Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
    Weet er iemand wat dit nieuwe icoon betekent rechtsonder? Zag het al toen ik met coyote in Frankrijk reed maar nu dus ook in België.

Lijkt op een pijl die de richting waar een file staat laat zien

Sent with a Galaxy Note 3
    Vraag me dat eigenlijk ook af.

Comment

• verdorie, pas terug van Frankrijk en op tal van plaatsen verkeerde snelheidsaanduidingen doorgekregen, Lyon, Nimes, Lille, enz..., zou toch rapper moeten worden aangepast, wel geen mobiele flitsers tegengekomen,

Comment

• Iemand een idee hoe het mogelijk is dat ik vandaag de melding kreeg: 23 nieuwe vaste flitspalen toegevoegd.
        Dat kan toch niet dat de politie ineens 23 nieuwe flitser heeft geïnstalleerd?
        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Ze updaten hun database waarschijnlijk niet dagelijks, noch wekelijks, en tegen dat die eindelijk is naar de toestellen wordt geüpload zijn dat er wel een pak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
            Weet er iemand wat dit nieuwe icoon betekent rechtsonder? Zag het al toen ik met coyote in Frankrijk reed maar nu dus ook in België.

Lijkt op een pijl die de richting waar een file staat laat zien

Sent with a Galaxy Note 3
            @CoyoteBenelux: pijl naar rechts wijst op stabiele verkeerssituatie. Barometer duidt op de dichtheid v.h verkeer i.v.m. de 'normale' situatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
              @CoyoteBenelux: pijl naar rechts wijst op stabiele verkeerssituatie. Barometer duidt op de dichtheid v.h verkeer i.v.m. de 'normale' situatie.
              Mogen zo ook introduceren op de gewone coyote hoor!

Bekijk

Comment

• Mijn Mini Coyote Plus is vandaag spontaan beginnen uiteen te vallen? Zo warm was het nu toch ook weer niet? Zijn er nog mensen met dit probleem?

Aankoopdatum helaas net buiten garantie (15/05/2012) Of is er meer dan 2Yr garantie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
                  Mijn Mini Coyote Plus is vandaag spontaan beginnen uiteen te vallen? Zo warm was het nu toch ook weer niet? Zijn er nog mensen met dit probleem?

Aankoopdatum helaas net buiten garantie (15/05/2012) Of is er meer dan 2Yr garantie?
                  zelfde probleem gehad. Terug gekomen van 3 weken vakantie en de coyote teruggevonden met een open achterkant. Naar de Coyote store in Waver gereden (3 maanden buiten garantie) en helaas niks aan te doen nieuwe kopen (wel korting gehad op een nieuw exemplaar). Ik kon wel kiezen tussen een nieuwe of de mini plus.
                  Bijkomend heeft de nieuwe exact hetzelfde... kan dus na een week met de nieuwe rondbollen terug naar Waver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
                    verdorie, pas terug van Frankrijk en op tal van plaatsen verkeerde snelheidsaanduidingen doorgekregen, Lyon, Nimes, Lille, enz..., zou toch rapper moeten worden aangepast, wel geen mobiele flitsers tegengekomen,
                    amai da belooft.
                    Ik vertrek zaterdag naar bordeaux. En in de kranten schrijven ze van een ware heksenjacht op buitenlanders.

Comment

• Ik weet niet of er ergens een topic over de New Coyote bestaat, maar ik ben heus ontevreden. De voice control werkt soms niet of verkeerd, het touchscreen laat het vaak ook afweten zodat je als een idioot aan het duwen bent zonder resultaat.

Vaak geeft die van mij een melding door zonder enige input van mij...

En dat terwijl het toestel niet echt goedkoop is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Ik weet niet of er ergens een topic over de New Coyote bestaat, maar ik ben heus ontevreden. De voice control werkt soms niet of verkeerd, het touchscreen laat het vaak ook afweten zodat je als een idioot aan het duwen bent zonder resultaat.

Vaak geeft die van mij een melding door zonder enige input van mij...

En dat terwijl het toestel niet echt goedkoop is.
                        Ik herken het helemaal! Echt erg voor zo'n duur toestel/abonnement.

Het is een haat-liefde relatie geworden... Ik zou dat spel zo graag op de grond smijten maar langs de andere kant kan ik niet zonder en heeft het mij al ontelbare keren een mooie boete bespaart.

Bekijk

Comment

• Is de misere van die toestellen nu nog niet opgelost?
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Mijn Mini Coyote Plus is vandaag spontaan beginnen uiteen te vallen? Zo warm was het nu toch ook weer niet? Zijn er nog mensen met dit probleem?

Heb ik ook voorgehad net buiten garantie, toestel viel uiteen en wou niet meer opladen.
                            Daar sta je dan op de terugweg in Frankrijk.

Comment

• Voor de smartphone users, weer een korting, €30 voor een jaar

Comment

• triestige prullen vind ik het....
                                word crazy van dat gepiep, heb dit maandje gebruikt gehad , toen het pas uit was....Hoeveel jaar dat al terug is niet direct een idee... (Niks mini of kleurkes scherm die van mij)

heb dat op de kant gegooid en sindsdien nooit meer gebruikt....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
                                  triestige prullen vind ik het....
                                  word crazy van dat gepiep, heb dit maandje gebruikt gehad , toen het pas uit was....Hoeveel jaar dat al terug is niet direct een idee... (Niks mini of kleurkes scherm die van mij)

heb dat op de kant gegooid en sindsdien nooit meer gebruikt....
                                  Ik deel uw mening en begrijp niet dat men daar nog maandelijks voor bij betaald ook.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                    Ik deel uw mening en begrijp niet dat men daar nog maandelijks voor bij betaald ook.
                                    Moest ik het niet hebben had ik nu al een stuk of 10-15boetes van +- 75 - 100 euro iedere keer, op de E19 staan ze bijna iedere week te flitsen en ik zie ze niet altijd staan..

Hoewel het dus veel geld kost heeft het mij wel al veel geld uitgespaard. Ik spreek enkel over mezelf natuurlijk. Er is ook helemaal geen beter/legaal alternatief.

Ja je kan 120 rijden maar dat is een andere discussie.

Bekijk

Comment

Ik kan online nog steeds de garantieverlenging nemen.
                                      5 jaar voor 59 euro dacht ik.

Ik heb nog de coyote 1.
                                      Gps ontvanger van m'n coyote heeft precies zijn beste tijd gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                        Voor de smartphone users, weer een korting, €30 voor een jaar
                                        waarom zo veel kortingen met smartphone-gebruik...?
                                        ik heb al bijna 4 jaar een Coyote , en betaal elk jaar keurig 144€ , lijkt me opeens dom...
                                        beter een degelijke smartphone kopen ipv het nieuwere toestel dan ?
                                        waarom überhaupt nog een Coyote toestel kopen als ik de prijzen van abbo's op smartphones 4x goedkoper zie...,

Comment

• Waarom je nog een apart toestel koopt is mij ook een raadsel. De app werkt echt goed en inderdaad veel promoties!

Comment

Working...
                                          X