Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
    Ze vermelden ook dat je zonder problemen terugbetaling kunt vragen trouwens, dus mocht je van toestel veranderen...
    Aah, dat wist ik niet! Maar iets zegt me dat zoiets niet van een leien dakje zou lopen

Comment

• Ook zopas verlengd. Ik ben goed tot 11/2015
      Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
      2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
      2014 Golf 7 R ---> Verkocht
      2008 BMW E91 335i --> Verkocht
      2015 Golf 7 GTD

Comment

• Ik ergens tot 2018 .
        Heb met 4j verlengd om een deal op't toestel te krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
          Zever, ik heb het nu bijna een jaar, en staat per dag makkelijk een uur open. En nog altijd geen ster.

Same here, heb vroeger eens een ster gehad maar bij de verlenging van het abo is er iets verkeerd gegaan en werd er een nieuw ID aangemaakt, dus ster foetsie. Ondertussen meer dan 3 jaar klant nog heb nog geen enkel ster.
          Database error.
          The database has encountered a problem.

Comment

Sinds de app geupdate is, is het niet echt verbetert. Dat biepje is enorm irritant als je te snel rijd wanneer er bijna een flitser is. Vroeger was dat om de paar seconden biepen, nu constant, ik word daar zot van.

Ivm gevaarlijke locaties, op de Mechelsesteenweg in D'monde staan ze sowieso om de 2 weken, en die locatie is zelfs niet aangegeven als "weinig".
            Dus die functie is ook niet veel waard.

Laatste tijd vind ik het erop achteruit gaan, al 3 keer een mobiele flitser tegengekomen, en nooit gemeld.
            Ik begin me op de duur gewoon al aan de snelheidslimiet te houden uit schrik.

Zever, ik heb het nu bijna een jaar, en staat per dag makkelijk een uur open. En nog altijd geen ster. Al een 6tal keer een mobiele flitser tegengekomen, laatste keer moest ik even terugkeren op dezelfde baan, stond er na 3 kwartier nog en was niets doorgegeven op de app.
            Ik heb hem nu 8maanden (start ook direct op vanaf ik de wagen start) en ik heb nu 2 sterren.
            Hoe dat dan komt weet ik eigenlijk ook niet.

Nog een vraagje:
            Wat is een rijdend risico?
            2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
            2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
            2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
            dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
            http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
              Ik heb hem nu 8maanden (start ook direct op vanaf ik de wagen start) en ik heb nu 2 sterren.
              Hoe dat dan komt weet ik eigenlijk ook niet.

Nog een vraagje:
              Wat is een rijdend risico?
              Kan bv. zo'n tractor zijn die de takken van planten in de middenberm al rijdend inkort denk ik, of zo'n vrachtwagen met superbrede lading...

Comment

Kan bv. zo'n tractor zijn die de takken van planten in de middenberm al rijdend inkort denk ik, of zo'n vrachtwagen met superbrede lading...
                Je moet het doorgeven als mobiel, en dan heb je 3 opties: vast mobiel of rijden risico.
                (op de New coyote)

Ik dacht dan eerder aan een politieagent op de autostrade die ge passeert?

Daarin vind ik coyote echt slecht.. Er ontbreekt altijd duidelijke info vind ik!

Bekijk

Comment

• Ah, OK. Zelf die optie nog niet tegengekomen op mijn icoyote.

Comment

Ah, OK. Zelf die optie nog niet tegengekomen op mijn icoyote.
                    Ook pas opgemerkt dat wanneer je op de knop van mobiele flitser drukt er een twede knop bijkomt met + op en daar kan je die opties kiezen.
                    Misschien is dat bij Icoyote ook zo.

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                      Ook pas opgemerkt dat wanneer je op de knop van mobiele flitser drukt er een twede knop bijkomt met + op en daar kan je die opties kiezen.
                      Misschien is dat bij Icoyote ook zo.
                      Klopt.

Comment

• Ivm de sterren: ik heb de coyote sinds begin maart en deze week keek ik toevallig eens en had ik 1 ster.
                        2018 BMW X1 18d

Comment

• Systeem is dus precies zo willekeurig als iets.

Comment

Systeem is dus precies zo willekeurig als iets.
                            Daar ligt volgens mij een zwaktepunt van coyote... Geen deftige uitleg of niets over de werking-systeem-functies-wanneer wat te melden. Handleiding is ook niet duidelijk.

