Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zever, ik heb het nu bijna een jaar, en staat per dag makkelijk een uur open. En nog altijd geen ster.
Same here, heb vroeger eens een ster gehad maar bij de verlenging van het abo is er iets verkeerd gegaan en werd er een nieuw ID aangemaakt, dus ster foetsie. Ondertussen meer dan 3 jaar klant nog heb nog geen enkel ster.
Database error.
The database has encountered a problem.
Sinds de app geupdate is, is het niet echt verbetert. Dat biepje is enorm irritant als je te snel rijd wanneer er bijna een flitser is. Vroeger was dat om de paar seconden biepen, nu constant, ik word daar zot van.
Ivm gevaarlijke locaties, op de Mechelsesteenweg in D'monde staan ze sowieso om de 2 weken, en die locatie is zelfs niet aangegeven als "weinig".
Dus die functie is ook niet veel waard.
Laatste tijd vind ik het erop achteruit gaan, al 3 keer een mobiele flitser tegengekomen, en nooit gemeld.
Ik begin me op de duur gewoon al aan de snelheidslimiet te houden uit schrik.
Zever, ik heb het nu bijna een jaar, en staat per dag makkelijk een uur open. En nog altijd geen ster. Al een 6tal keer een mobiele flitser tegengekomen, laatste keer moest ik even terugkeren op dezelfde baan, stond er na 3 kwartier nog en was niets doorgegeven op de app.
Ik heb hem nu 8maanden (start ook direct op vanaf ik de wagen start) en ik heb nu 2 sterren.
Hoe dat dan komt weet ik eigenlijk ook niet.
Ah, OK. Zelf die optie nog niet tegengekomen op mijn icoyote.
Ook pas opgemerkt dat wanneer je op de knop van mobiele flitser drukt er een twede knop bijkomt met + op en daar kan je die opties kiezen.
Misschien is dat bij Icoyote ook zo.
Ook pas opgemerkt dat wanneer je op de knop van mobiele flitser drukt er een twede knop bijkomt met + op en daar kan je die opties kiezen.
Misschien is dat bij Icoyote ook zo.
Daar ligt volgens mij een zwaktepunt van coyote... Geen deftige uitleg of niets over de werking-systeem-functies-wanneer wat te melden. Handleiding is ook niet duidelijk.
Voorbeeldje:
Wat de ene als 'gevaar' doorgeeft geeft de ander dan weer door als 'obstakel'
Wat is wat...
Wat is een rijden risico.. Ik zie dat ineens staan, nog nooit ergens uitleg van gezien wat dat ineens is...
Daarin schiet Coyote volgens mij nog fameus te kort!
Heb er al meerdere gehad en vooral met de mini is het altijd gezeik. Ofwel heeft hij geen idee hoe hard ik rij, ofwel is het ineens 400km/h. Of niet reageren als ik hem wil muten als ik een bepaalde paar al ken. Of hij denkt dat ik op weg X rij ipv Y en gaat piepen voor X.
De coyote met het grote beeldscherm heb ik ook al gehad maar die sprong te hard in het oog. Te fel 's avonds.
Heb er al meerdere gehad en vooral met de mini is het altijd gezeik. Ofwel heeft hij geen idee hoe hard ik rij, ofwel is het ineens 400km/h. Of niet reageren als ik hem wil muten als ik een bepaalde paar al ken. Of hij denkt dat ik op weg X rij ipv Y en gaat piepen voor X.
De coyote met het grote beeldscherm heb ik ook al gehad maar die sprong te hard in het oog. Te fel 's avonds.
Je kan de helderheid op 'auto' zetten en dan valt dat goed mee vind ik.
Ik ben van plan om me een coyote aan te schaffen. Ik twijfel alleen nog tussen de mini coyote plus en de nieuwe coyote. Van deze laatste heb ik immers al verscheidene keren gehoord dat het touchscreen niet echt goed werkt. Ook zou het toestel veel problemen hebben met het bepalen van de snelheid dat je aan het rijden bent… En zou het soms foutieve meldingen maken…
Ik ben van plan om me een coyote aan te schaffen. Ik twijfel alleen nog tussen de mini coyote plus en de nieuwe coyote. Van deze laatste heb ik immers al verscheidene keren gehoord dat het touchscreen niet echt goed werkt. Ook zou het toestel veel problemen hebben met het bepalen van de snelheid dat je aan het rijden bent… En zou het soms foutieve meldingen maken…
Welk toestel zouden jullie aanraden?
Ik heb beiden toestellen gehad en de New Coyote heb ik nu in mijn wagen hangen. Op de Mini Coyote plus heb ik eigenlijk geen opmerkingen.. 98% van de tijd werkte dit perfect en was er eigenlijk zeer tevreden over. Het enige nadeel is dat je een minder uitgebreid systeem hebt. Je kan bijvoorbeeld enkel iets doorgeven als obstakel terwijl je bij de nieuwe 6 verschillende keuzes hebt. Dat maakt voor je zelf eigenlijk niets uit maar ik vind de 'beleving' van gedetailleerdere meldingen kunnen doorgeven leuker.
De plus heb ik 5maanden gehad en dan door de New coyote te winnen dan over gestapt. Toestel is iets groter en moeilijker weg te werken. Maar het is nieuwer en het ziet er allemaal veel moderner en properder uit. Je hebt meer opties en je krijgt gedetailleerdere meldingen door.
Van foutieve snelheden heb ikzelf nog niets gemerkt. Wel heb ik gemejrt dat de New coyote direct ontvangst heeft terwijl de plus ik toch 4-5min moest rijden...
Het touchscreen... Mja, ik ben er niet voor te vinden. De helft van de tijd werkt het en de helft van de tijd ben ik er op aan het vloeken. Dat ik 500 keer moet drukken en roepen in de hoop hij het aanvaardt :p
De ideale oplossing (voor mij) is de nieuwe coyote met de fysieke knoppen van de vorige coyote! Maar ja dat gaat dus niet!
Plus:
Nieuwe (vertrok net op een tripje dus de rest hangt er normaal niet :p )
Comment