw magneetje kan kopen voor een Mini Coyote Plus? Vroeger had je ze bij Essec voor 6 euro, maar kan nu precies niet dadelijk iets terugvinden
              op de site van Coyote zelf: http://www.coyotesystems.be/nl/

Oorspronkelijk geplaatst door MeganeRS Bekijk Berichten
              Onlangs heb ik een abonnement genomen via de coyote app op mijn iphone.
              Al mijn instellingen heb ik juist gezet, en toch geeft hij geen waarschuwingen voor mobiele flitsers en waar er heel vaak wordt geflits.
              Deze instelling staat immers aan op 'heel vaak'.

Vandaag kwam ik een mobiele flitsers tegen, en heb deze toegevoegd in hun database. Een kwartier later reed ik er terug langs en mijn icoyote geeft geen waarschuwing. Ik heb deze flitsers nog is gemeld en na een kwartier er terug langs gereden... tot op heden geeft hij nog altijd geen waarschuwing.

Hebben jullie daar ook last van? Wat is het beste dat ik kan doen... momenteel heb ik geen vertrouwen meer in het systeem.
              Als je nog maar pas lid bent, moet je eerst 50u je app (of toestel) gebruiken, dan krijg je je eerste ster, en worden je meldingen doorgegeven.
              Locaties worden pas opgenomen als er meerdere gebruikers dezelfde plaats regelmatig aangeven (en deze bevestigd wordt). Als er op die locatie niet vaak gemeld wordt, komen ze er dus niet in...
              ----------------------------------------------------------------------------------
              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
              Pictures here: BMW 7 Series
              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
              It might need half a starsystem to turn around,
              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Vandaag gemerkt dat ik al 2 sterren heb! Owyeaaaah!
                Ik heb hem nu bijna 8maanden!
                2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Dus dat betekent dat je meer dan 50uur uw app moet gebruiken vooraleer je mobiele flitsers op uw toestelt ontvangt. Dus nu heb ik een abonnement voor enkel de vaste flitsers... Dat is toch absurd. Betalen voor iets, wat je niet krijgt.

Hoe kan je zien hoeveel uur je uw app al gebruikt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MeganeRS Bekijk Berichten
                    Dus dat betekent dat je meer dan 50uur uw app moet gebruiken vooraleer je mobiele flitsers op uw toestelt ontvangt. Dus nu heb ik een abonnement voor enkel de vaste flitsers... Dat is toch absurd. Betalen voor iets, wat je niet krijgt.

Hoe kan je zien hoeveel uur je uw app al gebruikt?

Nee, 50 uur eer JIJ kan melden. Andere meldingen komen direct bij jou binnen.
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

Comment

• Sinds de app geupdate is, is het niet echt verbetert. Dat biepje is enorm irritant als je te snel rijd wanneer er bijna een flitser is. Vroeger was dat om de paar seconden biepen, nu constant, ik word daar zot van.

Ivm gevaarlijke locaties, op de Mechelsesteenweg in D'monde staan ze sowieso om de 2 weken, en die locatie is zelfs niet aangegeven als "weinig".
                      Dus die functie is ook niet veel waard.

Laatste tijd vind ik het erop achteruit gaan, al 3 keer een mobiele flitser tegengekomen, en nooit gemeld.
                      Ik begin me op de duur gewoon al aan de snelheidslimiet te houden uit schrik.

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                      Als je nog maar pas lid bent, moet je eerst 50u je app (of toestel) gebruiken, dan krijg je je eerste ster, en worden je meldingen doorgegeven.
                      Locaties worden pas opgenomen als er meerdere gebruikers dezelfde plaats regelmatig aangeven (en deze bevestigd wordt). Als er op die locatie niet vaak gemeld wordt, komen ze er dus niet in...
                      Zever, ik heb het nu bijna een jaar, en staat per dag makkelijk een uur open. En nog altijd geen ster. Al een 6tal keer een mobiele flitser tegengekomen, laatste keer moest ik even terugkeren op dezelfde baan, stond er na 3 kwartier nog en was niets doorgegeven op de app.

Comment

• Als iedereen eerst 50u de app moeten gebruiken en bv per aankoop van een nieuwe gsm of nieuw toestel wordt dit trg gereset, dan wordt coyote plots wel veel minder betrouwbaar...

Sent with a Galaxy Note 3
                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Berichtje gekregen dat er weer €20 korting gegeven wordt op een jaarabonnement iCoyote, gedurende 48 u.

Comment

• Hier ook, verlengd tot 09/2015 se

Comment

• Tot september meteen ? Dus als je nu verlengt, dan krijg je 12 maanden bij vanaf wat je al had als vervaldag van je abonnement ?
                              Ik dacht dat het tot 27/5/2015 was als je vandaag verlengt, maar zal dan wel fout zitten...

Comment

• Als je 12 maanden bij je huidige vervaldag is, twijfel ik toch ook om er meteen 2x 12 maanden bij te nemen

Comment

• Ik ook

Comment

• Ja, het klopt inderdaad hé.
                                    Net verlengd, en nu heb ik nog 506 dagen te gaan .

Comment

• Voilà, nu nog 871 dagen... Super gewoon

Comment

• Jep, komen gewoon 12 maanden bij vanaf uw huidige vervaldatum, zou anders maar straf zijn moest het vanaf deze datum zijn

Doe dat 1 keer per jaar verlengen met die actie, ge weet nooit of ge plots geen iPhone / Android meer wilt en dan de app niet meer kunt gebruiken.

Comment

• Ze vermelden ook dat je zonder problemen terugbetaling kunt vragen trouwens, dus mocht je van toestel veranderen...

Comment

Working...
                                          X