Voorbeeldje:
                            Wat de ene als 'gevaar' doorgeeft geeft de ander dan weer door als 'obstakel'
                            Wat is wat...
                            Wat is een rijden risico.. Ik zie dat ineens staan, nog nooit ergens uitleg van gezien wat dat ineens is...

Daarin schiet Coyote volgens mij nog fameus te kort!

Bekijk

Comment

• Heb er al meerdere gehad en vooral met de mini is het altijd gezeik. Ofwel heeft hij geen idee hoe hard ik rij, ofwel is het ineens 400km/h. Of niet reageren als ik hem wil muten als ik een bepaalde paar al ken. Of hij denkt dat ik op weg X rij ipv Y en gaat piepen voor X.

De coyote met het grote beeldscherm heb ik ook al gehad maar die sprong te hard in het oog. Te fel 's avonds.

Comment

• En dat er geen trajectcontrole op de E19 en E34 is snapt dat kreng ook nog altijd niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olafdv Bekijk Berichten
                                  Heb er al meerdere gehad en vooral met de mini is het altijd gezeik. Ofwel heeft hij geen idee hoe hard ik rij, ofwel is het ineens 400km/h. Of niet reageren als ik hem wil muten als ik een bepaalde paar al ken. Of hij denkt dat ik op weg X rij ipv Y en gaat piepen voor X.

De coyote met het grote beeldscherm heb ik ook al gehad maar die sprong te hard in het oog. Te fel 's avonds.
                                  Je kan de helderheid op 'auto' zetten en dan valt dat goed mee vind ik.

Bekijk

Comment

• Ik ben van plan om me een coyote aan te schaffen. Ik twijfel alleen nog tussen de mini coyote plus en de nieuwe coyote. Van deze laatste heb ik immers al verscheidene keren gehoord dat het touchscreen niet echt goed werkt. Ook zou het toestel veel problemen hebben met het bepalen van de snelheid dat je aan het rijden bent… En zou het soms foutieve meldingen maken…

Welk toestel zouden jullie aanraden?

Comment

• Heb slechte ervaringen met beide. Sorry.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sebke Bekijk Berichten
                                        Ik ben van plan om me een coyote aan te schaffen. Ik twijfel alleen nog tussen de mini coyote plus en de nieuwe coyote. Van deze laatste heb ik immers al verscheidene keren gehoord dat het touchscreen niet echt goed werkt. Ook zou het toestel veel problemen hebben met het bepalen van de snelheid dat je aan het rijden bent… En zou het soms foutieve meldingen maken…

Welk toestel zouden jullie aanraden?
                                        Ik heb beiden toestellen gehad en de New Coyote heb ik nu in mijn wagen hangen. Op de Mini Coyote plus heb ik eigenlijk geen opmerkingen.. 98% van de tijd werkte dit perfect en was er eigenlijk zeer tevreden over. Het enige nadeel is dat je een minder uitgebreid systeem hebt. Je kan bijvoorbeeld enkel iets doorgeven als obstakel terwijl je bij de nieuwe 6 verschillende keuzes hebt. Dat maakt voor je zelf eigenlijk niets uit maar ik vind de 'beleving' van gedetailleerdere meldingen kunnen doorgeven leuker.

De plus heb ik 5maanden gehad en dan door de New coyote te winnen dan over gestapt. Toestel is iets groter en moeilijker weg te werken. Maar het is nieuwer en het ziet er allemaal veel moderner en properder uit. Je hebt meer opties en je krijgt gedetailleerdere meldingen door.
                                        Van foutieve snelheden heb ikzelf nog niets gemerkt. Wel heb ik gemejrt dat de New coyote direct ontvangst heeft terwijl de plus ik toch 4-5min moest rijden...

Het touchscreen... Mja, ik ben er niet voor te vinden. De helft van de tijd werkt het en de helft van de tijd ben ik er op aan het vloeken. Dat ik 500 keer moet drukken en roepen in de hoop hij het aanvaardt :p

De ideale oplossing (voor mij) is de nieuwe coyote met de fysieke knoppen van de vorige coyote! Maar ja dat gaat dus niet!

Plus:

Nieuwe (vertrok net op een tripje dus de rest hangt er normaal niet :p )
                                        Last edited by Brebelco; 31/05/2014, 16:32.

Bekijk

Comment

• @Brebelco; bedankt voor je uitgebreide reactie.

Je ziet op je foto's wel duidelijk dat de nieuwe coyote toch een slag groter is… Daarvoor alleen al zou ik eerder naar een mini neigen.

Comment

Working...
                                          X